loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های اونای امری پیش از بازی با بلک‌پول
صحبت‌های اونای امری پیش از بازی با بلک‌پول

صحبت‌های اونای امری پیش از بازی با بلک‌پول

انتظاری که از بازی مقابل بلکپول دارید؟
عصر بخیر. جام حذفی رقابت جدیدی است که آغازش خواهیم کرد. در تاریخ باشگاه، از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است. آرسنال تیمی است که ۱۳ مرتبه در این رقابت قهرمان شده است، بیش از هر تیم دیگری. عنوان بزرگی است و شانس این را داریم که کار بزرگی انجام دهیم. گام اول درمقابل بلکپول است. آن‌ها را می‌شناسیم زیرا در مقابلشان بازی کرده‌ایم و برایشان احترام قائلیم. درکنار احترامی که‌ می‌گذاریم برای بازی خود را آماده می‌کنیم و به این رقابت هم اهمیت می‌دهیم. آنها در مسیر قهرمانی ما قرار گرفته‌اند. می‌خواهیم بازی کنیم و در این مسیر به همراه هوادارانمان چیزهای مثبتی به‌همراه داریم.


چه ترکیبی را مقابل بلکپول به میدان می‌فرستید؟
فردا آخرین تمرین خود قبل از بازی را انجام خواهیم داد و مشخص خواهد شد چه بازیکنانی به میدان خواهند رفت، و با احترام پا به این رقابت‌ها خواهیم گذاشت. می‌خواهم تیمی را شامل بازیکنان باانگیزه به میدان بفرستم. تیم روز شنبه ما این‌چنین خواهد بود. شاید تعدادی از بازیکنان که بازی کمتری به آن‌ها رسیده است را هم به‌کار ببریم، یا چند بازیکن جوان، اما با تمام این موارد به‌دنبال نمایش عملکردی درخور توجه هستیم. این ایده ما برای شروع کار است.

چه زمانی جام‌حذفی را شناختید؟
می‌دانم که برای هر تیم انگلیسی مهم است. رقابت متفاوتی است، و تیم‌های بسیاری در آن شانس دارند. اولین ایده‌ای که در زمان حضورم در اینجا داشتم رقابت برای تمام عناوین بود. آرسنال بهترین تیم تاریخ این رقابت‌هاست، ٢٠ فینال را تجربه کرده است و ۱۳ بار قهرمان شده است. اهمیت این رقابت برای باشگاه و هواداران را به سرعت فهمیدم. می‌خواهم کار مهمی انجام دهم و این فرصت بزرگی برای ماست. بسیار دشوار خواهد بود اما هیجان زیادی برایش داریم و منتظر اولین بازی خود هستیم.

در گذشته این رقابت‌ها را تماشا کرده‌اید؟
عموما همه رقابت‌ها را دنبال می‌کنم. دقیقا نمی‌دانم چه بازی‌هایی بوده‌اند اما می‌دانم که این بازی از اهمیتی ویژه برای آرسنال برخوردار است.

آیا بلکپول را می‌شناخته‌اید؟
بله. می‌دانم که در ۹۰ کیلومتری لیورپول است و می‌دانم که در لیگ برتر بازی کرده‌اند.

آیا خود را برای فضای نامعمولی که از اختلاف بین هواداران و مالکان بلکپول پدید بیاید آماده کرده‌اید؟
وقتی مقابل آنها در جام اتحادیه به میدان رفتیم، تاریخ این باشگاه را می‌شناختیم. آنها در بهترین شرایط خود قرار ندارند. اما اینجا در مقابل ما در استادیوم امارات بسیار پرانگیزه بازی کردند و لحظات دشواری را برایمان بوجود آوردند. من برای همه تیم‌ها احترام قائلم و می‌دانم که درحال حاضر بهترین لحظاتشان را سپری نمی‌کنند اما احترام ما پابرجاست زیرا بازی کردن مقابل ما فرصت بزرگی برایشان است و می‌خواهند در این رقابت در مقابل ما به کمک هوادارانشان موفق شوند.

درمورد مذاکرات آرسنال با کیلور ناواس...
حقیقت ندارد.

آیا علاقه‌ای وجود دارد؟
نمی‌دانم. هیچوقت درمورد دروازبانی صحبت نکردیم زیرا فکر می‌کنم که حس خوبی به سه دروازه‌بان تیممان داریم. هیچوقت درمورد کیلور ناواس صحبت نکرده‌ایم.

درمورد آینده اوزیل در باشگاه...
فقط منتظرم تا شرایطش برای بازی مهیا شود.

درمورد اخبار تیم...
امروز دینوس ماوروپانوس بعد از پنج ماه با ما تمرین کرد. خبر خوبی است. امیل اسمیت رو هم امروز با ما تمرین کرد. موستفی هنوز شرایط تمرین کردن را ندارد و باید بعد از مصدومیتش ریکاوری کند و بطور شخصی تمرین کند. بیرین و مونرئال، میخیتاریان و همچنین اوزیل امروز با ما تمرین نکردند. فردا آخرین روز است، منتظر فردا خواهیم ماند تا ببینیم چه خواهد شد.

آیا اوزیل به میدان می‌رود؟
امروز صبح تمرین نکرد.

درمورد هولدینگ و ولبک...
در روند درمان قرار دارند اما مصدومیت‌هایشان طولانی مدت است. با دکترها کار می‌کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰