loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : در حال جذب بازیکن هستیم
امری : در حال جذب بازیکن هستیم

امری : در حال جذب بازیکن هستیم

اونای امری  با رسانه‌ها درمورد اولین تجربه‌اش در این رقابت‌ها، عملکرد جو ویلاک، آخرین اطلاعات درمورد لورن کوشیلنی و آرون رمزی، و شایعات نقل و انتقالات صبحت کرد.

 آماده‌سازی‌ شما بدلیل اتفاقات بیرون از هتل تیم به تعویق افتاد؟
عصر بخیر. تغییری برای ما ایجاد نشد اما می‌دانیم که مشکلاتی میان هواداران و باشگاه پیش آمدند، اما ما برای آنها، باشگاه، تیم و هوادارانشان احترام قائلیم. ما با همین احترام برای این بازی و رقابت‌ها آماده شدیم. فکر می‌کنم ۹۰ دقیقه مقابل یک تیم پرانگیزه بازی کردیم، به نظرم بازی بزرگی را تماشا کردیم هم از طرف آن‌ها هم از طرف ما.

حضور فرد مزاحم در اتوبوس تیم موجب نگرانی شما شد؟
چیز زیادی نمی‌توانم درمورد این وضعیت بگویم. فقط احترام، و می‌خواهم به‌دنبال راه حلی برای مشکلات آن‌ها بگردیم، برای هواداران و باشگاه‌شان.

چه چیزی از اولین تجربه‌تان در جام حذفی بدست آوردید؟
از عملکرد بازیکنانم احساس غرور می‌کنم، از تلاشمان. زیرا در درجه اول، وفق دادن خود با شرایط و فضای اینجا بود. تمام بازیکنان با تعهد کامل پا به میدان گذاشتند، درطول ۹۰ دقیقه بسیار متمرکز بودند، باانگیزه بسیار آرام آرام مالکیت و کفیت خودشان را تحمیل کردند. خیلی مهم است که در اولین قدم با حفظ احترام خودمان را با سبک بازی آن‌ها وفق دهیم: بازی مستقیم، تمرکز روی توپ‌های دوم، و دوئل‌های نفر به نفر. ما موفق بودیم و از تمام بازیکنانم و عملکردشان راضی‌ام.

درمورد روند پیشرفت جو ویلوک...
ما از تمام بازیکنان انتظار تعهد داریم. و اینکه وقتی تیم به آنها نیاز دارد آماده باشند. فرصت درخشش در بازی‌هایی مثل امروز فرل می‌رسد. ما بازیکنان باتجربه را با بازیکنان جوان خود مانند جو ویلوک، ادی انکتیا و آینزلی ترکیب کردیم و فکر می‌کنم ترکیب خوبی از آب درآمد، زیرا نشان دادند که درکنار تیم درحال پیشرفت هستند. مهمترین چیز در زمانی که به آنها نیاز پیدا می‌کنیم، علاقه، تعهد و تلاش آنهاست، مانند چیزی که امروز دیدیم. از ویلوک و انکتیا خیلی راضی‌ام. ادی سه موقعیت خوب برای گلزنی داشت، اما مهمترین چیز برای ما ایجاد چنین موقعیت‌هایی است. ویلوک هم گلزنی کرد و این برای ما و آنها خوب است.

درمورد لورن کوشیلنی...
بله [از ناحیه کمر مصدوم است]. امیدوارم آنقدر بد نباشد. یک هفته فرصت استراحت و تمرین دارد تا وضعیتش برای بازی مقابل وستهم مشخص شود. امیدوارم که برای بازی‌های آینده مشکلی نداشته باشد اما پیش از این بازی مشکلی در کمر خود حس کرد. تصمیم گرفتیم که بهتر است بازی نکند. درحال حاضر با مشکلاتی که در دفاع میانی داریم، باید بتوانیم از بازیکنان مختلف در پست‌های مختلف استفاده کنیم. امروز نوبت لیختشتاینر بود، که خیلی خوب و متعهد و با تمرکز بالا بازی کرد و در دفاع میانی به سوکراتیس کمک کرد.

دنیس سوارز در آستانه پیوستن به آرسنال است؟
نمی‌دانم.

سوارز بازیکنی است که مد نظر شماست؟
باشگاه درحال تلاش برای جذب بازیکنانی است که بتوانند در چهار ماه آینده در رقابت‌ها به ما کمک کنند. شرایط متفاوتی است. اگر بتوانیم در بازار نقل و انتقالات یک مدافع پیدا کنیم، احتمال جذب آن وجود دارد، اما کار آسانی نیست زیرا ماوروپانوس هم از کمند مصدومیت رها شده است. در وینگ چپ یا راست شاید یک بازیکن بتواند کمکمان کند. فقط بازیکنانی را جذب می‌کنیم که کیفیت مناسبی به تیم اضافه کنند.

سوارز وینگر است یا یک بازیکن میانی؟
وقتی با من کار می‌کرد در سویا در وینگر چپ و راست نیز به میدان می‌رفت.

درمورد وضعیت آرون رمزی...
رمزی امروز متعهد بود و عملکردش برای من مهم‌ترین چیز است. بابت عملکرد و تلاششان به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم. خوشحالم که اینگونه خود را با شرایط وفق دادند.

خبر جدیدی درمورد وضعیت رمزی وجود دارد؟
من به تمام بازی‌ها و روند آماده‌سازی‌ توجه می‌کنم، و امروز می‌توانم به شما و تمام هواداران بگویم که در ابتدای این رقابت قرار داریم. این تجربه و این ذهنیتی که توسط تمام بازیکنان به چشم خورد چیزی است که باید به آن افتخار کنیم. درمورد وضعیت او؟ اطلاعی ندارم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰