loading
در حال بررسی درخواست شما
22 بازی بدون شکست، 5 شکست در ده بازی ؟!
22 بازی بدون شکست، 5 شکست در ده بازی ؟!

۲۲ بازی بدون شکست، ۵ شکست در ده بازی ؟!

تیم اونای امری در جدول لیگ برتر انگلیس جایگاه پنجم را دارد، و تنها سه امتیاز کمتر از تیم چهار جدول یعنی چلسی دارد. ما متشکریم برای ۲۲ بازی بدون شکست که قبل از کریسمس انجام شد و هواداران را برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار کرد.

اما ۵ باخت در ۱۰ بازی اخیر که شامل باخت به تاتنهام و منچستر یونایتد که منجر به حذف از ۲ جام شد، باعث خشم هواداران شده و انتظارات هوارداران از اونای امری بسیار زیاد است. مقبل باور دارد که کار اونای امری بسیار سخت است و او باید مراقب باشد تا تیمش مثل منچستریونایتد که بعد از رفتن فرگوسن در این سال ها روبه افول رفته است، افت نکند.

مقبل اشاره کرد: آن ها پیشرفت چشم گیری بعد از دو باخت ابتدای فصل داشتند و این برای هواداران بسیار امیدوار کننده بود، اما در حال حاضر ۵ باخت از ۱۰ بازی اخیر بسیار متنقاض با نیمه ی اول فصل آنهاست.
آن ها مصدومان بسیاری بخصوص در خط دفاع داشته اند، اما آن ها آیا بطور کلی بهبود یافته اند؟ باید به شما بگویم که من بسیار سورپرایز شده ام که آنها توانسته اند بعد از دوران ونگر خود را باشرایط وفق بدهند.

وقتی که آلکس فرگوسن منچستریونایتد را ترک کرد، ما فصل بعد آن ها را تحت هدایت دیوید مویس دیدیم. دیدیم که چقدر می تواند سخت باشد که یک نفر برای سالیان زیادی در باشگاه باشد و به یکباره فرد جدیدی جایگزین او شود که بخواهد در باشگاه مثل قبل پیشرفت ایجاد کند و بخواهد قدرت خود را بر تیم و کادر فنی خود دیکته کند.

بعد از افت و خیز های اول فصل ، امری دریافته است که چگونه کار خود را انجام دهد و باشگاه را به جایگاه چهار تیم بالای جدول برگرداند.
بعد از شروع فصل او نشان داد که می تواند تیمش را به چهار تیم بالای جدول برساند و من نمیگویم که او تحت فشار است، اما اینکه آن ها آیا از عهده این مسئله بر آمده اند یا نه در آخر فصل مشخص می شود.

باشگاه تحت هدایت ونگر، روش خاصی را داشت که بازیکنان جوان را به خدمت میگرفتند و پرورش می دادند، اما در حال حاضر آن ها از بازیکنان با سن بیشتر و بازیکنان با تجربه استفاده می کنند.
ولی اگر آن ها هزینه کنند وبه لیگ قهرمانان نتوانند راه یابند، قطعا از نظر امور مالی دچار مشکل خواهند شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۸۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰