loading
در حال بررسی درخواست شما
کراولی 0 آرسنال 4 The FA Cup
کراولی 0 آرسنال 4 The FA Cup

کراولی ۰ آرسنال ۴ The FA Cup

 

با هت تریک رابی گرانت ۱۶ ساله، توپچی ها در دور چهارم جام حذفی کراولی وسپس را ۴-۰ مغلوب خود کردند.

 

در این بازی هانا داوبرن، ینی آرنتس، ملیسا فیلیس، کاترین ویه و رابی گرانت برای اولین بار در جام حذفی با پیراهن آرسنال به میدان رفتند. جو مونتمورو که بازی قبل را به علت کسالت از دست داده بود، در این دیدار دوباره هدایت توپچی ها را از روی نیمکت بر عهده داشت.

 

در دقایق ابتدایی این دیدار، دختران آرسنال مالکیت توپ و میدان را مقابل تیم دسته چهارمی حریف در اختیار داشتند و سرانجام در دقیقه ۱۷، کیم لیتل اولین گل بازی را به ثمر رساند. کاپیتان لیتل در محوطه جریمه صاحب توپ شد، دو مدافع را پشت سر گذاشت و توپ را به گوشه چپ دروازه دوخت.

 

پس از آن، شوت راه دور ملیسا فیلیس و ضربه اوا کایکن توسط مدافعان و دروازه بان کراولی مهار شد. تیم میزبان در تلاش بود تا با دفاع منسجم خود عرصه را بر توپچی ها تنگ کند اما درست در پایان نیمه اول، کاترین ویه از جناح چپ حمله ای ترتیب داد و رابی گرانت را صاحب توپ کرد؛ گرانت نیز با شوت پای چپش آرسنال را ۲-۰ پیش انداخت.

 

در آغاز نیمه دوم، ضربه والی دنیله ون د دنک از بالای دروازه حریف به بیرون رفت و تلاش های ویه و املیا هازارد نیز گلی در پی نداشت.

 

موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفتند تا اینکه در ۱۵ دقیقه پایانی رابی گرانت جوان موفق شد هت تریک خود را تکمیل کند. گل دوم گرانت روی پاسکاری دقیق او و کایکن شکل گرفت و پس از آن بازهم کاترین ویه از جناح چپ بازی را باز کرد تا توپ را به گرانت برساند و چهارمین گل توپچی ها در این دیدار به زیبایی هر چه تمام تر رقم بخورد.

 

قرعه کشی مرحله پنجم جام حذفی دوشنبه انجام می شود. بانوان آرسنال سه شنبه، ۷ فوریه در کانتیننتال کاپ میزبان منچستر یونایتد خواهند بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰