loading
در حال بررسی درخواست شما
گندوزی : هیچکس اسمم را نشنیده بود...
گندوزی : هیچکس اسمم را نشنیده بود...

گندوزی : هیچکس اسمم را نشنیده بود...

این بازیکن جوان فرانسوی که در تابستان 2018 به عنوان یک بازیکن ناشناس به تیم آرسنال اضافه شد، از تاثیر آرسنال بر روی شناخت خود متعجب شده است. او با مبلغ 7 میلیون پوند، 9 میلیون دلار در تابستان به لندن آمد.
گندوزی تا امروز 33 بار با پیراهن آرسنال به میدان رفته است و خودش هم انتظار چنین پیشرفتی را نداشته است. گندوزی میگوید: باید صادق باشیم، حتی افرادی که کمی لیگ1 فرانسه را دنبال میکنند در اینجا نام من را نشنیده بودند. من در پیش فصل وقت داشتم که خودم را نشان دهم و فکر میکنم از این فرصت استفاده کردم، البته انتظار نداشتم تعداد زیادی بازی به من برسد چون به باشگاه بزرگی آمده بودم و بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اطراف خود میدیدم. واقعا سوپرایز شدم وقتی همه چیز خوب پیش رفت و توانستم نشان دهم که میتوانم چیزی برای تیم به همراه بیاورم. ( برای تیم مثبت باشم)

گندوزی ادامه داد: امیدوارم بتوانم در نیم فصل دوم هم به همین اندازه برای آرسنال بازی کنم و برای باشگاه مثبت باشم، اینطوری عالی خواهد بود.

گندوزی با اشاره به کمک امری به او در راستای موفقیت خودش گفت: من به مربی آرسنال مدیون هستم. او از ابتدا به من اعتماد کرد و هم همواره تلاش کردم که پاسخ اعتماد او را بدهم. ما باهم زیاد صحبت میکنیم و من میتوانم بفهمم چقدر بهتر شده‌ام. کاملا میتوانم تفاوت الان را با ابتدای فصل بفهمم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۳,۴۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰