loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : همین بازیکنان کافی هستند! اوزیل را نیاز نداشتیم
امری : همین بازیکنان کافی هستند! اوزیل را نیاز نداشتیم

امری : همین بازیکنان کافی هستند! اوزیل را نیاز نداشتیم

اونای امری همواره بخاطر کنار گذاشتن مسوت اوزیل از ترکیب تیم مورد پرسش قرار می‌گیرد، خصوصا مواقعی که آرسنال امتیاز از دست می‌دهد، مانند اتفاق دیروز مقابل وستهم.



درمورد عملکرد تیم...
به نظرم نتیجه بدی است. فرصتی فوق‌العاده برای کسب پیروزی و نزدیک شدن به چلسی و دیگر تیم‌های تاپ فور بود، اما شکست خوردیم. می‌خواستیم بازی خیلی بهتری ارائه کنیم اما نتوانستیم آن‌طور که باید بازی را در اختیار بگیریم. وقتی به شانس‌های گلزنی هر دو تیم نگاه کنیم، به نظرم شکست حق ما نبود. در طرح بازی و کنترل میدان باید بهتر شویم. در پیاده کردن ایده‌هایمان موفق نبودیم. شانس‌های زیادی به آنها ندادیم اما فضای زیادی پیدا کردند و توانستد ضربات کرنر زیادی بدست بیاورند و از همان نقطه هم موفق به گلزنی شوند و روند بازی تغییر کند. نیاز داشتیم که بیشتر و بهتر حمله کنیم اما امروز، نیاز داشتیم که از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشته باشیم. شانس‌هایی ایجاد کردیم اما برای کسب پیروزی کافی نبودند. شاید در بیست دقیقه اول که تعدادی موقعیت ایجاد کردیم حس کردیم که پیروز این مسابقه می‌شویم، اما بعد از آن شرایط دشوار شد چون نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم ایده‌هایمان را عملی کنیم.

درمورد غیبت مسوت اوزیل...
ما بازیکنان کافی برای عملی کردن برنامه‌های تاکتیکی و ایده‌هایمان و کسب پیروزی را در اختیار داشتیم.  برای آنها احترام قائلیم و بازیکنان خوبی هم دارند. با حضور هوادارانشان قدرتمندتر هم می‌شوند. شاید برای نیمکت، حضور چند بازیکن هجومی می‌توانست کمک حالمان باشد. اما فکر می‌کنم همین بازیکنان برای ما کفایت می‌کرد.

چرا از اوزیل استفاده نکردید؟
تصمیم ما این بود که این بازیکنان بهترین انتخاب‌ها برای بازی امروز هستند. ما با حضور او هم برده‌ایم و هم شکست خورده‌ایم. هیچ بازیکنی برای در پیروزی و شکست تفاوت را رقم نمی‌زنند.

درمورد واکنش منفی اوزیل به عدم حضور در ترکیب تیم...
بله، اما می‌توانم بگویم که او بطور نرمال با ما در این هفته تمرین کرد. همانطور که گفتم، ما با حضور او هم پیروز شده‌ایم و هم شکست خورده‌ایم. بازیکنانی که امروز در ترکیب بودند استحقاق حضور در این بازی را داشتند. ممکن بود ببریم با ببازیم، چه با او چه بدون او. ما به فعالیت با بازیکنان ادامه می‌دهیم زیرا همه آن‌ها مهم هستند، اما امروز تصمیم این بود که با این بازیکنان به میدان برویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰