loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های دیوید اورنستین درباره ی نقل و انتقالات آرسنال
صحبت های دیوید اورنستین درباره ی نقل و انتقالات آرسنال

صحبت های دیوید اورنستین درباره ی نقل و انتقالات آرسنال

درباره ی پریشیچ
 
 
آرسنال به شدت خواهان به خدمت گرفتن ایوان پریشیچ بود و با توجه به رابطه ی بد این بازیکن با باشگاه تقریبا اطمینان داشت که میتواند او را به ورزشگاه امارات بیاورد . خود پریشیچ نیز برای مدتی با مدیران باشگاه درگیر شد و در تمرینات حاضر نشد اما شرایط پس از مدتی تغییر کرد و این انتقال انجام نشد .
 
بازیکنان مورد علاقه ی امری
 
اونای امری به جذب بازیکنان با تجربه و بازیکنانی که از آن ها شناخت کافی دارد علاقه مند است و دوست ندارد بر روی بازیکنانی که شناختی از آن ها ندارد ریسک کند . علاقه به جذب بازیکنانی مانند انکوکو ، دنیس سوارز و رابیوت نیز از همین اخلاق او سر رشته دارد .
از بین بازیکنانی که آرسنال به جذب آن ها علاقه دارد یکی از جدی ترین گزینه ها آدریون رابیوت است که بسیار مورد تحسین قرار گرفته است و باید روی آن تمرکز کنیم. موانعی سر راه این انتقال وجود دارد از جمله حقوق پرداختی این بازیکن .
 
 
درباره ی انکوکو باشگاه آرسنال معتقد است او یک آینده ی درخشان پیش رو دارد و میتواند به خوبی جای رمزی را به عنوان یک هافبک باکس تو باکس پر کند ، جای تعجب نیست اگر آرسنال دوباره برای خرید این بازیکن در تابستان اقدام کند .
 
درباره مدیر استعداد یابی باشگاه
 
میسلینتات شایستگی خود برای فعالیت در پست مدیر استعدادیابی باشگاه را به خوبی نشان داده اما با رفتن ایوان گازیدیس شرایط برای او نیز تغییر کرد.
 
مونچی گزینه ی اول سانلهی و امری برای پست مدیر استعداد یابی است ، طبق گزارش برخی افراد این انتقال قطعی شده است اما منبع خبرها آنقدر معتبر نیست که بتوانم این شایعه را تایید کنم .
 
 
درباره ی بودجه ی تابستان باشگاه
 
درباره ی بودجه ی تابستان آرسنال گزارش های مختلفی وجود دارد و این برای باشگاه اصلا خوب نیست که از بودجه ی تابستانش خبر درستی نداشته باشد که بتواند برنامه ریزی کند . گزارش هایی از بودجه حدود ۴۰ میلیونی با توجه به نوع رقابت اروپایی در فصل آینده وجود دارد البته طبق اخباری که به من رسیده بودجه تابستان باشگاه حدود ۱۰۰ میلیون خواهد بود .
 
باشگاه آرسنال با حقوق پرداختی بازیکنانش نیز مشکلاتی دارد و باید برای خرید جدید آن ها را سازماندهی کند ، باشگاه باید در تابستان بسیار هوشمندانه خرید انجام دهد زیرا قطعا بودجه ی آن ها از بودجه باشگاه های هم ترازشان کمتر خواهد بود .
 
درباره رائول سانلهی مدیر ورزشی باشگاه
 
آرسنال در گذشته رابطه ی خوبی با مدیر برنامه های بازیکنان بزرگ از جمله خورخه مندز ، مینو رایولا و کیا جورابچیان نداشت اما با آمدن سانلهی شرایط فرق کرده است زیرا او مدت هاست در سطح اول فوتبال دنیا در حال مذاکره با بازیکنان مختلف است و روابط خوبی با اکثر مدیر برنامه ها در این زمینه دارد .
 
 
آرسنال در زمینه ی کادرفنی فوق العاده است ، باحضور فهمی و روسنفلد تیم خیلی قوی در زمینه ی آنالیز داده ها و بررسی ویدیوعی بازی ها دارند . همچنین رابطه ی نزدیک کادرفنی با بازیکنان باعث شده تا یک  آینده ی درخشان برای باشگاه متصور شویم .
 
 
"کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
به قلم novin khodhal
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : پادکست با دیوید اورنستین
بازدید: ۱,۵۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰