loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مونتمورو پس از نایب قهرمانی در کانتی کاپ
مصاحبه مونتمورو پس از نایب قهرمانی در کانتی کاپ

مصاحبه مونتمورو پس از نایب قهرمانی در کانتی کاپ

پس از شکست آرسنال در فینال کانتی کاپ ، جو مونتمورو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

در مورد بازی ...

پیش از همه چیز باید بگویم که ناامید کننده بود. هیچوقت باختن با این روش زیبا نیست. حقیقت این است که با بازیکنان کمی که در اختیار داشتیم خیلی سخت کار کردیم. اما در واقع من این را نباید به شما بگویم اما ما فقط کمی از آرسنال واقعی را نشان دادیم. باید اینطور می بود زیرا هیچ گزینه ی دیگری وجود نداشت. اما امروز تیم اسکلت خود را پیدا کرد و آنچه در قلبش میخواست و داشت انجام داد. آنها برای بازی دیگر باید کار کنند. آنها دیگر چنین احساسی را تجربه نخواهند کرد.

 

در مورد اینکه سزاوار این بودیم که در نیمه اول جلو بیوفتیم...

موقعیت هایی را داشتیم. به نسبت قبل کمتر تدافعی بازی کردیم. مجبور بودیم. موقعیت هایی را داشتیم و وقتی توپ را از آن خود میکردیم فرصت های بیشتری را به وجود آوردیم

 

در مورد نیمه ی دوم ...

فکر میکنم ده دقیقه ی اول خیلی خوب بود. احتمالا بهترین طلسم ما بود و توپ را تسخیر کردیم. یک سری از الگوهای فوتبال را پیدا کردیم و شروع کردیم تا مناطق خیلی خوبی را باز کنیم اما آنها یک 15 دقیقه ی جادویی داشتند که توانستند در آن دقایق توسط نیکیتا پاریس تیر ما را هدف بگیرند اما دوباره آنها شانس هایی داشتند ، از آن شانس هایی نبود که ما فکر کنیم بتوانیم از آن ها برای ضد حملات استفاده کنیم. سیو ساری ون ونندال در موقعیتی که تک به تک با پاریس قرار گرفت بازی را عوض کرد.

 

در مورد اینکه پنالتی ها را دید؟....

من پنالتی نمی بینم. هیچوقت ندیده ام حتی زمانی که خودم بازی میکردم، میرفتم و پنالتی خود را میزدم و وقتی برمیگشتم پشتم را به صحنه میکردم. من  پنالتی نمی بینم و برای آن دلیل شخصی خودم را دارم. این یک روش بیرحمانه برای کسب پیروزی و شکست برای هر دو تیم است اما متاسفانه چیزیست که وجود دارد و بهترین کار این است که نگاه نکنم.

 

در مورد اینکه به عملکرد تیمش افتخار میکند...؟

ما یک تیم آرسنال با قلب و اعتقادی عظیم هستیم. ما پایه و ساختار خوبی داریم زیرا میتوانیم فوتبالی زیبا بازی کنیم و همگی میتوانیم تمرین کنیم و در مورد فوتبال صحبت کنیم. اما گاهی شما به این عناصر نیاز دارید تا بتوانید بخشی از جایی که میخواهیم برویم باشیم. بیش از این نمیتوانم به بازیکنانم افتخار کنم. آنها مثل ماموت عمل کردند.

 

 

در مورد اینکه چرا میدیما نیمکت نشین بود و در ترکیب اولیه قرار نگرفت...

او مشکلی ندارد. مجبور بودیم  تصمیم گیری کنیم  که او را در فشار استرس 90 دقیقه بازی، وقت اضافه و یا حتی پنالتی ها قرار دهیم یا نه و برای همین این اتفاق رقم خورد. روند ریکاوری او بعد از بازی چهارشنبه شب کامل نبود و احساس کردم که بازی کردن او به مدت 90 دقیقه ریسک بزرگیست. به او گفته بودیم که او فقط 30 دقیقه می تواند بازی کند و این مدت برای او زمان زیادی نخواهد بود اما حالا میدانیم که او میتواند بهبود پیدا کند. وقتی که به زمین آمد خیلی خوب عمل کرد و خوب است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰