loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل امری پیش از بازی با باته
مصاحبه مفصل امری پیش از بازی با باته

مصاحبه مفصل امری پیش از بازی با باته

اونای امری و لورن کوشیلنی در آستانه دیدار مقابل باته بوریسوف در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا در لاندن کولونی به استقبال رسانه‌ها رفتند. متن کامل کنفرانس مطبوعاتی را در ادامه بخوانید.

امری درمورد انتظارش از تیم در بازی فردا...
فردا برای ما بازی بسیار مهمی خواهد بود، بعد از نتیجه بازی اول می‌بایست ٩٠ دقیقه را مدیریت کنیم و برای زمان احتمالی بعد از ٩٠ دقیقه هم آماده باشیم. بازی کردن در استادیوم خودمان با حضور هواداران بسیار مهم است، و برای این بازی به حمایتشان احتیاج داریم و امیدوارم جو بسیار خوبی برایمان مهیا باشد. با هم و با حمایت هواداران، می‌دانم که همه بازیکنان تمام توان خود را خواهند گذاشت.

کوشیلنی درمورد ایجاد تعادل میان حمله و دفاع...
ما باید این تعادل را پیدا کنیم. می‌دانم که آنها خیلی بسته دفاع می‌کنند و چشم به ضدحملات دارند. باید روی روش همیشگی در زمان از دست دادن توپ تمرکز کنیم، که بازپس‌گیری توپ در سریع‌ترین زمان ممکن است. نمی‌خواهیم در ضربات آزاد و کرنر شانسی به آنها بدهیم. در ادامه، بستگی به ما دارد که در محوطه جریمه بهینه باشیم و موفق به گلزنی بشویم. نمی‌دانم زود به گل می‌رسیم یا دیر، اما باید با آرامش و تمرکز به بازی ادامه دهیم. می‌توانیم مثل بازی رفت شانس‌هایی داشته باشیم، اما باید در محوطه بهینه‌تر عمل کنیم.

اونای امری درمورد مصدومیت‌ها...
بله، آرون رمزی و سوکراتیس به ترکیب بازگشته‌اند. آینزلی میتلند نایلز امروز بیمار بود و باید فردا وضعیتش را بررسی کنیم، اما امروز نمی‌تواند تمرین کند. بقیه بازیکنان برای فردا آماده هستند.


کوشیلنی درمورد جبران کردن شکست در بازی برگشت...
بازی اول دشوار بود زیرا ما با اشتیاق به باته رفته بودیم و به دنبال کسب پیروزی بودیم. در حین بازی، هیچوقت نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد. زمین سختی هم بود. حالا واقعیت این است که ما یک هیچ عقبیم و از بازی‌ای که فردا قرار است ارائه دهیم آگاهیم و از کیفیت لازم برای صعود به مرحله بعد برخورداریم. همه بازیکنان تمرکز دارند و بازی بسیار مهمی است زیرا مسیر فینال از این بازی می‌گذرد تا بتوانیم به لیگ قهرمانان برسیم. همه با هم هستند و این مهم‌ترین چیز برای بازی فرداست.

امری درمورد احتمال تاثیرگذاری زمان برگزاری بازی روی تعداد تماشاچیان...
نمی‌دانم، اما ما به هوادارنمان نیاز داریم. اگر فردا بتوانیم جو مناسبی ایجاد کنیم، بسیار مهم خواهد بود. هواداران می‌خواهند بهترین بازی ممکن را از بازیکنان تیم ببینند. به همین دلیل، به نظرم نیاز به بازخورد مناسبی از سوی هواداران هستیم.

اونای امری درمورد رویکرد یوفا به این مشکل...
حرف من این است که به طرفدارانمان نیاز داریم و اگر هواداران کمتری فردا حاضر باشند از آنها می‌خواهم در 90 دقیقه به ما کمک کنند. ما باید به حمایت هایشان توجه کنیم و بازیکنان باید بهترین عملکردشان را ارائه دهند.

اونای امری درمورد صحبت‌های آرسن ونگر درمورد اوزیل...
کلید ماجرا دست خود اوست. این هفته به خوبی تمرین کرده است. در صحبت‌هایمان درمورد ثبات صحبت کردیم، اینکه برای تمرینات در دسترس باشد، و وقتی شما بتوانید با ثبات کافی تمرین کنید در بازی‌ها هم با بهترین عملکردتان ظاهر خواهید شد. این هفته برای تمام بازیکنان خوب بوده است. او همانطور که ما می‌خواستیم تمرین می‌کرد. او باید در تمرینات به‌طور مستمر در دسترس باشد، بدون وجود مصدومیت یا بیماری. بدون این‌ها، ما بهترین اوزیل را در تیم خواهیم دید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰