loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های مونتمورو پس از شکست مقابل چلسی
صحبت های مونتمورو پس از شکست مقابل چلسی

صحبت های مونتمورو پس از شکست مقابل چلسی

 

جو مونتمورو پس از شکست 2-1 مقابل چلسی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود

 

در مورد عملکرد تیم...

نیمه ی اول به اندازه ی کافی خوب نبودیم. ما خیلی بلند بازی میکردیم و باور نداشتیم. توسط تیمی که بازیکنانش به طور فشرده ما را احاطه کرده بودند تنبیه شدیم. نباید به تیمی چون چلسی چنین فضایی را بدهیم.

 

در مورد اینکه خیلی ناامید کننده بود که پایان بازی را قدرتمند تمام کردیم اما باختیم ...

واقعیت این است که در سه بازی گذشته که طی یک هفته انجام شد مصدومان زیادی دادیم، این کار را کمی مشکل تر کرد. اکنون در معرض خطر هستیم و فقط باید به کارمان ایمان داشته باشیم و ادامه دهیم.

 

در مورد نبود انرژی که در فضاهای زیاد وجود داشت...

 ما از مناطق وسیعی حمله می کنیم و امروز مجبور شددیم از یک خط محدود استفاده کنیم. خیلی برایمان سخت بود که راه خود راپیدا کنیم. در نیمه ی دوم ما کمی اصلاحات داشتیم و آن به ما اجازه داد که کمی کوتاهتر کار کنیم. فاصله ها را بهتر ببندیم و بیشتر صاحب توپ شویم اما گل دومی که خوردیم ما را کُشت.

 

در مورد اینکه چلسی این فصل فقط از آرسنال ( در دور رفت ) شکست خورده است...

این به شما خیلی چیزها را می گوید. اینطور نیست؟! آنها 70 دقیقه تیم برتر میدان بودند و خب احتمالا سزاوار این پیروزی بودند.

 

در مورد اینکه قابلیت های ون د دنک را از دست دادیم...

قطعا همینطور است. بزرگترین مشکل ما توانایی حفظ توپ بود. قصد ما این بود که کمی به بازی مستقیم و ضد حمله روی آوریم . اما این کار در نیمه ی اول جواب نداد. در نیمه ی دوم فضاها را بستیم و بیشتر بازی کردیم اما این کار کمی زمان برد.

 

در نهایت پس از دریافت دو گل موفق به گل زنی کردیم...

این ناامید کننده است زیرا باید زمانی که 1-0 عقب بودیم شروع به فشار آوردن روی چلسی می کردیم تا بتوانیم به گل برسیم و در حقیقت ما کار خاصی انجام ندادیم. من کمی ترکیب را تغییر دادم و با سه مدافع کار کردیم، آن باعث شد فضای وینگ های عقب زمین بازتر شود و بتوانیم کمی بیشتر آنها را تحت فشار قرار دهیم. مرا مورد سرزنش قرار دهید ، شاید من باید این کار را زودتر انجام می دادم.

 

در مورد خستگی تیم...

ما تمرینات زیادی نداشتیم. تمرینات خیلی خیلی سبک بود. بیشتر استراحت ، ریکاوری و سازماندهی داشتیم. دیروز دنیله را نیز از دست داده بودیم. پیش از بازی داشتیم گرم می کردیم و تمرین میکردیم ، او رفت که توپ را شوت کند و از دست ما رفت. این خستگیست. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰