loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی مقابل کاردیف سیتی
کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی مقابل کاردیف سیتی

کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی مقابل کاردیف سیتی

متن کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه اونای امری بعد یک هفته پر فراز نشیب را، در ادامه بخوانید:
 
درمورد مصدومیت سوکراتیس و کوشیلنی...
عصر بخیر. آن‌ها برای بازی فردا آماده نیستند اما اخبار خوبی مثلا برای کوشیلنی به دستمان رسیده است که فک او دچار شکستگی نشده است. مصدومین سوکراتیس هم آنچنان جدید نیست اما به بازی فردا هم نمی‌رسد. نمی‌دانم چقدر زمان می‌برد، شاید دو تا سه هفته.
 
درمورد شانس حضور دینوس ماوروپانوس در میدان...
در یک ماه اخیر همراه ما بوده است و در تیم زیر ۲۳ سال به میدان رفته است و وضعیت مساعدی دارد. امکان دارد از همان ابتدا در ترکیب اصلی فردا حضور داشته باشد، اما در کل او در ترکیب هجده نفره خواهد بود و شانس حضور در زمین را دارد.
 
درمورد ایوان پریشیچ و توافق احتمالی بین طرفین...
یکی از چیزهایی که باشگاه روی آن کار می‌کند، احتمال جذب بازیکنان مختلف است. نمی‌دانم دقیقا کدام بازیکن، اما بازیکنی که بتواند با بازی در وینگ، چه چپ یا راست به ما کمک کند.
 
پریشیچ علاقمند به پیوستن به آرسنال است؟
به‌نظرم پیوستن هر بازیکنی که بتواند با حضورش به ما کمک کند خبر بسیار خوبی خواهد بود.
 
درمورد دنیس سوارز...
به همان شکل. این انتقال آسان نیست و پیام ما این است که باشگاه روی بازیکنان مختلفی کار می‌کند. این انتقال احتمالی، اگر به وقوع بپیوندد، خبر خوبی برای ماست.
 
چقدر نسبت به جذب بازیکنان جدید مصمم هستید؟
نمی‌دانم زیرا پنجره نقل و انتقالاتی آسانی را پیش رو نداریم. می‌دانم که باشگاه تمام توانش را صرف می‌کند تا بازیکنی که بتواند کمکمان کند را به ترکیب اضافه کند.
 
درصورت عدم جذب بازیکن ناامید خواهید شد؟
خیر، زیرا از دو ماه پیش درمورد این گزینه‌های احتمالی صحبت کرده‌ایم، اما می‌دانیم که کار آسانی نیست.
 
درمورد وضعیت تدافعی و جذب بازیکنان جدید...
با هم همینطور. می‌توانم بگویم و مثال بیاورم، که برای تمام موقعیت‌ها وضعیت یکسان است. آسان نیست، زیرا نمی‌خواهم بازیکنی جذب کنیم که مشخص نیست که بتواند در مقایسه با بازیکنانی که همین حالا در ترکیب داریم به ما کمک کند. مشکلات ماجرا اینجاست و موارد دیگری هم وجود دارد، اما اصن مطلب این است که ما فقط به دنبال جذب بازیکنی هستیم که با عملکرد خوبش متقاعد شده باشیم که می‌تواند به ما کمک کند.
 
آیا ذخیره‌های کافی برای خط دفاعی در اختیار دارید؟
بازیکنان کافی که بتوانند در مدافع مرکزی بازی کنند را در اختیار داریم. مشکل ما مصدومیت‌های فراوان در این پست هستند. وگرنه به اندازه کافی بازیکن داریم. اگر بتوانیم بازیکن دیگری بیاوریم، و دیگر بازیکنانمان آمادگی لازم را داشته باشند، شاید آن موقع در آینده دچار مشکل بشویم.
 
درمورد بازی مقابل کاردیف و موج احساسات برای این دیدار...
تمام فکر ما پیش نانت و کاردیف، خود بازیکن، کادر پرواز و خانواده‌هایشان است، و فردا به یاد آنها بازی خواهیم کرد. بعد از آن، یک بازی انجام خواهیم داد و به یاد این وضعیت باشیم، و کنار هم جای امیلیانو سالا و کادر پرواز را خالی کنیم. همچنین فکر ما پیش خانواده و دوستان اوست.
 
تا پیش از پایان هفته امیدوار به جذب چند بازیکن هستید؟
صفر الی دو بازیکن. بین صفر تا دو. اگر آنطور که می‌خواهیم نتوانند به ما کمک کنند، ترجیح می‌دهیم که اصلا نیایند. دو بازیکن بخاطر آنکه به دنبال جذب دو بازیکن مختلف که احتمال حضورشان وجود دارد هستیم.
 
درمورد روحیه موجود در تیم...
با تمام بازیکنانم اعتماد دارم، به ترکیب تیم اعتماد دارم. تمرکز ما بسیار واضح است. لیگ برتر تمرکز اصلی ماست. همچنین در لیگ اروپا هم حضور داریم و زیرا انگیزه و عنوان بزرگی است و می‌تواند راه حضور ما در لیگ قهرمانان  باشد. اما لیگ برتر اولیت اصلی ماست و بازی فردا برای ما بسیار بسیار مهم خواهد بود.
 
فردا محکوم به کسب پیروزی هستید؟
ما در همین شرایط مقابل چلسی حاضر شدیم و برنده زمین را ترک کردیم. هر بار برای هر بازی در رختکن درمورد این وضعیت و اهمیت لیگ برتر صحبت می‌کنیم. اگر چلسی را ببرید اما فردا را پیروز نشوید یعنی یه امتیاز حیاتی را از دست داده‌اید. احترام زیادی برای کاردیف قائل هستیم زیرا تیم منسجمی هستند. مقابل لستر پیروز شدند و در بازی‌های اخیر علیرغم عملکرد خوبشان بخت با آنها یار نبوده است. فردا باید ایده‌هایمان را پیاده کنیم و خودمان را با شرایط سازگار کنیم. فکر می‌کنم که آنها با انگیزه بالایی بازی کنند و در تمام دوئل‌‌ها مقابل ما بجنگند. فردا باید روی سه امتیاز تمرکز کنیم، همانطور که مقابل چلسی اینکار را انجام دادیم.
 
آیا هنوز مشکل تیم در خط دفاع است؟
چالش ما هر روز و هر بازی، این است که تعادل بهتری میان دفاع و حمله ایجاد کنیم. زیاد گل می‌زنیم، که آمار خیلی خوبی است، اما بیش از حد معمول گل می‌خوریم. نیاز به کار فراوان دارد، اما فردا می‌خواهم پیروز شویم و اگر با گل‌های زیاد این پیروزی بدست بیاید که چه بهتر. اگر بخاطر فشاری که می‌آوریم و حملاتی که می‌کنیم یک گل بخوریم آن را به حمله نکردن ترجیح می‌دهم. اما برای هر بازی کار می‌کنیم و می‌دانیم که نیاز به کلین شیت و تعادل مناسب داریم. اما اولویت اصلی ما کسب پیروزی است.
 
درمورد مسوت اوزیل...
من خواسته‌هایی دارم و از تمام بازیکنان می‌خواهم که پیشرفت کنند. باید عملکردمان پیشرفت کند. اول برای خودم، سپس برای بازیکنانی مثل مسوت اوزیل، پتر چک، الکساندر لاکازت، پیر امریک اوبامیانگ و متیو گندوزی زیرا فکر می‌کنم که ظرفیت پیشرفت را داریم و باید با خودمان بسیار سختگیر باشیم تا هرروز بهترین عملکردمان را پیدا کنیم. من هر روز بهترین عملکرد مسوت را می‌خواهم و انتظار دارم وقتی بازی می‌کند بهترین کیفیت و تعهدش را ارائه دهد.
 
بازیکنان خروجی...
احتمال اینکه به بازیکنی اجازه خروج بدهیم خیلی کم است. نام بردن بازیکنی که باشگاه را ترک کند آسان نیست.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۹
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰