loading
در حال بررسی درخواست شما
امری همچنان به اوزیل راه نمیدهد ...
امری همچنان به اوزیل راه نمیدهد ...

امری همچنان به اوزیل راه نمیدهد ...


توپچی ها که موفق شدند با پیروزی 2-1 برابر هادرزفیلد ، این تیم را پشت سر گذارند، همچنان بدون اوزیل ادامه میدهد.
اونای امری امیدوار بود که حریف خود را بعد از شکست سه بر یکی در مقابل منچستر سیتی نصیبش شد، شکست دهد، که موفق هم شد. یکی از بازیکنانی که از ترکیب کنار گذاشته شده که دیگر مورد علاقه‌ی هواداران نیست، مسوت اوزیل است. شوی تلویزیونی محبوب و پرطرفدار آرسنال فن تی وی پبش از بازی گفته بود که در بازی امروز باید جایی برای بازی دادن به مسوت اوزیل ۳۰ ساله باشد.

رابی لی ترکیب پیشنهادی خود را برای آن بازی ارائه کرد. وقتی که آن ها به میانه ی میدان نگاه می کنند، امری با خودش می گوید که: (اوزیل را در بازی امروز به میدان میاورم و او برای من بازی می کند.)ما مجبور هستیم که از او استفاده کنیم.

آرسنال فن تی وی اعلام کرد که دستمزد بالای اوزیل پشت تمام اتفاقاتی است که مسوت اوزیل دچار آنها شده است. رابی افزود که ما میدانیم که اینجا رقابت بسیار زیاد است و اتفاقاتی پیرو این رقابت های زیاد می افتد. ولی باید بدانیم که حداقل ما مسوت اوزیل را تا پایان فصل در اختیار داریم. اگر شما به او‌نگاه کنید در میابید که او سعی دارد ارزش خود را نشان دهد و مردم را علاقه مند به سبک بازی خود کند. اگر او بازی نکند کسی علاقه به امضا قرارداد با او ندارد. پس مسوت اوزیل باید دوباره شروع به بازی کند و بدرخشد. اما فلسفه ی توپچی ها با فلسفه ی رابی لی متفاوت است.

بسیاری از طرفداران موافق این هستند که اوزیل باید بازی کند. یکی از طرفداران گفت: اوزیل باید دوباره شروع کند.
کامنت جالب دیگری که در مورد اوزیل توسط یکی از هواداران گفته شده بود: بدون اوزیل محال است که آنها در بازی امروز پیروز شوند. ( که پیش بینی اشتباهی بود و آرسنال 2-1 برنده میدان شد)

اما بعضی از طرفداران معتقدند که زمان آن فرا رسیده است که او از آرسنال برود.
در یکی کامنت های هواداران عنوان شده بود که امری به اوزیل بازی نمی دهد و این باعث افتخار است. و در کامنت دیگر گفته شده بود که اوزیل چیزی ندارد که کسی برای خرید او پیشنهاد بدهد.
اسطوره ی آرسنال گیلبرتو سیلوا، پیشنهاد داد که امری باید به اوزیل بازی دهد و این به صلاح کل تیم است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : dailystar
بازدید: ۱,۱۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰