loading
در حال بررسی درخواست شما
شاید بانگا و سوراز هردو به آرسنال بیآیند
شاید بانگا و سوراز هردو به آرسنال بیآیند

شاید بانگا و سوراز هردو به آرسنال بیآیند

در انتقال دنیس سوارز فقط یک شرط است که آرسنال باید به آن تن دهد که بارسلونا راضی به این انتقال شود.

آرسنال برای به خدمت گرفتن قرضی دنیس سوارز باید قبول کند که قرارداد قرضی او را در تابستان به قرارداد دائمی تبدیل کند. سوارز در فصل جاری فقط 17 دقیقه برای بارسلونا به میدان رفته است و اصلا در ترکیب این تیم نقشی ندارد. سوارز که در سال 2016 با بارسلونا قرارداد امضا کرده است امروز در سن 25 سالگی هیچ کششی را از سمت بارسلونا حس نمیکند و باید راهی تیمی دیگر شود.

ایندیپندنت پیش از آغاز ژانویه خبری را منتشر کرد مبعی بر علاقه آرسنال برای خرید سوارز با قیمت قطعی 14 میلیون پوند، رقمی که بارسلونا به آن رضایت ندارد. امری بصورت واضح در کنفرانس خبری گفت: ما یک وینگر لازم داریم اما ابدا توانایی خرید بازیکن نداریم و به فکر انتقال قرضی هستیم.

با توجه به آشنایی سوارز و امری که به سال 2014-2015 باز میگردد، امری به دنبال همکاری با اوست. در آن دوران سوارز به عنوان بازیکن قرضی در سویا حضور داشته است. بارسلونا برای نهایی شدن قرارداد قرضی، تضمینی میخواهد که آرسنال این بازیکن را در تابستان بخرد و دیگر به بارسلونا نفرستد.

گزارشگر اسکای در این مورد گفت: امری به دو بازیکن قدیمی خود لینک شده است. بانگا و سوراز بازیکنانی هستند که امری خواهان اضافه شدن آنها به تیمش است. امری هردو بازیکن را بخوبی میشناسد و میداند آنها چه چیزی به تیمش اضافه میکنند. هرچند ممکن است هردو بازیکن به آرسنال اضافه شوند اما سوارز شانس بیشتری برای بازی در لندن دارد.

امری در کنفرانس خبری خود اشاره کرده بود: امروز و با باخت به وستهام شرایط ما برای کسب جایگاه در لیگ قهرمانان دشوارتر شده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Express
بازدید: ۱,۳۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰