loading
در حال بررسی درخواست شما
ردینگ 0 آرسنال3 The Fa WSL
ردینگ 0 آرسنال3 The Fa WSL

ردینگ ۰ آرسنال۳ The Fa WSL

 

ردینگ و آرسنال امروز در حالی در سوپر لیگ بانوان به مصاف هم رفتند که توپچی ها سرمربی خود را به دلیل بمیاری آنفولانزای سخت به همراه نداشتند و به جای او آرون انتینو دستیارش هدایت دختران آرسنال را بر عهده داشت.

 

در همان ابتدای بازی در دقیقه ی 2 کاترین ویه از سمت چپ به خوبی نفوذ کرد و توپ را برای ویویان میدیما که در محوطه ی جریمه حضور داشت ارسال کرد، ویویان نیز موفق شد با یک شوت صحیح دروازه ی ردینگ را باز کند و توپچی ها خیلی زود از میزبانشان پیش افتند.

 

با این گلی که ویویان میدیما مهاجم هلندی ما به ثمر رساند رکورد 15 گل الن وایت در یک فصل شکسته شد و تا به اینجا میدیما با 16 گل زده بهترین گلزن تاریخ سوپرلیگ بانوان است و ما تازه در ماه ژانویه هستیم!

 

پس از این موقعیت یاران ردینگ موقعیت گلزنی داشتند که توسط لوییز کویین به خوبی دفاع شد، این فرصت به کاترین ویه رسید تا مجددا ویویان میدیما را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما این فرصت از دست رفت.

 

نزدیک به اواخر نیمه ی نخست ما یک فرصت استثنائی دیگر را توسط اوا کایکن بازیکن 17 ساله ی تیممان از دست دادیم و سزاوار پیروزی در نیمه ی نخست بودیم.

 

با آغاز نیمه ی دوم پائولین پیرومنین یک فرصت خیلی خوب را از بازیکنان ردینگ گرفت و دروازه ی توپچی ها را بسته نگاه داشت و در ادامه کتی مک کیب هم از فاصله ی 6 یاردی با ضربه ی سر دروازه ی میزبان را هدف گرفت اما توپ او با اختلاف خیلی کمی به بیرون رفت.

 

فارا ویلیامز بازیکن سابق ما یک شوت سرکش عالی را رهانه ی دروازه ی ما کرد اما این پیرومنین بود که باز هم با یک سیو عالی ناجی دروازه ی آرسنال شد.

 

در ادامه ی بازی مک کیب و میدیما باز هم حملاتی روی دروازه ی ردینگ داشتند ولی ما باید گل دوم خود را مدیون تعویض خوب انتینو باشیم، دنیله ون د دنک وارد زمین شد و به محوطه ی جریمه نفوذ پیدا کرد و در انجا مور روی او خطا کرد و داور یک پنالتی به نفع آرسنال اعلام کرد. کیم لیتل پشت ضربه ی پنالتی ایستاد و موفق شد دروازه ی ردینگ را برای دومین بار باز کند.

 

در وافع آرسنال در این بازی عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشت و کمتر از یک دقیقه مانده به پایان بازی به گل سوم خود رسید. کتی مک کیب که این روزها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته یک شوت سرکش و پر قدرت را به کنج چپ دروازه ی ردینگ نشاند اما این گل تنها حاصل هنرنمایی مک کیب نبود. اِما فیلیس که تنها چند دقیقه بود به میدان امده بود پاس گل خیلی خوبی به کتی داد تا او بتواند سومین گل آرسنال را به ثمر رسانده و این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

 

WSL table

جدول رده بندی سوپر لیگ بانوان 

 

پس از این دیدار آرسنال روز یکشنبه دوم فوریه در جام حذفی به مصاف کراولی وسپس خواهد رفت.

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۸۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰