loading
در حال بررسی درخواست شما
می‌خواهم در لیل بمانم، تا ببینیم بعد چه می‌شود!
می‌خواهم در لیل بمانم، تا ببینیم بعد چه می‌شود!

می‌خواهم در لیل بمانم، تا ببینیم بعد چه می‌شود!

نیکولاس په‌په شروع درخشانی در فصل جاری لیگ فرانسه داشته است و در ۲۰ دیداری که برای لیل به میدان رفته است ۱۲ گل به ثمر رسانده است، تیم‌های زیادی از سراسر اروپا به خرید این بازیکن ۲۳ ساله علاقه نشان می‌دهند اما لوئیز کمپس رئیس باشگاه لیل در ابتدای ماه جاری به شایعات خروج او مهر ابطال زد و در ابتدای بازگشایی پنجره زمستانی نقل و انتقالات قیمت بازیکن جوان خود را هشتاد میلیون یورو اعلام کرد.

گزارش‌های تازه از علاقه په‌په به یک انتقال بزرگ در این ژانویه خبر می‌دهند اما خود او تأکید دارد که تا انتهای فصل در لیل باقی خواهد ماند، نیکولاس په‌په در مصاحبه با LE Voix du Nord گفت: "پایان فصل با لیل؟ همان طور که رئیس قبلاً گفت، می‌خواهم فصل را با لیل به پایان ببرم، تا بعد ببینیم چه می‌شود، تا ۲۰۲۲ قرارداد دارم و ایده‌ام تمام کردن فصل با لیل است، و چرا که نه؟ شروع فصل بعد در اروپا، بسیار زیبا خواهد بود."

گفته می‌شود اونای امری سرمربی آرسنال علاقه‌ی خاصی به په‌په دارد و در این پنجره نقل و انتقالات به شدت به دنبال تقویت تیم خود است، کریستین پاون و دنیس سوارز هم در رادار آرسنال قرار دارند و در صورتی که وضعیت دفاعی آرسنال از این هم بدتر شود به سراغ گری کیهیل مدافع کهنه کار چلسی خواهند رفت.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۸۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰