loading
در حال بررسی درخواست شما
حواشی منفی پیرامون مسوت اوزیل ادامه دارد
حواشی منفی پیرامون مسوت اوزیل ادامه دارد

حواشی منفی پیرامون مسوت اوزیل ادامه دارد

قرار داد جدید این هافبک شماره ۱۰ خیلی زیرکانه بسته شده است، اما همه چیز زیر نظر امری دارد بد پیش می رود و بنظر سر مربی، او نسبت به کاراییش بسیار گران است.
 
زمانیکه آرسنال در ژانویه گذشته با مسوت اوزیل قراداد جدید امضا کرد، آنها فکر می کردند که بهترین برد را کردند که قرارداد مسوت اوزیل را تمدید کرده اند.
 
او زمان پیوستنش با آرسنال هزینه ی زیادی برای آرسنال داشت و ۶۲ میلیون پوند باشگاه برای سه سالو نیم حضور او هزینه کرد، اما این آلمانی در فصل گذشته به چونه ای کار کرد که خود را در نزد سران باشگاه، بسیار ارزشمند جلوه داد.
او با دادن ۷ پاس گل و یک گل زده در سیزده بازی که آرسنال را به نیمه نهایی لیگ اروپا رساند، خود را ثابت کرد.
 
 
در آخر چیزی که از هر فوتبالیست انتظار می رود اینست که کیفیتش به نفع تیم باشد و کارایی تیم را ارتقاع دهد. اما با این قیمت، آیا اوزیل بدرد تیم خورده است و بنفع تیم کارکرده است؟
قردادی که توپچی ها با اوزیل تمدید کردند، ۱۹ میلیون پوند برای آنها هزینه برداشت، که رقمی نزدیک به ۵۸۷۰۰۰ پوند در هربازی برای آنها آب خورده است.
 
این برای باشگاه قابل تحمل بود در زمانیکه اوزیل بتواند انتظارات را بر آورده کند، اما او نتوانسته در حد رقم پرداختی که برای او داده شده است ظاهر شود.
از زمانی که قرارداد خود را تمدید کرده است، تنها ۵ گل زده است و ۷ پاس گل داده است که هیچکدام از آنها در بازی های حساس نبوده است.
 
بازیکنان حمله که در لیگ اروپا حضور دارند، مثل اشترساند و ورسکلا بسیار با ارزش بودند و در بازی های مقابل نیوکسل، واتفورد و لسترسیتی ارزش خود را نشان دادند. اگر آرسنال میخواست آنها را به خدمت بگیرد هر کدام هزینه ای نزدیک به ۳.۸۵ میلیون پوند، هزینه داشتند.
 
پاس های گل آنها مخصوصا دو پاس گل مقابل میلان و سه پاس گل در مقابل زسکا مسکو بسیار با ارزش بود.
از هر بازیکنی انتظار می رود نسبت به کیفیت خود، بهترین عملکرد را در مقابل سایر حریفان به نمایش بگذارد.
 آنها در لیگ برتر مبلغی حدود هر کدام ۲.۷۵ میلیون پوند هزینه در برداشته اند.
 
در حالیکه اوزیل در حال حاضر بازی داده نمیشود و بایت هر دقیقه بازیش مبلغی نزدیک به ۷۶۰۰ پوند هزینه برای باشگاه دارد و در هر ثانیه ۱۲۶ پوند دریافتی دارد و او باید در بازی ها، بیشتر از چیزی که در حال حاضر هست موثر باشد و به تیم کمک کند.
 
هر گل او برای آرسنال ۱.۲ میلیون پوند آب میخورد. هر موقعیتی که ایجاد می شود ۲۴۵ هزارپوند آب میخورد و هر پاسی که به طور کامل رد و بدل میشود ۱۲۳۰۰ پوند آب میخورد. قیمت این هافبک نسبت به کارایی هایش بسیار بسیار بالاست. وقتی او فرصتی به دست می آورد، به انتظار هواداران اهمیتی نمی دهد و کار هایی که خودش دوست دارد را انجام میدهد. اخیرا آرسن ونگر گفته بود که تمدید قرارداد اوزیل باعث تثبیت قدرت و جایگاه آرسنال میشود.
 
بیشتر اوقات فکر میکنیم که اگر با یک بازیکن خوب قرارداد ۵ ساله امضا کردیم، برای ۵ سال یک بازیکن خوب داریم. اما این به این معنا نیست که الزاما او در این پنج سال با همین کیفیت باقی بماند. برای اینکه مممن است آنها در حاشیه امنیت قرار بگیرند.
 
چیزی که در آینده اتفاق می افتد یک شگفتی است که ممکن است هر روزش با روز دیگرش فرق داشته باشد و غیرقابل پیش بینی باشد. اما در حال حاضر چیزی که روشن است اینست که، وجود اوزیل هزینه های بیشتری نسبت به ارزشش برای آرسنال خواهد داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۱۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰