loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل نمیخواهد آرسنال را ترک کند
اوزیل نمیخواهد آرسنال را ترک کند

اوزیل نمیخواهد آرسنال را ترک کند

منابع نزدیک به بازیکنان گفته اند که مسوت اوزیل از ترکیب کنار گذاشته شده است و گویا می تواند در ژانویه به صورت قرضی به تیم های دیگر برود ولی او مشتاق است پر قدرت تر از قبل به آمادگی بالای خود در پستش در آرسنال برسد.

این هافبک آرسنال،  بازی لیورپول  که با شکست 5-1 توپچی‌ها همراه بود را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد.
اوزیل  بارها به دلایل تاکتیکی توسط امری به بازی گرفته نشده است، اما همچنان سعی میکند نظر مربی خود را جلب کند.

افت اوزیل این شایعات را براه انداخته که او ممکن است در ژانویه باشگاه را ترک کند، تا اینکه در آرسنال بماند و با دستمزد سنگین خودش درآمد بالایی تا یک سال دیگر داشته باشد.

امری از گفتن اینکه حاضر است اوزیل را بفروشد امتناع کرده است، بعلاوه اینکه دستمزد ۳۰۰ هزار پوندی او در هفته نیز تصمیم گیری را درباره ی اوزیل سخت تر کرده است.


بعد از باخت مقابل ساوتهامپتون و تاتنهام اوزیل در مقابل برنلی در ۲۳ دسامبر مجددا کاپیتان شد که منجر به پیروزیه ۳ بر ۱ توپچی ها شد. اوزیل در این بازی برای دومین بار جایگاه خود را به عنوان بهترین پاسور لیگ تثبیت کرد. بار اول نیز این کار را در مقابل لستر سیتی که منجر به برد سه بر یک آرسنال شد، انجام داد و در رتبه بندی بهترین پاسور لیگ شد.


مصدومیت اوزیل در مقابل برایتون، باعث تساوی یک بر یک تیم در مقابل برایتون شد، و باعث شد او در سال جدید نیز بازی با فولام را نیز از دست بدهد.این ملی پوش آلمانی در نیمه اول تعویض شد و این اولین مصدومیت طولانی مدت وی از سال ۲۰۱۳ است که با باشگاه قرارداد امضا کرده است.

امری از بی شکست بودن در ۲۲ بازی خود از آگوست تا دسامبر بسیار خوشحال بود، اما شکست ناپذیری او در هم کوبیده شد و او در ۵ بازی آخر خود در تمامی رقابت ها فقط یک بازی را توانسته است که پیروز شود. سه شنبه شب نیز موفق به بردن فولامی شد که توانسته بود یکشنبه سه امتیاز خانگی از هادرزفیلد بگیرد.‌

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : espn
بازدید: ۱,۲۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰