loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از شکست مقابل باته بوریسوف
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از شکست مقابل باته بوریسوف

کنفرانس مطبوعاتی امری پس از شکست مقابل باته بوریسوف

اونای امری به شکل مشهودی از شکست در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل باته بوریسوف ناخشنود است.
 
بعد از این شکست شوکه کننده، امری در مقابل خبرنگاران حاضر شد که متن کنفرانس مطبوعاتی او را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.
 
نظرتان راجع به بازی چیست؟
عصر بخیر. بازی دشواری بود و هفته آینده یک نود دقیقه دیگر را خواهیم داشت و مطمئنم بازی متفاوتی خواهد بود. امروز عملکردمان در نیمه اول خوب بود، و شانس‌هایی برای گلزنی بدست آوردیم، همین شانس‌ها هفته پیش گل می‌شدند اما این هفته نه. ما کار کرده بودیم و از تلاش و فعالیت بازیکنانم راضی‌ام. آنها بعد از پیش افتادنشان هم تحت فشار قرار داشتند اما آنها از سازماندهی مناسبی برخوردار هستند و آماده‌ی رقابت اند. شانس اصلی، فرصت بزرگ و چالش ما هفته آینده خواهد بود. این نتیجه دلخواه ما نبود و با آن چیزی که در زمین تمرینی انجام دادیم فاصله داشت و استحقاق بیشتر از این را داشتیم. اما آنها برای این بازی کار کرده بودند و بازی آینده متفاوت خواهد بود.
 
 
نظرتان درمورد کارت قرمزی که لاکازت دریافت کرد چیست؟
من حرکت او را ندیدم اما با هم صحبت کردیم و ناامیدی بازیکنان باید کنترل شده باشد. کارت قرمز او خبر بدی بود. هفته آینده او را در اختیار نخواهیم داشت اما درحال حاضر باید به بازیکنانی فکر کنیم برای هفته آینده مناسب هستند.
 
 
درمورد این شکست چه نظری دارید؟
اولین بازی بود. بازی بعدی را با حمایت هوادارانمان در لندن انجام خواهیم داد.
 
چطور اینقدر از بازی برگشت مطمئن هستید؟
زیرا به بازیکنان، ورزشگاه و هوادارانمان اعتماد دارم. در این مرحله دو بازی وجود دارد. بازی امروز مهم بود اما در آن موفق نبودیم، و حالا باید بازی دوم را انجام دهیم. به آماده‌سازیمان برای هفته آینده اطمینان دارم تا بتوانیم نتیجه متفاوتی را در امارات رقم بزنیم.
 
 
درمورد غیبت مسوت اوزیل و نیاز تیم به او چه نظری دارید؟
برای هر بازیکنی، این موضوع اهمیت دارد که برای بازی آماده باشند. امروز، با حضور بازیکنانی که داشتیم، توانایی و استحقاق کسب پیروزی را داشتیم. برای مثال هفته گذشته، با همین بازیکنان بازی کردیم و پیروز شدیم. از نظر من، امروز عملکردمان تفاوتی نداشت. لیاقت کسب پیروزی را داشتیم اما فوتبال همین است.
 
از آنجایی که شانس بزرگ کسب پیروزی بودید، این شکست برایتان شوکه کننده نیست؟
نه. زیرا قبل از بازی می‌دانستم که دو بازی را پیش روی خود داریم. امروز می‌خواستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم، اما برای تیم مقابل احترام قائلم و بازی‌های آنها را تماشا کرده‌ام. تیمی منسجم، قدرتمند در دفاع و انتقال توپ به حمله. ما تلاش کردیم که حرکات آنها را خنثی کنیم اما آنها موفق به گلزنی شدند و در خنثی کردن حملات بعدی آنها موفق بودیم تا نتوانند گل دیگری بزنند. در حملات موقعیت‌هایی داشتیم، بیش از آنها، اما در لحظات آخر تمام کننده نبودیم و دروازه‌بان آنها هم عملکرد خوبی داشت. این نود دقیقه اول بود. می‌دانم با کسب این نتیجه کارمان نسبت به ابتدا سخت‌تر شد، اما بازی بعدی در امارات است و از همین امروز کارمان را شروع می‌کنیم تا در حملات عملکرد بهتر و بهینه‌‌تری داشته باشیم تا موفق به کسب پیروزی شویم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰