loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس امری پیش از بازی با وستهام،موضوع نقل و انتقالات
کنفرانس امری پیش از بازی با وستهام،موضوع نقل و انتقالات

کنفرانس امری پیش از بازی با وستهام،موضوع نقل و انتقالات

سرمربی ما در مورد وضعیت آرون رمزی، و اهداف نقل و انتقالاتی احتمالی تیم یعنی دنیس سوارز و اور بانگا صحبت کرد.

متن کامل صحبت‌های امری را در ادامه بخوانید:

درمورد آینده‌ی آرون رمزی...
عصر بخیر. این وضعیت مرتبط با فرد است نه تیم. ایده و تمرکز من که هرروز به او می‌گویم، این است که به عملکرد او نیاز داریم. در آخرین بازی خیلی از او راضی بودم. در بازی آخر مقابل بلکپول از او پرسیدم که دوست دارد که به ما کمک کند و او در پاسخ گفت "بله سرمربی، می‌خواهم بازی کنم" و با رویکرد و تعهد بالایی برایمان بازی کرد. آینده او متعلق به خودش، خانواده و مدیربرنامه‌هایش است. هر روزی که کنار ماست، کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. همین عملکرد و تمرکز را برای بازی مقابل وستهم از او می‌خواهم.

درمورد تصمیمش...
برای تصمیم او احترام زیادی قائلم.

درمورد وضعیت او...
بیش از این نمی‌توانم درمورد وضعيتش صحبت کنم. مهم‌ترین چیز این است که آرون رمزی کنار ماست. احترام بسیاری برای آینده‌اش قائلم زیرا یک تصمیم خصوصی است اما او هر روز درکنار ماست، و تکرار می‌کنم که از کار کردن با او خوشحالم.

چه کسی جایگزینش می‌شود؟
درحال حاضر نمی‌توانیم کسی را بصورت دائمی جذب کنیم. تنها بصورت قرضی.

درمورد دنیس سوارز...
درحال حاضر اطلاعی از وضعیت او ندارم. تنها در آینده می‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم. می‌دانم که باشگاه درحال بررسی گزینه‌هاست تا ببینیم چه بازیکنی از عملکرد مورد نظر ما برخوردار این تا بتواند به ما کمک کند.

درمورد دیگر بازیکنای لینک شده مانند اور بانگا...
این بازیکن را می‌شناسم و بازیکن بسیار خوبی است.

درمورد او خبری ندارید؟
نمی‌توانم چیز بیشتری به شما بگویم.

چقدر به او نزدیک هستید؟
می‌توانم بگویم که باشگاه درحال فعالیت است، باشگاه در موقعیت‌های مختلف مرا در جریان همه چیز قرار می‌دهد. درحال حاضر، هیچ خبر جدیدی درمورد او نداریم.

درمورد اخبار تیم...
موستفی، مونرئال و بیرین این هفته با کیفیت بسیاری بالایی با ما کار می‌کنند. نیاز داریم که فردا آخرین تمرین‌مان را پیش از دیدار مقابل وستهم انجام دهیم. این جلسه تمرینی برای تصمیم‌گیری برای انتخاب ترکیب اصلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مسوت اوزیل هم با ما تمرین می‌کند. هولدینگ و ولبک همچنان مصدوم هستند. در ده روز گذشته میخیتاریان و ماوروپانوس نیز با ما تمرین کرده‌اند، که می‌توانند برای بازی‌های پیش‌رو به ما کمک کنند و برای تیم زیر ۲۳ سال به میدان بروند. درحال حاضر نسبت به هفته پیش وضعیت بهتری داریم.

درمورد وستهم تحت هدایت پلگرینی...
او سرمربی بسیار خوبی است، تجربه بسیار بالایی دارد و سابقه قهرمانی در لیگ با منچسترسیتی را دارد. او برای پیاده کردن ایده‌هایش در تیم نیازمند زمان است. به نظرم آن‌ها درحال پیشرفت هستند و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب خود دارند، مانند اندرسون و آرناتوویچ که بازیکنان خیلی خوبی هستند. آن‌ها در خانه با حمایت هوادارانشان بازی خواهند کرد و این کار را برای ما سخت می‌کند. هر بازی خارج از خانه‌ چالش بزرگی برای ما به جهت حفظ یکپارچگی و پیشرفت خواهد بود. شنیه چالشی جدید است. برای این بازی بسیار مصمم هستیم تا برای کسب پیروزی کار بزرگی انجام دهیم.

رابطه شما به پلگرینی چطور است؟
بازی‌های زیادی را در اسپانیا مقابل یکدیگر انجام دادیم و همینطور در لیگ قهرمانان با منچسترسیتی و سویا. وقتی که من در والنسیا بودم او سرمربی ویارئال و رئال مادرید بود. خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسیم. فکر می‌کنم بازی دشواری برای ما خواهد بود و مهم‌ترین چیز برای ما این است که یازده نفر اصلی تمرکز بالایی برای این بازی داشته باشند. مهم‌ترین چیز کیفیت بازیکنان در زمین است تا بتوانیم ایده‌هایمان را به حریف تحمیل کنیم.

با بازگشت بازیکنان به شرایط مناسب، ایجاد تغییرات فراوان در ترکیب چقد وسوسه کننده است؟
ما می‌خواهیم بهترین عملکردمان را با بازیکنان به نمایش بگذاریم. بعضی بازیکنان می‌توانند به مرور جایگاهشان در ترکیب یازده نفره را دوباره بدست بیاورند، و بعضی‌ها را همین حالا می‌خواهیم. با تمام این اوصاف، می‌خواهیم که در مقابل وستهم ترکيبی از بازیکنان رها شده از مصدومیت با بازیکنانی که در نبود آنها عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشتند را به میدان بفرستیم تا بتوانیم ایده‌هایمان را در میدان پیاده کنیم. این ترکیبی است که برای شنبه احتیاج داریم. خبر خوبی است که می‌توانیم بازیکنان بیشتری در دسترس داشته باشیم.

چقدر برای رمزی دشوار خواهد بود که در چند ماه آینه بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد؟
آخرین گفتگوی با او بسیار مهم است. ما با احترام متقابل در مورد وضعیت موجود صحبت کردیم. پاسخ او با عملکردش در زمین تمرین و میدان بسیار مناسب بود. به شما گفتم که از آرون رمزی می‌خواهم که در زمان بازی تمرکز و عملکرد حال حاضرش را به نمایش بگذارد. برای مثال در همین هفته همینطور شد. او با تجربه بسیار بالایش فعالیت و تمرین می‌کند. وقتی به تمام بازیکنان نگاه می‌کنم و می‌بینم که آنها مانند آرون تمرین می‌کنند، برای بازی پیش‌رو احساس خیلی خوبی پیدا می‌کنم زیرا تمام بازیکنان تمرکز بالایی دارند.

تیم‌های پلگرینی چه ویژگی‌هایی دارند؟
عموما بسیار تهاجمی هستند. اکثر اوقات با ایجاد تعادل مناسب در تیم به میدان می‌روند، با حضور بازیکنان تکنیکی و تهاجمی. می‌دانم که بازی روز شنبه دشوار خواهد بود زیرا نیاز داریم که ایده‌هایمان را پیاده کنیم و درعین حال در نود دقیقه به فکر مهار کردن بازیکنان آنها و ایده‌های تاکتیکی‌شان نیز باشیم. احترامی بسیار زیادی برایشان قائل هستیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰