loading
در حال بررسی درخواست شما
آینده اوزیل در آرسنال خواهد بود
آینده اوزیل در آرسنال خواهد بود

آینده اوزیل در آرسنال خواهد بود

بعد کنار گذاشته شدن اوزیل از ترکیب اصلی در هفته های اخیر، شایعاتی پیرامون خروج او از باشگاه مطرح شده بود. او به دلیل مصدومیت دو بازی اخیر آرسنال در برابر لیورپول و فولهام را از دست داده است، با این حال هنوز مشخص نیست که آیا باز هم به ترکیب اصلی باز خواهد گشت یا خیر. اوزیل در بازی مقابل ساوتهمپتون بر روی نیمکت بود و و در جریان باخت به تاتنهام در جام اتحادیه در لیست ۱۸ نفره هم نبود، ولی در بازی مقابل برنلی با بازوبند کاپیتانی به ترکیب اصلی برگشت و موفق شد تا دومین پاس گل فصل خود را ثبت کند. امری در هفته های اخیر تاکید داشته که آرسنال به اوزیل نیاز دارد ولی باز هم تعویض شدن او در بازی مقابل برایتون باعث شد تا شایعات لینک شدن او به رئال و اینتر دوباره قوت بگیرند. اما مدیر برنامه های اوزیل، دکتر سوگوت تاکید دارد که اوزیل به آرسنال متعهد است و حتی بعد از اتمام قراردادش در سال ۲۰۲۱ هم می تواند باز هم در باشگاه باقی بماند.

او به سایت گل می گوید: من ترجیح می دهم تا به صورت عمومی درباره وضعیت مسوت صحبت نکنم، اما احساس میکنم پیرامون  صحبت های اخیر مبنی بر خروج ازویل از آرسنال، باید یکسری شفاف سازی صورت بگیرد تا این جریانات خاتمه یابند.  مسوت ژانویه قبل قرارداد خود را تمدید کرد چون آینده خود را با آرسنال می دید. او می خواهد تا پایان قرارداد و حتی بعد از آن هم در باشگاه باشد. مسوت ۱۰۰ درصد به باشگاه آرسنال متعهد است و نمی خواهد که در جای دیگری باشد. او افتخار می کند که پیراهن این باشگاه را می پوشد و مسولیت های خویش که شامل انتخابش به عنوان یکی از کاپیتان های تیم می باشد، را به عهده می گیرد و با هم تیمی ها، کارکنان و هواداران رابطه بسیار خوبی دارد.


اوزیل تحت هدایت ونگر ۳۷ گل و ۶۶ پاس گل را به ثبت رسانیده و سه بار هم جام حذفی را فتح کرده اما از زمان آمدن امری و به کارگیری تاکتیک های جدید، این سوال مطرح شده که آیا او ازیل در برنامه های امری نقشی دارد یا خیر. با این حال سوگوت می گوید که موکلش هر کاری می کند تا ارزش های خود را به مربی جدید اثبات کند.


" او در مدت اخیر درگیر مصدومیت و بیماری بوده و بسیار تلاش خواهد کرد تا با تاکتیک های  جدید امری خودش را وفق دهد. این ممکن است زمان بر باشد ولی او تمام تلاش خود را خواهد کرد. در لیگ برتر، اوزیل بیش ترین طرفداران را در فضای مجازی دارد و پیراهن او بیش تر هر ستاره دیگر آرسنال به فروش رسیده است و فعالیت های خیر خواهانه او باعث شده تا او یک الگوی مناسب از باشگاه آرسنال باشد و اخیرا نیز به عنوان سفیر خیریه Rays of Sunshine انتخاب شود.


" مردم ممکن است بگویند که من فقط به دنبال منافع مسوت باشم ولی این حقیقت ندارد. در هنگام تمدید قرارداد و دیگر قرارداد ها من طرف باشگاه آرسنال نیز هستم. مسوت در طول دوران حرفه ای خود با مشکلات و سختی های زیادی رو به رو شده است، اما هر بار به طرزی مثبت و حرفه ای به آن ها واکنش نشان داده است. او نیازی نمی بیند تا شخصا درباره این مسائل صحبت کند و تمام حواسش را بر  بهبودی کامل، بهبود فرم و ثبات بازی خویش متمرکز کرده و اینکه نحوه بازی او، جواب تمام این بحث ها را بدهد."


با وجود مصدومیت و عدم ثبات در ماه های اخیر، اوزیل با خلق ۲۲ موقعیت گلزنی، باز هم از تمام هم تیمی های خویش در این زمینه بهتر عمل کرده است. او هنوز هم به خاطر ثبت پاش گل های زیاد و توانایی تغییر بازی ها، محبوب هواداران است و سوگوت تاکید دارد که آینده اوزیل متعلق به باشگاه آرسنال است.


"مسوت در سال ۲۰۱۳ به آرسنال پیوست و سابقه حضور او در این باشگاه از بعضی بازیکنان و حتی بسیاری از اعضای کادر فنی بیش تر است. در طول این پنج و نیم سال، او همواره تعهد و حرفه ای بودن خویش را نشان داده است. او هیچ گاه برای یک مدت طولانی مصدوم نبوده  و آمار نشان دهنده میزان تاثیر گذاری وی است. بر خلاف گفته های برخی افراد، او بیش از هر کسی از انتظارات باشگاه نسبت به خودش آگاه است. وقتی شما از تمام مسائل آگاهی ندارید بهتر است که اظهار نظر نکنید. در هر مسیری، پستی و بلندی هایی وجود دارد و مهم این است تا هدف را متصور شویم تا اینکه بدون داشتن آگاهی، یکسری اظهارات غیر معقول داشته باشیم. شایعات پیرامون مسوت نه از جانب خودش ونه از جانب ما بوده است؛ آینده او متعلق به آرسنال است، تمام!!!"


اوزیل، در صورت داشتن آمادگی می تواند در بازی مقابل بلکپول در دور سوم جام حذفی به میدان برود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۴۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰