loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 1 چلسی 2 The Fa WSL
 آرسنال 1 چلسی 2 The Fa WSL

آرسنال ۱ چلسی ۲ The Fa WSL

آرسنال و چلسی  امروز عصر در سوپرلیگ زنان انگلستان به مصاف هم رفتند 

 

از همان دقایق ابتدایی بازی یاران چلسی طوفانی بازی کردند. کارنی و برایت موفق شدند یک موقعیت صد در صدی روی دروازه ی ما ایجاد کنند که البته پائولین پیرومنین با یک واکنش عالی دروازه ی خود را نجات داد اما فشار بازیکنان چلسی از روی دروازه ی ما کم نشد و با ارسال زیبای بلاندن ، کاتبرت توانست با یک هد فوق العاده گوشه ی چپ بالای دروازه ی ما را هدف بگیرد و در دقیقه ی 26 دروازه ی آرسنال برای اولین بار در این دیدار باز شد.

 

در ادامه میدیما دو بار نفوذ کرد و فرصت های خوبی را برای لیسا اونز و لئا ویلیامسون ایجاد کرد اما آنها موفق نشدند از این فرصت ها استفاده کنند.

 

در نیمه ی دوم جو مونتمورو مجبور به یک تعویض اجباری شد. او اما میشل را به جای بث مید که در نیمه ی نخست آسیب دید به میدان آورد. اما این تعویض برای آرسنال آمد نداشت و ما دقایقی بعد گل دوم را نیز خوردیم. کاتبرت در یک کار گروهی تیمی توانست کار را برای آرسنال تمام کند و برای دومین بار دروازه ی توپچی ها را باز کرد.

 

تیم مونتمورو پس از دریافت گل دوم بیشتر مبارزه کرد تا اینکه تنها ده دقیقه مانده به پایان دیدار توانست گل اول خود را توسط وویان میدیما به ثمر برساند. پاس گل زیبای ویوان را کیم لیتل از جناح راست فرستاد.

 

این دیدار برای لئا ویلیامسون ، کتی مک کیب و بث مید از جذابیت خاصی برخوردار بود. لئا برای صدمین بار با لباس آرسنال به میدان رفت و مک کیب و مید نیز پنجاهمین بازی خود برای آرسنال را جشن گرفتند.

 

لئا ویلیامسون برای صدمین بار با پیراهن آرسنال به میدان رفت

لئا ویلیاسون برای صدمین بار در لباس آرسنال

 

پس از تعطیلات لیگ به خاطر دیدارهای ملی آرسنال باید 27 ژانویه در سوپرلیگ به مصاف ردینگ برود. توپچی ها در این دیدار میهمان خواهند بود.

 

جدول رده بندی لیگ بانوان

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۱۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰