loading
در حال بررسی درخواست شما
قله ای به نام انگلیس
قله ای به نام انگلیس

قله ای به نام انگلیس

شاماک که این فصل به رویای قدیمش و بازی در آرسنال دست یافته باور دارد برای هر بازیکن بازی در لیگ برتر یک قله به حساب می آید و هیچ چیز در فوتبال بهتر از این نیست .
" برای یک بازیکن بهتر از این نمی شود . در این کشور فوتبال واقعی بازی می شود . یک فوتبال با عشق و هیجان بسیار بالا برای مردم و باشگاه ها .
همیشه با توجه به توانایی بازی هوایم حدس میزدم بازی در انگلیس بهترین انتخاب برای من است .
همیشه رویای بازی کردن در این لیگ را داشتم . می دانم باید به سختی کار کنم تا بتوانم عملکر خوبی داشته باشم اما بسیار اشتیاق دارم تا این کار را انجام دهم . راه ها و گزینه های بسیار زیادی برای پیشرفت در فوتبالم و تکمیل آن وجود دارد .
همیشه بازی های بزرگ را از تلوزیون نگاه می کنم . هواداران فوق العاده انگلیسی و ورزشگاه ها بسیار عالی . گل های زیبا و بازیکنان فوق العاده و همیشه فکر میکردم یک روز می توانم آن جا بازی کنم . بعد از آن توانستم با بوردو برابر چلسی و لیورپول بازی کنم و در لیگ قهرمانان برابر آن ها بایستم و این بازی ها تجربه ای فوق العاده برای من بود .
اگر چه در آن بازی ها باختیم اما از نحوه حمایت هواداران این تیم ها بسیار لذت بردم . ریتم بازی انگلیسی را بسیار دوست دارم .
جدای جنبه های فیزیکی لیگ برتر همیشه انگلستان فوتبالی نشان می داد که من را بسیار جذب خود می کرد . همیشه سرعتی بدون تاخیر و بعد از گلزنی به سمت زدن گل بعدی از آغاز بازی تا پایان و این قضیه در هر بازی تکرار می شود , نه فقط در بازی هیا بزرگ بلکه در هر رقابتی . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰