loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مفصل اونای امری بعد از شکست در اتحاد
کنفرانس مفصل اونای امری بعد از شکست در اتحاد

کنفرانس مفصل اونای امری بعد از شکست در اتحاد

در مورد عملکرد تیم ...
عصربخیر! منچسترسیتی در تمام 90 دقیقه برتری خود را به رخ ما کشیدند. هرچند در نیمه اول دو گل خوردیم اما در دقایقی هم جانانه دفاع کردیم. باید تلاش بیشتری میکردیم و در محوطه خودی به آنها شانس حرکت و بازی‌سازی نمیدادیم. در نیمه اول سعی کردیم بسته بازی کنیم و به آنها اجازه گلزنی ندهیم اما در نیمه دوم نوع بازی خود را عوض کردیم و سعی شد بازتر بازی کنیم. بازیکنان سرعتی منچسترسیتی از فرصت‌های پیش آمده استفاده کردند و یک گل دیگر هم زدند. نتیجه به دست آمده فاصله کیفیتی دو تیم منچسترسیتی و آرسنال است ( به نوعی امری این نتیجه را مقبول و منطقی میداند )

تفاوت‌ها ...
چیز زیادی نمیتوان گفت. آنها فوق‌العاده بودند. ما در دوئل‌ها شکست میخوردیم و بازیکنانی داریم که گاها سال اولی است که در لیگ برتر بازی میکنند و میتوانند پیشرفت کنند. گندوزی و توریرا بسیار عالی بودند و من از عملکرد آنها کاملا راضی هستم اما آنها هم باید بهتر شودند و پیشرفت کنند. آنها باید تجربیات بیشتری کسب کنند.

چقدر از اول فصل پیشرفت کرده‌ایم...
ما اهدافی داریم و میخواهیم قهرمان باشیم اما این اهداف نیاز به زمان دارد. هفته گذشته به چلسی و منچستریونایتد نزدیک بودیم اما بعد از یک شکست، امروز از آنها 2-3 امتیاز عقب هستیم. ما باید نظم خود را حفظ کنیم و لیگ را در مجموع 38 بازی ببینیم. آنها امروز عایل بودند و ما شکست خوردیم و تمام شد، باید به فکر پیشرفت بود و سخت کار کنیم و بازی بعدی را ببینیم. ما باید از خود بخواهیم که "خود" را هرچه سریع‌تر پیدا کنیم.

بازی‌های خارج از خانه ...
بحث روانی هم در بازی‌ها بسیار مهم است. وقتی برابر یک تیم بازی میکنید که این حس را نسبت به آنها دارید که تیم قوی‌تری نسبت به شما هستند و مجبورید قدم به قدم سعی کنیم جلو بروید، مسائل روانی بیشتر خود را نشان میدهند. شاید بتوان به بازیکنان فهماند که آنها بازیکنان خوبی هستند و هم تجربه بالایی دارند و هم توانایی‌های زیادی دارند اما با این نتیجه، کمی این کار سخت است.


گل‌های ساده منچسترسیتی ...
مهم‌ترین نکته توانایی بالای آنها و کیفیتی بود که از خود نشان دادند. در مورد بازیکنان خودم نظری ندارم. آنها تلاش خود را کردند و به نتیجه نرسیدند. ما قبول کردیم که پشت سر منچسترسیتی هستیم ( با این نتیجه ) اما موضوع این است که باید نتایج 38 بازی را دید که به ما این امکان را میدهد تا به چهار تیم بالای جدول نزدیک شویم.

موستافی ...
مشکل جدیدی نیست. او این هفته و هفته پیش هم کمی مشکل داشت. ماوراپانوس با ما تمرین کرده بود و امروز هم 20 دقیقه خوب را در تیم سپری کرد.

موستافی برای مدت زیادی بیرون خواهد بود ؟
نه! امیدوارم اینطور نباشد. وقتی در 20 دقیقه پایانی دیدم حال خوبی ندارد تصمیم گرفتم از فرصت استفاده کنم و به ماوراپانوس هم بازی بدهم. موستافی مشکلی در سرش دارد (سر درد یا همچین چیزی) بعد از یکی دو حرکت در نیمه دوم احساس کردم بهتر است از ماوراپانوس به جای او استفاده کنم و فشار را از روی او بردارم.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰