loading
در حال بررسی درخواست شما
زندگی نامه ی ویویان میدیما از زبان خودش (قسمت آخر)
زندگی نامه ی ویویان میدیما از زبان خودش (قسمت آخر)

زندگی نامه ی ویویان میدیما از زبان خودش (قسمت آخر)

در قسمت اول خواندیم که پدر ویویان، دختر و پسری فوتبالی تربیت کرد و  در قسمت دوم فهمیدیم که این دختر هلندی تا 14 سالگی در لیگ پسرها بازی می کرده و همیشه آنها را شکست می داده و حالا قسمت آخر صحبت های میدیما....

 

این حرفه ای تر است که تیم های بیشتری در لیگ ها حضور دارند و کیفیت بازیکنان و کارمندان بیشتر است. من میتوانم با درآمدی که از فوتبال حرفه ای می گیرم زندگی کنم اما قبلا بازیکنانی بودند که باید در کنار فوتبال هم کار می کردند و هم درس می خواندند. این پیشرفت خوبی است و با گذشت سالیان بهتر هم بشود.

 

اکنون که لیگ در حال پیشرفت است، من هم نیاز است ببینم که دارم بهتر می شوم. من هیچوقت به بازیکنی که سریعترین است یا توپ را میگیرد و دریبل میزند و از میانه ی میدان همه را جا میگذارد تبدیل نخواهم شد. همه ی کار من خواندن بازی و دیدن درست بازیست. من به طور غریزی این کار را میکنم و حدس میزنم که این کار ناشی از فوتبال بازی کردن برای مدتی زیاد و دیدن تمامی بازی های فوتبالی که در توانم بود است.

 

احتمالا این قوی ترین ویژگی من است، خصوصا زمانی که شماره ی 9 را می پوشیم زیرا زمانی که شما در این پست هستید باید بتوانید احساس کنید که توپ کجا از دست می رود و شما کجا می توانید خلق موقعیت کنید. البته زمانی که شما بیشتر شروع به بازی کردن می کنید در آن بهتر می شوید و این چیزی نیست که شما واقعا بتوانید یاد بگیرید. شما فقط نمی توانید بروید ، این توپ است که در حال حاضر اینجا افتاده و ممکن است اتفاقی هم نیوفتد و این فقط احساسیست که شما باید داشته باشید.

 

من  یک بازیکن کاملا تکنیکی هستم. برای اینکه یک بازیکن شماره ی 9 باشید به آن احتیاج خواهید داشت. اما فکر میکنم که اگر نتوانم بازی را بخوانم نمی توانم بازی غریزی خودم را بکنم. این مهمترین مسئله برای من است. از بازیکنان نادان متنفرم . میدانم که این حرف من به مذاق خیلی ها خوش نمی آید اما از نظر من اگر بازیکنی نتواند به درستی بازی را ببیند بازیکن خوبی نخواهد شد.

 

بینش تاکتیکی ویویان با حضور جو مونتمورو بیشتر به نمایش گذاشته شده است.

 

من همیشه در مورد اینکه چه چیزهایی نیاز دارم تا بتوانم فوتبالیست بهتری شوم صحبت می کنم، حتی زمانی که در مقدماتی جام جهانی بازی می کردیم . اگرچه که من در آن لحظه که گلزنی کردم خیلی خوشحال بودم اما بعد از آن به این فکر میکردم که باید چه کار کنم که بتوانم به فوتبال ادامه دهم. من همیشه این افکار را در حین بازی در سر دارم مانند اینکه چگونه می توانم در آرسنال همینطور ایده آل بمانم. من فقط 6 ماه تا شروع جام جهانی فرصت دارم ، باید پیشرفت کنم.

 

Vivianne Miedema

کفش نقره ی یورو 2017 به ویویان میدیما رسید

 

مردم همیشه از من می پرسند که گلزنی چه حال و هوایی دارد اما برای من حس خاصی ندارد. فقط همین است. اوه ما گل زدیم. شاید به همین دلیل است که جز افرادی که خوشحالی بعد از گل جذابی دارند نیستم. مشخص است که برای من گل بخش مهمی از یک بازی فوتبال است حتی اگر در آخرین دقیقه باشد. بازی هنوز تمام نشده و میتواند همه چیز تغییر کند. بعضی از مردم خواهند گفت که من آنطور که باید از وجود خودم لذت نمیبرم اما من فقط روی مسائل بعدی تمرکز میکنم.

 

هدف من از این فصل این است که در شرایط ایده آل باقی بمانم. فقط میخواهم بدانم که روی فُرم هستم ، گلزنی و خلق موقعیت می کنم. این برای من پاداش است که که اکنون همه چیز خوب پیش می رود. فقط از اینکه در زمین بازی میکنم خوشحال هستم ، خوشحالم که هر هفته می توانم بازی کنم و این مسئله در این فصل برای من بزرگترین پیروزیست.

 

دوست دارم احساس کنم که این کار را برای سالهای زیادیست که انجام می دهم و احساس میکنم که خیلی پیر شده ام اما من فقط 22 سال دارم و در واقع تا 10 سال دیگر هم میتوانم به این کار ادامه دهم. من واقعا به آینده ی خیلی دور نگاه نمی کنم . از اینکه اکنون اینجا هستم خوشحالم و خوشحالم که حالا اینجا باقی خواهم ماند.  امیدوارم که بتوانم به پروژه ای که اکنون در تیم به راه افتاده ادامه دهیم و حتی بهتر شویم.

 

 

ویویان میدیما

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰