loading
در حال بررسی درخواست شما
 چلسی 3 آرسنال 0 (The FA Cup )
 چلسی 3 آرسنال 0 (The FA Cup )

چلسی ۳ آرسنال ۰ (The FA Cup )

در حالی که در خانه ی حریف شروعی طوفانی داشتیم اما در نهایت این یاران چلسی بودند که موفق شدند با گلزنی اینگلند خیلی زود پیش افتند و تمرکز تیم ما را بگیرند.

 

بث مید در ابتدای بازی تلاش بسیار زیادی کرد تا دروازه ی کاترین برگر را باز کند اما این گلر مطرح یکی از پس از دیگری توپ های ما را مهار میکرد.

 

اولین گل چلسی روی غفلت مدافع ما اما میشل در فاصله ی چهل یاردی از دروازه رقم خورد. اینگلند نیز به خوبی گوشه ی دروازه ی ما را هدف گرفت.

 

در ادامه نیز کتی مکیب سعی داشت دروازه ی چلسی را باز کند اما موفق نشد. دومنیک بلدورث و بث مید هم با همکاری های خوبشان موقعیت هایی را فراهم کردند که برای ما بی ثمر بود.

 

فرصت های ما کماکان از دست میرفت اما تنها 5 دقیقه به پایان بازی در نیمه ی نخست اندرسون موفق شد برای بار دوم از فاصله ی 25 یاردی دروازه ی ما را باز کند. این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

 

مونتمورو باز هم نیمه ی دوم را بهتر شروع کرد. او لئا ویلیامسون و لیسا اونز را که روی نیمکت بودند به زمین آورد اما در ادامه باز هم آرسنال همانطور بازی کرد که در نیمه ی اول بود.

 

مید همچنان روی دروازه ی چلسی موقعیت هایی را ایجاد میکرد اما باز هم اینگلند بود که خوش درخشید و برای بار سوم دروازه ی تیم ما توسط او باز شد و ما با یک نتیجه ی پر گل بازی را به چلسی واگذار کردیم و از جام حذفی کنار رفتیم.

 

در ادامه دختران ارسنال باید برای دیدار با یوویل تاون در سوپر لیگ بانوان اماده شوند. این دیدار بیستم فوریه ساعت 7:30 عصر به وقت انگلستان برگزار خواهد شد. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۸۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰