loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس امری بعد از پیروزی مقابل چلسی
کنفرانس امری بعد از پیروزی مقابل چلسی

کنفرانس امری بعد از پیروزی مقابل چلسی

متن کامل کنفرانس خبری اونای امری را بعد از کسب پیروزی ۲-۰ مقابل چلسی
 
ذهنیت تیم نسبت به روزهای گذشته متفاوت بود؟
وقتی ما یا چلسی به شکلی آرام بازی می‌کنیم، شاید بتوانیم درمورد ذهنیت تیم صحبت کنیم.
هر تیمی می‌خواهد با سرعت و ذهنیت یکسانی در خانه و خارج از خانه به میدان برود. شرایط بازی است که روند بازی در ۹۰ دقیقه را رقم می‌زند.
ما بازی را خیلی پرقدرت و با پرس سنگین آغاز کردیم، اما وقتی که با توپ بلند مواجه می‌شوید نمی‌توانید پرس کنید. تلاش داشتیم تا مدافعان مرکزی آنها و جورجینیو را پرس کنیم.
می‌توانید به لایه‌های دفاعی آن‌ها نزدیک شوید، به سرعت توپ را انتقال دهید و با این پرس توپ و میدان را کنترل کنيد. همچنین آرامش لازم برای تبدیل موقعیت‌ها به گل را داشته باشید. امروز، تمام شرایط با ما همراه بودند.
ذهنیت تیم خوب بود. هوادارانمان خیلی از ما حمایت کردند. و می‌خواهیم همین ذهنیت را در خانه و خارج از خانه داشته باشیم، که هنوز در این زمینه موفق نبوده‌ایم.
 
 
درمورد بازیکنان...
اول از همه اینکه تمام بازیکنان تلاش کردند. این رویکرد، که وقتی توپ را در اختیار داریم کنار هم باشیم، فضاها را پیدا کنیم و لحظه مناسب برای جمله را انتخاب کنیم.
این‌ها مال زمانی بود که توپ را در اختیار داشتیم، اما زمانی که مالکیت توپ در اختیار حریف بود نیاز داشتیم با تلاش بسیار و پرس شدید توپ را پس بگیریم. ما بیشتر از آن‌ها دویدیم. تیم ما دوندگی زیادی داشت.
برای ایده اول صحبت زیادی کرده بودیم. نیاز داشتیم بدویم تا توپ را پس بگیریم و به سرعت از دفاع به حمله انتقال پیدا کنیم. نیمه اول، در ۳۰ دقیقه ابتدایی این کار را انجام دادیم.
سپس در نیمه دوم، حفظ کردن این پرس مقابل آن‌ها برای ۹۰ دقیقه بسیار دشوار بود. بازی از لحاظ تاکتیکی دستخوش تغییرات شد. ما از نظر تدافعی زمانی که نیاز داشتیم در عمق میدان خیلی خوب کار کردیم.
امروز حفظ کلین شیت بسیار مهم بود. به هوادارانمان نشان دادیم که اینجا هستیم و می‌توانیم خوشبینانه به مسیرمان ادامه دهیم.
 
 
مصدومیت بلرین...
مصدومیت او از ناحیه زانو است، باید تا فردا صبر کنیم. پیش‌بینی‌های اولیه نشان می‌دهند که مصدومیت او جدی است. امیدوارم که چنین نباشد، اما برداشت اولیه ما مثبت نیست.
 
 
یک مدافع راست جدید جذب خواهید کرد؟
ما اِینزلی را داریم که با عملکرد مناسبی دارد. امروز نمایش خوبی داشت می‌تواند در پست دفاع راست به وینگر راست به ما کمک کند.
همینطور لیختشتاینر بازیکن دیگری است که می‌تواند آن پست به ما کمک کند. ما به اندازه کافی بازیکن داریم. جنکینسون را هم فراموش نکرده‌ام که چند بازی به میدان رفت و درصورت نیاز می‌توانیم از او استفاده کنیم.
 
درمورد حضور لاکازت و اوبامیانگ در کنار هم...
بستگی به بازی دارد. این بازی با بازی مقابل وستهم تفاوت داشت، همینطور که با بازی آینده مقابل منچستریونایتد یا حتی مقابل کاردیف متفاوت است.
تلاش من است که بهترین ترکیب را بر اساس تمام بازیکنان به میدان بفرستم. آن‌ها گاهی اوقات می‌توانند کنار هم بازی کنند و در بعضی بازی‌ها این امکان وجود ندارد زیرا یک ایده دیگر را یک سیستم دیگر در نظر باشد و تنها به حضور یک مهاجم هدف نیاز داشته باشیم.
ما از این دو راضی هستیم. به نظرم آن‌ها می‌توانند از نظر تدافعی هم به ما کمک کنند. اوبامیانگ می‌تواند در راست و چپ هم بازی کند. وقتی در آن پست‌ها بازی می‌کند مهم‌ترین چیز رویکرد و ذهنیت اوست زیرا وقتی جویای وضعیت او شدم، گفت که بله این کار را خواهم کرد.
اما بهترین جایگاه و تمایل خود او بازی در نوک حمله است.
 
 
چقد به جذب دنیس سوارز نزدیک هستید؟
باشگاه در حال فعالیت برای ایجاد یک وضعیت مناسب است که به تیم کمک کند.
نمی‌توانم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم، اما می‌دانم که روی گزینه‌های مختلفی کار می‌کنیم تا بتوانند ما را در این چهار ماه باقی مانده در رقابت‌ها کمک کنند.
 
امکان انجام انتقالی پیش از بازی مقابل یونایتد وجود دارد؟
معتقدم که باشگاه درحال فعالیت است. می‌دانم این پنجره دشواری در بازار نقل و انتقالات است.
اگر بازیکنی به ترکیب ما برای کمک کردن به تیم اضافه شود خوشحال می‌شود. باشگاه اینکار را خواهد کرد. منتظر می‌مانم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : football.london
بازدید: ۱,۶۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰