loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین شایعات نقل و انتقالاتی آرسنال
آخرین شایعات نقل و انتقالاتی آرسنال

آخرین شایعات نقل و انتقالاتی آرسنال

به اتمام رساندن لیگ در تاپ فور یکی از راه‌های امری برای دستیابی به اهدافش خواهد بود. راه دیگر برای این سرمربی اسپانیایی نیز، قهرمانی در لیگ اروپاست.
 
اگرچه درصورت عدمم تحقق این هدف، نه دنیا به پایان می‌رسد، نه دوران امری در آرسنال، اما اگر چمپیونزلیگ در سال ۲۰۱۹ به استادیوم امارات بازگردد، بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه نیز افزایش یافته و درنتیجه شانس کسب عناوین مختلف برای آرسنال بیشتر می‌شود.
 
تابستان موقعیت کلیدی ایست تا آرسنال بتواند بازیکنان لینک شده را جذب کند.
 
در این مطلب، نگاهی می‌اندازیم به شایعات و اخبار نقل و انتقالات، با نگاهی به سیاست باشگاه برای فصل آینده.
 
الکس گریمالدو
طبق گزارش‌ روزنامه پرتغالی کوریو دا مانا، آرسنال علاقمند به جذب مدافع چپ بنفیکا یعنی الکی گریمالدو است، که با نام آلخاندرو گریمالدو هم شناخته می‌شود.
 
این خبر براساس ترجمه‌ای از مطلب این مجله توسط اسپرت ویتنس بوده است.
 
 
این بازیکن ۲۳ ساله که محصول آکادمی بارسلونا است، درحال حاضر بند آزادسازی ۵۲.۵ میلیون پوندی را در قراردادش دارد.
 
البته برای آرسنال رقم بسیار بالایی است، اگر که موفق به راهیابی به چمپیونزلیگ نشود.
 
بن گادفری
میرور مدعی است که آرسنال به دنبال جذب بن گادفری، مدافع نورویچ سیتی  است، که به همراه هم تیمی اش مکس آرونز که در گذشته هم شایعاتی درموردشان مطرح شده بود، جزوی از تیم چمپیونشیپی دنیل فارک هستند.
 
دیگر رقیب آرسنال برای این استعداد ۱۰ میلیون پوندی منچستریونایتد است، و برای جذب بازیکن ۲۱ ساله نیز باید با لیون و آر بی لایپزیگ رقابت کنند.
 
 
گادفری یه غیر از دفاع وسط در پست هافبک دفاعی نیز قادر به بازی است، و پست تخصصی آرونز نیز مدافع راست است.
 
نوریچ با فروختن الکس پریچارد، جیمز مدیسون، و دوقلوهای یاکوب و جاش مورفی در فصول اخیر، حالا به دنبال افزودن منابع مالی خود بوده، اگرچه صعود به لیگ برتر هم یکی از اولویت‌های دیگرشان است که با فروش بی‌رویه بازیکنان ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد.
 
ژان فیلیپ گبامین
یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی برای قلب خط دفاعی آرسنال، مدافع وسط ماینز، ژان فیلیپ گبامین است.
 
به گزارش اکسپرس، ارزش این مدافع ۲۳ ساله ۴۰ میلیون تخمین زده می‌شود که باتوجه به اینکه بودجه تابستانی آرسنال ۴۵ میلیون پوند بیشتر نیست، گزینه محتملی به نظر می‌رسد.
 
 
تابستان گذشته، عبدو دیالو ماینز را به مقصد بوروسیا دورتموند ترک کرد و تبدیل به مهره‌ای کلیدی در ترکیب لوسین فاوره شد تا بتوانند در بوندسلیگا صدرنشین شوند.
 
گبامین حتی بعد از خروج زوجش در خط دفاعی ماینز، حالا با عملکرد خوبش تیم‌های زیادی را تحت تأثیر قرار داده است.
 
با ابهاماتی که درمورد عملکرد و آینده شکودران موستفی مطرح می‌شود، این مدافع شاغل در بوندسلیگا می‌توانند جایگزین گران‌قیمتی برای موستفی باشد.
 
نیکولاس په‌په
ستاره جوان لیگ یک فرانسه که مدت‌هاست به توپچی‌ها لینک می‌شود، و به گزارش Le10 اسپرت که توسط اسپرت ویتنس ترجمه شده است، بایرن مونیخ نیز این بازیکن را برای جذب در تابستان زیر نظر دارد.
 
 
باواریایی‌ها برای جایگزین کردن ستاره‌های پا به سن گذاشته خود یعنی آرین روبن و فرانک ریبری، به دنبال په‌په و هادسون اودوی هستند.
 
حالا که بطور جدی با دنبال په‌په هستند، می‌توانند رقیب جدی‌ای برای آرسنال به شمار بروند، خصوصا اگر توپچی‌ها موفق یا راهیابی به لیگ قهرمانان نشوند. خصوصا اینکه بایرن بودجه بیشتری نسبت به آرسنال در اختیار دارد، و در آلینز آرنا بیشتر از امارات می‌توان جام کسب کرد!
 
آرسن ونگر
پاریسن ژرمن در جلوی صف مشتریان سرمربی سابق آرسنال یعنی آرسن ونگر است، تا بتواند از او در یک نقش جدید استفاده کند.
 
البته که ونگر هیچ تهدیدی برای سرمربی مولن جوان آلمانی تیم یعنی توماس توخالی ایجاد نمی‌کند.
 
آرسن ونگر که بیش از هرچیزی بابت دریافت جام طلایی در فصل ۲۰۰۳/٠۴ لیگ برتر شناخته می‌شود، حالا گزینه اصلی پاریس برای پست مدیر اجرایی است تا جایگزین آنترو هنریک شود.
 
مسوت اوزیل
یک راه دیگر برای افزایش بودجه نقل و انتقالاتی وجود دارد، آن هم فروش بازیکنان در پنجره تابستانی است.
 
امری هیچ علاقه ای به از دست دادن مهره‌های کلیدی خود مانند اوبامیانگ ندارد، اما درمورد مسوت اوزیل که دستمزد بسیار بالایی می‌گیرد و درحال حاضر بازی‌های زیادی انجام نمی‌دهد و عملکرد چشمگیری هم ندارد، این دستمزد با عملکردش در تناسب نیست.
 
گفته می‌شود که اینترمیلان گزینه اول انتقال این بازیکن آلمانی برای تابستان خواهد بود.
 
 
کالچیومرکاتو مدعی شده است که این بازیکن به این باشگاه میلانی پیشنهاد شده است و طبق گزارش این نشریه ایتالیایی، ارتباط اوزیل با سرمربی اسپانیایی تیم کاملا شکرآب سده است.
 
او یکی از غایبان آرسنال در دیدار خارج از خانه مقابل هادرزفیلد بود که دلیل غیبتش سرماخوردگی اعلام شد، و حالا هم به همراه تیم برای بازی دور رفت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا مقابل باته بوریسوف سفر نکرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football.london
بازدید: ۲,۶۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰