loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه توریرا بعد از شکست برابر سیتی
مصاحبه توریرا بعد از شکست برابر سیتی

مصاحبه توریرا بعد از شکست برابر سیتی

لوکاس توریرا میداند که ما کار سختی برای راه یابی به لیگ قهرمانان فصل بعد داریم. باخت روز یکشنبه در مقابل منچستر سیتی ما را سه امتیاز از تیم چهارم یعنی چلسی عقب انداخت، و دیدیم که منچستر یونایتد از ما جلو افتاد و با یک جهش به جایگاه پنجم رسید، اما نباید فراموش کنیم ۱۳ بازی دیگر در لیگ تا پایان فصل باقیست. از لوکاس توریرا انتظارات بسیاری وجود دارد و او باید بازگردد و واکنش نشان دهد. گوشه ای از مصاحبه ی وی بعد از شکست در ورزشگاه اتحاد را باهم مرور میکنیم:

ارزیابی شما از بازی چه بود؟
خوب بازی بسیار سختی در مقابل یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ برتر بود. ما می دانستیم که آنها برای ما دردسر ساز می شوند و ما زمانی را داریم تا بتوانیم در بازی بمانیم و آنها را با کار تیمی به عقب بردیم و پرس کردیم. ما توانستیم در نیمه ی اول، نیمه ی متعادلی داشته باشیم، سپس بخاطر اتفاقاتی که در بازی افتاد آنها دو بر یک جلو افتادند. سپس در نیمه ی دوم بازی کاملا متفاوت بود. ما تلاش کردیم تا بازی را به تساوی بکشانیم، اما نتوانستیم موقعیتی خلق کنیم. آنها توانستند موقعیت خلق کنند و به گل سوم نیز برسند و این بدترین اتفاق بعد از تساوی در نیمه ی اول بود.

همانجور که شما گفتید، زمانی که ما بازی را یک بر یک مساوی کردیم، عملکردمان عالی بود. ما آنها را به بهترین نحو ممکن پرس کردیم، و از فضاهای خالی به خوبی استفاده کردیم. و البته که این درست است که آنها بخاطر کیفیت بالاتر بازیکنانشان به گل دوم رسیدند و واقعا روند بازی تغییر کرد. ما سعی کردیم که روند هجومیمان را حفظ کنیم. سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم و سعی کنیم بازی متعادلی انجام دهیم، اما امکان پذیر نبود. این فوتبال است و برای مدت طولانی است که در لیگ برتر هستیم و بازی میکنیم. ما سعی میکنیم بجنگیم و سعی داریم بهترین نتیجه ی ممکن را در بازی بگیریم و بازی را به اتمام برسانیم.

این بازی چقدر سخت بود؟
بازی بسیار سختی بود اما ما می دانیم که منچسترسیتی یکی از بهترین تیم های انگلستان است. آنها بازیکنان بسیار عالی را جذب کرده اند و فوتبال بسیار سطح بالایی بازی می کنند. همانطور که گفته شد، ما بسیار آماده بودیم و ما قادر بودیم که بازی پایاپایی در مقابل آنها انجام دهیم. ما با آن ها بازی کردیم و بازی را یک بر یک مساوی کردیم، اما بعد از آن قادر به ایجاد موقعیت روی دروازه ی آنها نبودیم وسپس بخاطر روند بازی گل دوم را به ما زدند.


آیا بازیکنان قبل از اتمام بازی از نتیجه ی بازی منچستر یونایتد مطلع بودند؟

خیر، ما فقط روی بازی خودمان متمرکز بودیم، بخاطر اینکه بازی مهمی برای ما بود. ما می دانیم که بازی های دیگری برای ما وجود دارند که ما را به جایگاه چهارم برسانند و این یک رقابت فشرده برای رسیدن به سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپاست، اما راه زیادی باقی مانده است. ما یک تیم عالی هستیم و بسیار باهم متحدیم و میخواهیم که این امر را به حقیقت برسانیم و بازیمان را بهبود دهیم و به لیگ قهرمانان راه یابیم.

درباره ی اینکه چگونه می خواهید هرچه سریع تر به رقابت ها بازگردید؟

امروز منچستر یونایتد ما را پشت سر گذاشت . بسیار مهم است که هرچه سریع تر ورق را به نفع خودمان برگردانیم. این فوتبال است، بعضی اوقات برنده می شوید و بعضی اوقات میبازید. مهمترین موضوع اینست که ما سعی داریم بازیمان را بهبود ببخشیم. راه زیادی برای پیمودن در لیگ برتر تا انتهای فصل باقی مانده، پس بهتر است به اهداف خودمان در زمان باقی مانده تا انتهای فصل برسیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰