loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس امری بعد از پیروزی مقابل فولام
کنفرانس امری بعد از پیروزی مقابل فولام

کنفرانس امری بعد از پیروزی مقابل فولام

امری برای خروج از فشار شکست سنگین مقابل لیورپول، نیاز زیادی به کسب چنین نتیجه‌ای داشت و حالا با کسب پیروزی ۴-١ مقابل فولام اجازه بیشتر شدن فاصله تیم با تاپ فور را نداد.
 
متن کنفرانس مطبوعاتی اونای امری را در ادامه مطالعه کنید.
 
درمورد بازی...
عصر بخیر. ما امروز به کسب پیروزی نیاز داشتیم. قبل از این در رختکن صحبت کردیم که امروز روزی است که می‌توانیم با نتیجه‌مان ثبات را به تیم بازگردانیم. می‌دانستیم که باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم و این سه امتیاز در جدول برایمان حاشیه امنیتی ایجاد می‌کند. ما پشت سر چهار تیم اول لیگ قرار داریم، اما می‌خواهیم نزدیک به آنها بمانیم و اگر از فرصت‌هایمان استفاده کنیم شاید در آینده بتوانیم وارد تاپ فور بشویم.
 
 
درمورد عملکرد دفاعی...
چالش فعلی ما پیشرفت در خط دفاعی است. دلیلش چیست؟ اول اینکه، تمام بازیکنان خود را در اختیار نداریم و ما وجود مصدومیت‌ها باید بهتر از امروز دفاع کنیم. امروز اولین باری بود که می‌توانستیم با کوشیلنی، سوکراتیس و موستفی بازی کنیم، و مصدومیت موستفی در نیمه اول موجب شد تا در نیمه دوم ترکیب خود را به دفاع چهار نفره تغییر دهیم. اما خط حمله باطراوتی داریم که مانند امروز گل‌های زیادی به‌ثمر می‌رسانند، اما نیاز به ایجاد تعادل بیشتری در دفاع داریم و باید بهتر شویم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم، تا برای نیم‌فصل دوم آماده باشیم. باید با تک تک بازیکنان از نظر تاکتیکی تمرین کنیم تا در نیم‌فصل دوم بهتراس شویم، و این کاری است که انجام خواهیم داد.
 
درمورد آرون رمزی...
او در مقابل لیورپول عملکرد مناسبی داشت. امروز ۱۵ دقیقه به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. به ما کمک کرد تا اعتمادبه‌نفسمان را حفظ کنیم و نتیجه مناسبی مقابل فولام کسب کنیم و از او انتظار چنین تمرکزی را زمان حضورش در زمین دارم.
 
آیا او این فصل در آرسنال می‌ماند؟
او درحال حاضر با ما کار می‌کند. یه نظرم می‌ماند.
 
درمورد واکنش لاکازت در زمان تعویض شدن...
هواداران را درک می‌کنم. من باید کارم را انجام بدهم. از نظر تاکتیکی در این لحظه برای ایجاد تعادل بیشتر نیاز به تعویض داریم. غیر از این، سری را به‌خوبی می‌شناسیم و باید بازیکنی بیاوریم که به او نزدیک باشد و به‌راحتی به او اجازه مانور با توپ را ندهد. وقتی رمزی به زمین آمد، توانست این کار را انجام دهد و همچنین در خط حمله به ما کمک کند و موفق به گلزنی هم شد. دلیل این تصمیم این بود و من باید کارم را انجام دهم. تمام هواداران می‌توانند از نظر تاکتیکی نظر دیگری داشته باشند، اما امروز برای من، لاکازت عملکرد بسیار خوبی داشت، گل زد و به ما کم کرد. واکنش او بسیار مثبت بود.
 
 
گل زدن رمزی چه حسی برایتان داشت؟
در دوران کارم لحظات متفاوتی با این تصمیم‌ها داشتم. ما نیاز به اطلاعات بیشتری داریم و باید آرام باشیم تا چنین تصمیماتی را اتخاذ کنیم.
 
 
درمورد موستفی...
مصدومیت خفیفی دارد، مشکل خاصی نیست. بعد از نیمه اول احساس خوبی نداشت و از ما خواست که تعویضش کنیم. امروز می‌خواست بازی کند تا کمکمان کند، باید چند روز به او استراحت بدهیم که بتواند همچنان به ما کمک کند. بله مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است.
 
درمورد نقل و انتقالات...
تغییر یا تقویت تیم براساس احتمالات موجود در بازار نقل و انتقالات کار آسانی نیست، اما باشگاه فعال است. ما به احتمالات مختلف را بررسی می‌کنیم. اگر فرصتش را پیدا کنیم می‌توانیم در نقل و انتقالات تیم‌ را تقویت کنیم. شاید بتوانیم یک یا دو بازیکن جذب کنیم، اما آسان نیست.
 
درمورد گری کیهیل...
درمورد او صحبتی نکردیم.
 
درمورد حضور لاکازت و اوبامیانگ از ابتدا...
ما چندین بار از هردوی آنها استفاده کرده‌ایم. بستگی به بازی‌ها دارد. آنها دقایق زیادی را بازی کرده‌اند و به هردوی آن‌ها حس خوبی دارم. امروز مهم‌ترین چیز برای ما کسب پیروزی بود و هردوی آنها گلزنی کردند. رمزی هم گلزنی کرد و همینطور بازیکن متفاوتی مانند ژاکا. ما باید با بازیکنان مختلف تعادل مناسبی پیدا کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰