loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری پیش از رویارویی با لیورپول
کنفرانس خبری پیش از رویارویی با لیورپول

کنفرانس خبری پیش از رویارویی با لیورپول

اخبار کلی تیم :
 امری : "ما مسابقات زیادی رو رو بصورت فشرده بازی کردیم و نیاز داریم تا بازیکنان را تست کنیم. امروز ما فقط با بازیکنانی که دیروز بازی نکردند تمرین کردیم. موستفی به اینکه به تمرینات ملحق شود نزدیک است. اما امروز تمرینات اختصاصی را داشت. فردا آخرین تمرین ما قبل از بازی مقابل لیورپول خواهد بود بعد از آن به لیورپول خواهیم رفت. نیاز داریم تا بدانیم چه کسانی میتوانند در تمرینات شرکت کنند."

چه چیزی لیورپول را تحت تاثیر قرار میدهد :
امری : "بازی بسیار بزرگی برای ما خواهد بود و همچنین آنها. لیورپول در این فصل تا به اینجا شکستی در کارنامه خود نداشته است چرا که بازیکنان انها با اعتماد به نفس فوق العاده ای بازی میکنند و عملکرد آنها خوب بوده است. من پروژه آنها در سال های اخیر نگاه کرده ام و آنها شاید در حال حاضر در بهترین فرم خود در سال های اخیر باشند. برای ما چالشی بزرگ و ازمایش خوبی است تا بدانیم در چه سطحی قرار داریم. تفاوت ما و آنها د  جدول بسیار روشن است. ما یک بار مقابل آنها در استادیوم امارات بازی کرده ایم، بازی خوبی بود با اینکه دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. در لیورپول بازی متفاوتی را نسبت به بازی رفت در امارات شاهد خواهیم بود."

درمورد چیز های مشترک در بازی شنبه و بازی رفت در امارات :
امری : "در مرحله اول، آنها احساس خوبی دارند چرا که مقابل هواداران خود بازی خواهند کرد. همچنین جو استادیوم امتیازی برای آنها محسوب میشود. اما ما بازیکنانی داریم که تجربه بازی در مسابقات بزرگ را دارند. میدانیم که بازی سختی را پیش رو داریم اما برای من یک آزمایش بزرگ خواهد بود و من انگیزه زیادی برای این کار دارم. همچنین بعد از پایان نیم فصل ما در جدول وضعیت خوبی با 38 امتیاز داریم. عملکرد فوق العاده ای نداشتیم اما خوب بودیم.ما نیاز داریم که پروژه خود را در نیم فصل دوم ادامه دهیم و قدم به قدم این تفاوت بین ما و لیورپول را کمتر کنیم."

درباره امکان جریمه شدن او از سمت اتحادیه :
 امری : "من دیروز عذر خواهی کردم من بطری را پرتاب کردم نه به قصد صدمه به طرفداران. من به نزدیکی آنها [ طرفداران ] رفتم و از انها عذر خواهی کردم. ارتباط دیگری بین من انها وجود نداشت. دوباره بابت رفتارم عذرخواهی میکنم اما من بطری را چون نزدیک من بود پرتاب کردم و قصدی از این رفتار نداشتم."

در مورد اینکه مورینیو بخاطر حرکتی مشابه حرکت اونای امری یک جلسه محروم شد و میتواند که برای او اتفاق بیوفتد؟
امری : "امیدوارم که اینطور نباشد اما من به تصمیمی که گرفته خواهد شد احترام قائلم چرا که این حرکت از سوی من انجام شد اما قصد دیگری و ارتبتط دیگری بین من و طرفداران وجود ندارد. من باز هم از آنها عدرخواهی میکنم."

آیا عذر خواهی کافی است؟
امری : "امیدوارم که کافی باشد."

مسوت مقابل لیورپول بازی خواهد کرد؟
 امری : "ما نمی توانیم فقط درمورد یک بازیکن صحبت کنیم‌. برای من همه بازیکنان یکسان هستند و میتوانیم درباره آنها صحبت کنیم‌. شاید در حال حاضر یک بازیکن زیاد بازی نکند مثل جنکینسون یا لیخشتاینر یا موستفی یا متئو و..."

درباره گل برایتون و گل هایی که تیم دریافت میکند :
امری : "به تلاش بیشتری از همه نیاز داریم‌ و باید روی مسائلی کار کنیم. اشتباهات توسط یک، دو یا سه بازیکن نیست و شاید در ایده هایمان نیز وجود دارد. در نیم فصل اول 38 امتیاز گرفتیم که بد نبوده ولی برای ما کافی نیست.باید در دفاع بهتر عمل کنیم چون گل های زیادی میزنیم و قبل از بازی با برایتون از این نظر دومین تیم بودیم اما نیاز داریم در دفاع بهتر عمل کنیم و گل های کمتری بخوریم و موقعیت های کمتری به حریف بدهیم. همچنین در بازی های آخر مصدومین بسیاری در دفاع داشتیم و مجبور بودیم بعضی بازیکنان مثل ژاکا و لیخشتاینر را متفاوت در پست همیشگی خود آنها به کار بگیربم. رفتار و تعهد بازیکنان در شرایط مختلف به ما کمک میکند و در این وضعیت به تعادل بیشتری در دفاع نیاز داریم.دفاع کردن فقط برای مدافعین نیست و وظیفه کل تیم است."

راجع به اخبار جذب آرون رمزی توسط پاری سن ژرمن و یوونتوس و اینکه آیا او از این انتقال خوشحال خواهد بود یا خیر؟؟
 امری : "برای من مهم ترین چیز این است که بازیکن تمام تمرکزش را اینجا قرار بدهد. آنها مشکلات شخصی خودشان را در حال و آینده دارند ولی حال و آینده‌ی من اینجا در آرسنال است. آنها به من تمرکزشان را روی باشگاه نشان میدهند و من فکر میکنم این برای ارون راحت نیست ولی من با او صحبت کردم و ما اینجا به عملکرد خوب او نیاز داریم.او دیروز [ بازی با برایتون ] با روحیه ای خوب و همونطور که من میخواستم بازی کرد و به ما کمک کرد. برنده نشدیم ولی او خوب بازی کرد. من خوشحالم و همچنین این تمرکز را از او میخواهم تا به مصاف لیورپول و فولام برویم.آینده‌ی اون فقط مربوط به خودش و مدیر برنامه هایش است.و مهم تر از همه من از او تمرکز و تعهد برای کمک به باشگاه را میخواهم و او باید این تمرکز را داشته باشد."

در مورد روند شکست ناپذیری لیورپول در لیگ جزیره :
امری : "در حال حاضر، آنها این کار را انجام داده اند و می توانند این امر را ادامه دهند. ما در برابر لیورپول سه سال پیش با سویا در فینال لیگ اروپا بازی کردیم و من آنها را در روند پیشرفت پروژه خود میدیدم. یک مثال بسیار خوب هستند. من و مربیان در حال جست و جو کردن دلایل هستیم . دلایل فاصله افتادن بین تیم ها در جدول امسال و سالیان پیش. پیشرفت لیورپول روشن است. سه سال پیش آنها از لیگ قهرمانان حذف از کورس قهرمانی لیگ نیز کنار گذاشته شدند و از لیگ اروما نیز توسط ما [ سویا ] حذف شدند. این پیشرفت هم اکنون یک نمونه برای ما است. اما ما باید خیلی خیلی سختی ها را تحمل کنیم تا این مرحله را سریع عبور کنیم. ما به زمان نیاز داریم و گاهی وقت ها صبر کردن خیلی برای ما مهم است."
 

 

 

یه قلم علی / مجله آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰