loading
در حال بررسی درخواست شما
مونچی گزینه ی جدید باشگاه برای جایگزینی اسون میسلینتات
مونچی گزینه ی جدید باشگاه برای جایگزینی اسون میسلینتات

مونچی گزینه ی جدید باشگاه برای جایگزینی اسون میسلینتات

 
 
مونچی که هم اکنون در تیم رم مدیر ورزشی است یکی از گزینه های جدید باشگاه برای جایگزینی اسون میسلینتات برای پست مدیر استعدادیابی باشگاه است و نکته ای که امکان این انتقال را بیشتر میکند همکاری  او و اونای امری در اسپانیا و از سال ۲۰۱۳ در تیم سویا است .
 
مونچی یکی از معدود استعدادیاب های اروپا با شهرتی تقریبا برابر با اسون میسلینتات است ، او نسل طلایی سویا با بازیکنانی امثال ایوان راکیتیچ را معرفی کرد که موفق به قهرمانی در لیگ اروپا برای سه سال پیاپی شدند .
 
از دیگر بازیکنانی که او به دنیای فوتبال معرفی کرده است میتوان به سرخیو راموس ، خسوس ناواس ، دیگو کاپل و آنتونیو ریس ، کوین گامیرو و دنی آلوز  اشاره کرد .
 
امری تلاش میکند تا باشگاه را متقاعد کند با مونچی قرارداد ببندند و باشگاه نیز سعی دار هر چه سریعتر جایگزین مناسبی برای میسلینتات پیدا کند تا روند بازسازی باشگاه با مشکل مواجه نشود .
 
صحبت های مونچی درباره اونای امری : 
 
امری نقطه قوت باشگاه سویا برای ایجاد یک مدل موفقیت بود. او وقتی که به برد نیاز داشتیم نتیجه میگرفت و توانست احترام هواداران و مسئولان باشگاه را جلب کند.
 
اونای امری میتواند یک بازی مرده را دوباره به روال عادی بازگرداند .او یک سرمربی ایده آل برای سویا بود و میتوان گفت در طول مدت سرمربی گریش اشتباه فاحشی انجام نداده است .
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲
به قلم novin khodhal
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Independent
بازدید: ۱,۰۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰