loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی آرسنال - بلک پول
پیش بازی آرسنال - بلک پول

پیش بازی آرسنال - بلک پول

اونای امری سر مربی توپچی ها ممکن است تغییراتی را در تیم خود بخاطر مصدومیت های اخیر و استراحت به برخی از بازیکنان خود، برای بازی امشب اعمال کند.
این اولین تجربه اونای امری در جام حذفی در ورزشگاه بوم فیلد رود است. این در حالیست که امری بعد از آرسن ونگری که موفق ترین مربی در کل تاریخ جام حذفیست و برنده ۷ عنوان قهرمانی در این تورنمنت می باشد، اولین تجربه ی خود را در این تورنمت پشت سر می گذارد.


امری اشاره کرد: در تجربیاتم  روز بد هم داشته ام و آن را اصلا دوست ندارم. برای مثال من در مقابل سویا برای بار سوم در یک تورنمت باختم و آن را بیاد می آورم.
من فکر میکنم ما می توانیم برنده شویم، ما می توانیم بازی را در بیاوریم اما احتیاط هم باید بکنیم. ما باید به تمام تیم ها اعتبار دهیم و به آن ها احترام بگذاریم و بعد می توانیم روی کار خودمان متمرکز شویم و از نظر ذهنی و همچنین در زمین بازی آن ها را شکست دهیم.

این دو تیم تا به اینجای فصل قبلا یک بار در کاراباو کاپ باهم بازی کرده اند که آرسنال توانست آن ها را برای بار چهارم با نتیجه ی دو بر یک شکست دهد و سرمربی بلک پول تری مک فیلیپس، از قرار گرفتن تیمش در مقابل آرسنال و عملکرد آن ها اعتماد بنفس گرفته است.

تری مک فیلیپس اشاره کرد: این برای ما بسیار با ارزش است که همه ما در این تجربه دخیل بودیم. ما از دیدار با آن ها اعتماد بنفس گرفتیم، چرا که ما در زمین آن ها بازی کردیم و به آن ها اجازه ی زدن بیشتر از دو شوت درون چارچوب را ندادیم، و با اینکه آن ها ما را شکست دادند، ولی برای بردن آرسنال شما نیاز به شانس هم دارید.
ما نیاز داریم که با بهترین فرم خود در مقابل آرسنال ظاهر شویم و ممکن است که آن ها کمی عقب بکشند و محتاط تر بازی کنند. من فکر میکنم اگر شما به عنوان یک تیم شانس کمی در مقابل آرسنال داشته باشید، ما در استادیوم بوم فیلد شانس بسیار زیادی در مقابل آن ها داریم. ما قبلا با آن ها خارج از خانه بازی کرده ایم و این بسیار عالیست که آن ها امشب در زمین ما باید در مقابل ما بازی کنند.

متاسفانه هیچ کدام از مصدومین آرسنال برای بازی امشب بازنگشته اند. مصدومیت زانوی مسوت اوزیل به احتمال زیاد او را بیرون از لیست بازیکنان خواهد گذاشت. در حالیکه هکتور بلرین از ناحیه ساق پا و ناچو مونریال از ناحیه عضلات همسترینگ و ماوراپانوس از ناحیه کشاله ران نیز از ترکیب بیرون هستند و تمرینات مخصوص بخود را پشت سر می گذارند و امری برای بازی مقابل بلک پول روی هیچ کدام از آنها ریسک نمیکند. این وضعیت برای شکودران مصطفی نیز هست که در میان بازی با فولام بخاطر آسیب جزئی همسترینگ بیرون کشیده شد.همچنین راب هولدینگ از ناحیه زانو، هنریک میخیتاریان و دنی ولبک هر دو بخاطر مصدومیت قوزک پا، همگی برای مدت طولانی از ترکیب بیرون هستند.


در آن سمت دفاع وسط بلک پول جردن تامپسون برای سه بازی بحالت تعلیق در آمده، در حالیکه کورتیس تیلت و اولیور تورتون به احتمال زیاد بخاطر مصدومیت هایشان این بازی را از دست می دهند. در مورد مکس کالیتون بخاطر مشکل همسترینگ هنوز شبهاتی وجود دارد، این درحالیست که مارک کولن بخاطر شکستگی پا و جیمی ریان بخاطر زانو به مدت طولانی از ترکیب بیرون خواهند بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۲,۰۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰