loading
در حال بررسی درخواست شما
الکسیس سانچز دوم ! سوارز اول ...
الکسیس سانچز دوم ! سوارز اول ...

الکسیس سانچز دوم ! سوارز اول ...

این هافبک بارسلونا به خاطر تعداد بازی کم ناراضی است و آرسنال برای تقویت تیم خود به دنبال وی است. این انتقال منطقی به نظر می رسد اگر که شایعات پیرامون اوزیل و رمزی صحت داشته باشند. ولی آیا سوارز ارزشش را دارد تا آرسنال در پی او باشد؟ آخرین بازیکن خریداری شده از بارسلونا الکسیس سانچز بود که خرید بسیار موفقی بود. بسیار بعید است که سوارز بتواند در آن سطح عمل کند ولی قطعا شایسته تر  از تعداد دقایقی است که به او می رسد.


او کجای مسیر را اشتباه رفت؟
سوارز در ۲۰۱۶ از ویارئال به بارسا برگشت. او بلافاصله پیراهن ژاوی را بر تن کرد و عنوان کرد که می خواهد در پست اینیستا بازی کند. این ها اظهارت جسورانه ای بود، اما او به این خواسته اش نرسید. سطح بازی و ثبات بازیکنان تهاجمی بارسا باعث شد تا او هیچ گاه جایگاه ثابتی در تیم نداشته باشد. این مسئله، به این خاطر نبود که او ضعف خاصی داشته باشد، فقط اینکه او یک بازیکن سطح جهانی نبود و زیاد بازی به وی نمی رسید.


آیا سوارز مناسب بازی آرسنال است؟
بسیار زیاد. قبل از اینکه به ویارئال فروخته شود، سوارز یک فصل به صورت قرضی در سویا و تحت نظر امری بازی کرد و با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد. او درباره امری می گوید: " او یکی از بهترین مربیان است. او بهترین بازی را از بازیکنان می گیرد."
آرسنال نیاز به یک بازیکن تهاجمی نیاز دارد تا در نقش میخیتاریان اکثرا مصدوم و رمزی که در حال ترک باشگاه است، عمل کند. مهارت های سوارز بسیار شبیه به رمزی است با تفاوت که او سریع تر است، قابلیت دریبل زنی خوبی دارد، و البته گلزن خوبی هم می باشد. او در بازی  اخیر بارسا در کوپا دل ری گل های بسیار زیبایی به ثمر رساند و قابلیت گلزنی با شوت از راه دور را نیز دارد.


او در چه پستی برای آرسنال می تواند به میدان برود؟
امری در مصاحبه اخیر خود در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته بود که سوارز می تواند هم در وینگ چپ و هم در وینگ راست بازی کند. اگر او در سمت راست سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کند، با سرعت و بازی مستقیم خود می تواند مکمل خوبی برای اوزیل باشد. در سیستم ۱-۲-۴-۳، او می تواند ضلع سوم از زوج اوبا و لاکا باشد. سوارز می خواهد که بیشتر صاحب توپ باشد تا پاس های بهتری دهد و اکثرا نیز خود را در موقعیت های گلزنی قرار می دهد. در نهایت اگر که امری از سیستم ۲-۴-۴ با اوبا و لاکا در خط حمله خود استفاده کند، سوارز و ایوبی در گوش ها، هم می توانند به عقب برگردند و هم در هنگام حمله، توپ را جلو ببرند و دفاع های کناری خود اضافه شوند و توپ ها را برای زوج خط حمله خود ارسال کنند. این یک ترکیب بسیار تهاجمی است و می تواند نتایج خارق العاده ای را به همراه داشته باشد، اگر که به موقع به کار گرفته شود.

 

درنهایت ، در هر سیستمی که به کار گرفته شود، سوارز خرید خوبی برای آرسنال خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : squawka.com
بازدید: ۳,۱۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰