loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار نقل و انتقالات آرسنال در سه شنبه به نقل از Sky
اخبار نقل و انتقالات آرسنال در سه شنبه به نقل از Sky

اخبار نقل و انتقالات آرسنال در سه شنبه به نقل از Sky

به گزارش london Evening Standard اونای امری از باشگاه خواسته تا هزینه خرید دنیس سوارز را فراهم کنند.

سوارز همچنان در برزخ!
آرسنال و بارسلونا همچنان در حال مذاکره بر سر انتقال دنیس سوارز هافبک بارسلونا هستند....

ابتدای امروز نشریه‌ی موندو دپورتیوو گزارش داد دنیس سوارز برای انتقال به آرسنال در برهه حساسی به سر می‌برد، قبلاً گفته شده بود توپچی‌ها به دنبال قرارداد قرضی با بند خرید اجباری در انتهای فصل هستند.

نشریه‌ی اسپرت اسپانیا دیگر روزنامه کاتالانی نیز بار دیگر تأکید کرد انتقال این بازیکن ۲۵ ساله به آرسنال یک بسیار احتمال قوی است و توپچی‌ها برای خرید او قراردادی قرضی با بند خرید دائمی ۲۵ میلیون یورویی در تابستان پیشنهاد داده‌اند، با این حال بارسلونا این پیشنهاد را رد کرده است و گفته حاضر است با ۲۰ میلیون یورو او را در زمستان بفروشد و البته از فروش قرضی با بند خرید اجباری ۲۰ میلیون یورویی در تابستان نیز استقبال می‌کند، دنیس سوارز پس از آنکه متوجه شده است ممکن است در بارسلونا به او بازی نرسد، از تیمش خواسته او را به صورت قرضی یا دائمی به آرسنال واگذار کنند، تا اینجا هیچ توافقی میان دو باشگاه آرسنال و بارسلونا صورت نگرفته است و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

نشریه‌ی اسپرت اسپانیا خبر می‌دهد امکان توافق میان طرف‌ها همچنان وجود دارد، تنها مسئله در این بین بند خرید است که اجباری باشد یا اختیاری، که هر دو باشگاه به صورت جدی در مورد این موضوع در حال مذاکره هستند.



Sport Witness

 

سوارز



این روزنامه می نویسد که مدیر ورزشی آرسنال، رائول سانهلی مایل به جذب بازیکن در ژانویه نیست و وقوع این انتقال در تابستان محتمل تر می باشد. از طرفی Mirror می نویسد که بارسا قصد ندارد این بازیکن را در این ماه از دست بدهد. روزنامه Sun نیز مدعی است که با جذب سوارز، میخیتاریان ممکن است باشگاه را ترک کند.

در جایی دیگر، روزنامه Corriere dello sport می نویسد که آرسنال دیگر مایل به جذب چنگیز اوندر از باشگاه رم نمی باشد. گزارش شده که این باشگاه ایتالیایی برای جدایی بازیکن خود رقم ۴۵ میلیون پوند را درخواست کرده و به دلیل این رقم بالا باشگاه های چلسی و بایرن نیز از تلاش برای جذب او دست کشیده اند.

Sky Italia نیز مدعی شده که آرسنال برای بازگرداندن  یانیک کاراسکو به اروپا، با او تماس برقرار کرده اند. این طور به نظر می رسد  کاراسکو مایل است تا به آرسنال بپیوندد و در این بین باشگاه های منچستر یونایتد و میلان نیز به دنبال جذب وی هستند تا این بازیکن را پس از گذراندن یک سال در فوتبال چین و تیم دالیان، به فوتبال اروپا بازگردانند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۷۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰