loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه امری بعد از پیروزی برابر کاردیف
مصاحبه امری بعد از پیروزی برابر کاردیف

مصاحبه امری بعد از پیروزی برابر کاردیف

درمورد پیروزی...
در نیمه اول، اگر تیمی استحقاق گلزنی داشت آن‌ها بودند. بین دو نیمه در رختکن درمورد این موضوع صحبت کردیم. به نظرم در نیمه اول ٠-٠ نتیجه خوبی برای ما بود زیرا موقعیت‌های زیادی به آن‌ها دادیم که موفق به گلزنی نشدند.
اما نیمه دوم فرصت تغییر این وضعیت را پیدا کردیم و با صبر و حوصله این اتفاق افتاد. می‌دانستیم این بازی آسان نخواهد بود زیرا آنها خیلی کار کرده بودند و پیدا کردن فضا مقابل آنها کار آسانی نبود. در نیمه دوم توانستیم فضای بیشتری برای گلزنی بدست بیاوریم و این بازی را ببریم.

درمورد حال و هوای این بازی بعد از ماجرای امیلیانو سالا...
اول از همه با احترام به این وضعیت نگاه می‌کنم. غیر از این، فکر ما پیش سالا، خانواده و دوستانش است. همینطور باشگاه فعلی‌اش کاردیف و باشگاه سابقش نانت. من در فرانسه به مدت دو فصل مقابل او قرار گرفتم. خیلی باهم نزدیک نبودیم زیرا حریف هم بودیم اما درک می‌کنم مربی‌شان بعد از امضا قرارداد با او صحبت کرده بود. آماده شدن برای چنین شرایطی وافعا دشوار است. هفته گذشته فکر می‌کردم شاید امروز نتوانیم بازی کنیم، اما وضعیت همچنان جستجو به دنبال اوست. واقعا بازی احساسی‌ای بود. آنها در لحظات سخت و حساس عالی بودند.

درمورد نقل و انتقالات...
اگر بازیکنی بتواند بیاید و به ما کمک کند جذبش می‌کنیم. اطلاعی از آخرین اخبار ندارم زیرا امروز تمرکزم روی بازی بوده است. با کسی صحبتی نکرده‌ام، و این موضوع برعهده باشگاه است. شاید فردا صحبت کنم تا ببینم اوضاع از چه قرار است. اما ایده من همان است، اگر بتوانیم بازیکنی که می‌تواند کمکمان کند را جذب کنیم، اتفاق خوبی برای ماست.

درمورد اوزیل و کاپیتان شدنش...
خبرنگار دیگری همین را از من پرسید. او به همراه لورن کوشیلنی، پتر چک و آرون رمزی جزو چهار کاپیتان اول تیم هستند. نفر پنجم هم گرانيت ژاکا است، و طبیعی است. مثلا، کوشیلنی الان مصدوم است و با بازگشتش دوباره کاپیتان خواهد بود. وضعیت مسوت هم همینطور است. او چندین بازی به میدان نرفت اما ترتیب کاپیتان‌ها همان است.

درمورد مصدومیت‌ها؛ میتلند نایلز به بازی مقابل من سیتی می‌رسد؟
نمی‌دانم. فکر می‌کنم چند بازیکنمان برسند، اما فردا در روز تمرین اطمینان حاصل می‌کنیم، همینطور پنجشنبه، جمعه و شنبه. امیدوارم بعضی بازيکنان از مصدومیت بازگردند. باید صبر کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰