loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 3  یوویل تاون  0 The Fa WSL
 آرسنال 3  یوویل تاون  0 The Fa WSL

آرسنال ۳ یوویل تاون ۰ The Fa WSL

اگرچه پیروزی در چنین دیدارهایی برای تیم مونتمورو مسئله ای عادی است اما تیم دختران آرسنال دیشب نیمه ی اول را خیلی خوب کار نکرد و فرصت هایی زیادی را روی دروازه ی یوویل تاون ایجاد کرد که چندان خطرناک نبودند.

 

بث مید ، ویویان میدیما و کارترین ویه در تلاش بودند که موقعیت های خطرناکی را روی دروازه ی میهمان ایجاد کنند اما انها موفق نبودند دفاع خیلی خوب این تیم و والش گلرشان را شکست دهند.

 

اما دفاع خوب و هنرنمایی های والش یک نیمه بیشتر به طول نینجامید، کیم لیتل موفق شد در نیمه ی دوم از فاصله ی خیلی نزدیک دروازه ی یوویل را برای بار نخست باز کند تا آرسنال به بازی خوب خود بازگردد.

 

در ادامه بث مید با یک ضربه سر خیلی خوب دروازه ی والش را تهدید کرد و ویویان میدیما نیز یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

 

موقعیت های آرسنال یکی پس از دیگری از دست می رفت و شوت خوب کیم لیتل هم به بیرون رفت. اما در ادامه و  در عرض تنها چند دقیه ما موفق شدیم 2 گل به ثمر برسانیم. ابتدا بث مید توانست با یک شوت خیلی خوب دروازه ی یوویل را باز کند و ما به گل دوم برسیم. بلافاصله بعد هم با خطایی که در محوطه ی جریمه روی او شد داور نقطه ی پنالتی را به نفع ما نشان داد.

 

کیم لیتل بازیکنی بود که موفق شد از روی نقطه ی پنالتی سومین گل را برای ما به ثمر برساند و این دیدار با نتیجه ی 3-0 به نفع توپچی ها به پایان رسید.

 

WSL table

 

جدول رده بندی سوپرلیگ بانوان 

 

 

 

اکنون دختران آرسنال باید برای فینال کانتی کاپ که  در روز شنبه مقابل منچسترسیتی خواهد بود اماده شوند. این دیدار در بارمال لین ساعت 12:30 به وقت انگلستان (15:45 به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۷۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰