loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از پیروزی مقابل هادرزفیلد
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از پیروزی مقابل هادرزفیلد

کنفرانس مطبوعاتی امری پس از پیروزی مقابل هادرزفیلد

بعد از کسب پیروزی مقابل هادرزفیلد، سوالات زیادی درمورد واکنش اونای امری لب خط از او پرسیده شد که آیا این حجم از احساسات نشانه نارضایتی او از تیمش بوده است؟

درمورد نتیجه بازی...
کسب پیروزی و سه امتیاز بازی بسیار اهمیت داشت، تا بتوانیم خودمان را به تاپ فور نزدیک نگه داریم، و هدف ما همین است. می‌دانیم که باید در خانه و خارج از خانه عملکرد خود را حفظ کنیم و پیروزی امروز اعتمادبه‌نفس مورد نظر را به ما داد تا در ادامه مسیر برای دستیابی به هدفمان تلاش کنیم.
 
لب خط اندکی ناخشنود به نظر می‌رسیدید...
خیلی خوشحالم. خیلی خوب کار می‌کردیم و تمام بازیکنان به یکدیگر کمک می‌کردند. امروز از عملکردمان احساس غرور می‌کنم، همه بازیکنان تلاش کردند. همیشه می‌خواهم بهتر باشیم، زیرا در نیمه اول تفاوت بین ما و آنها دو گل بود، و این کافی نیست، زیرا اگر به گل می‌رسیدند ممکن بود گل‌های بعدی را هم بزنند. هدف من است که بازیکنانم روحیه خود را حفظ کنند و به بازیکنان حریف اجازه در دست گرفتن کنترل بازی را ندهند. البته می‌دانم که از روی نیمکت شرایط ساده‌تر از درون زمین به نظر می‌رسد اما فکر می‌کنم امروز بازیکنان خیلی خوب بودند.
 
آیا حضور در تاپ واقع‌بینانه است؟
این بازی بیست و ششم بود و یک اختلاف امتیاز میان ما و منچستریونایتد وجود دارد. اگر بپرسیم که ساده است یا دشوار، می‌گویم که به نظرم دشوار است، اما ما می‌توانیم. در بازی بیست و ششم در این مسیر قرار داریم. انگیزه بسیاری داریم و تمام بازیکنان در همه بازی‌ها نهایت تلاش خود را می‌کنند تا نظم و انسجام کافی برای تمام ٣٨ بازی لیگ را داشته باشند، و حالا داریم به هدفمان و بقیه تیم‌ها نزدیک‌تر می‌شویم.
 
عدم ثبت کلین شیت نگران کننده نیست؟
بله، اما ما پیروز شدیم. کلین شیت اهمیت زیادی دارد اما مهمتر از آن کسب پیروزی است. ممکن است کلین شیت کنیم اما تنها یک تساوی عایدمان شود. ما قبلا با تیم صحبت کرده‌ایم و گفتیم که بیش از هر چیزی کسب پیروزی و همچنین اهداف فردی برایمان اهمیت دارد. مهم‌ترین چیز این است که یک گل بیشتر نسبت به آنها بزنیم و بعد از آن، ثبت کلین شیت. اما فکر می‌کنم درمجموع تمام بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و متأسفانه در لحظه آخر حریفمان موفق به گلزنی شد، که شاید هم استحقاقش را داشتند.
 
فکر نمی‌کنید این حجم از احساست لب خط ممکن است برای بازیکنان استرس‌زا باشد؟
من اینجا هستم. شخصیتم اینطور است، و اینکه اینجا هستم به این دلیل است که در دوران حرفه‌ای ام به این شکل پیشرفت کرده‌ام. اگر لحظه‌ای احساس کنم که نامناسب است، انجامش نمی‌دهم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰