loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین کلین‌شیت از دسامبر ! مصاحبه رئیس
اولین کلین‌شیت از دسامبر ! مصاحبه رئیس

اولین کلین‌شیت از دسامبر ! مصاحبه رئیس

این اولین بار از ماه دسامبر بود که موفق به تکرار کلین شیت شدیم، و درحالیکه ۱۱ بازی تا پایان فصل باقی مانده، با کسب این سه امتیاز موفق به بازگشت به جمع چهار برتر تیم شدیم.امری درمورد عملکرد تیم، وضعیت مدافعین کناری و نبرد بر سر بازگشت به لیگ قهرمانان پرسید. متن کنفرانس مطبوعاتی او را در ادامه بخوانید:

درمورد پیروزی...
عصر بخیر، گفتیم که وقتی مقابل آنها بازی کردیم به دردسر افتادیم و بازی دشواری برایمان بود زیرا ژاکا را در مدافع مرکزی به‌کار گرفتیم و اولین مصدومیت بیرین را تجربه کردیم و ۳-۲ شکست خوردیم. بازی مهمی بود و دیروز با کمال احترام درمورد ساوتهمپتون صحبت کردیم اما درعین‌حال حس کردیم که به یک روحیه مناسب برای این بازی نیاز داریم. به نظرم با حضور هواداران و حمایتشان به سه امتیاز این بازی فکر می‌کردند. شاید شکست در بازی نیم فصل اول هم انگیزه خوبی بود.

موقعیت‌هایی که مدافعان کناری ما به ساوتهمپتون دادند...
بله، آنها بازیکنانی مانند ردموند دارند که در موقعیت‌هایی هجومی بسیار سریع هستند. اوایل بازی با نفوذ به فضاهای ایجاد شده در خط دفاع ما موقعیت‌هایی خوبی ایجاد کردند، اما شما نیازدارید که چند سِیو خوب انجام دهد و لنو هم امروز خیلی خوب کار کرد و به ما کمک بسیاری کرد. بعد از این می‌توانیم بسته به شرایط با سیستم‌ها و بازیکنان مختلف بازی کند. گاهی اوقات میخواهید از کناره‌ها حملات زیادی را انجام دهید و با افزودن سه مدافع از محوطه خود محافظت کنید، مثل زمانی که کولاسیناچ به حملات اضافه می‌شود. این موضوع بستگی به شرایط تاکتیکی و اینکه آنها با چند مهاجم بازی می‌کنند دارد. فکر می‌کنم لیخت امروز بهترین نیمه اول این فصلش را تجربه کرد، و کولاسیناچ هم ثبات خود را حفظ کرد. او امروز چه از لحاظ هجومی چه از لحاظ دفاعی عالی بود.

بازگشت به جمع چهار تیم بالای جدول...
اتفاق مثبتی است، اما ایده ما را تغییر نمی‌دهد. بازی به بازی باید بهتر شویم و چهارشنبه به چهار امتیاز مهم دیگر مقابل بورنموث احتیاج داریم. فکر می‌کنم با استفاده از بازیکنان مختلف در لحظات متفاوت روند مناسبی ایجاد کنیم و کیفیت و انرژی بازیکنان را حفظ کنیم. باید چرخشی بازی کنیم که تعدادی از بازیکنان را برای بعضی بازی‌ها آماده نگه داریم، زیرا قرار است بازی‌های زیادی انجام دهیم. و امروز، چهارشنبه و بعد هم شنبه، پس باید مثل امروز با ایجاد تغییراتی در ترکیب یازده نفره عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

نباید گل‌های بیشتری می‌زدید؟
موقعیت‌هایی ایجاد کردیم و به نظرم امروز می‌توانستیم بیش از دو گل بزنیم. به نظرم باید با روحیه مناسب و ثبات کافی کارمان را ادامه دهیم تا روندمان را در نود دقیقه حفظ کنیم. باید موقعیت‌هایی را ایجاد کنیم و گل ها خود به خود به ثمر می‌رسند. اوبا هم وقتی در زمین آمد دو موقعیت داشت و فکر می‌کنم بازی همین است. مشکل من زمانی است که نتوانیم موقعیت ایحاد کنیم، اما امروز چنین اتفاقی نیفتاد. البته آنها هم دو موقعیت خیلی خوب داشتند، اما به نظرم برند عالی بازی کرد و خیلی به ما کمک کرد.

پیروزی‌های متوالی در لیگ...
اولویت اصلی ما لیگ برتر است زیرا امکان ثبات را به ما می‌دهد. اولین هدف ما همین است، البته لیگ اروپا هم مهم است. لیگ برتر به ما ثبات می‌دهد و حس می‌کنم درحال حاضر در خانه خیلی قدرتمندیم. البته در آخرین بازی خارج از خانه هم مقابل هادرزفیلد پیروز شدیم، اما خارج از خانه به ثبات بیشتری احتیاج داریم. این را می‌دانیم.

بازی‌های پشت سر هم به نفع تیم است؟
ما عادت داریم در یک هفته چند بازی انجام دهیم. امروز خیلی خوشحالم که به بازیکنان گفتم پنجشنبه با تلاششان و کسب پیروزی بعد از شکست در دور رفت، مرا سربلند کردند. امروز تصمیم گرفتیم چند تغییر را در ترکیب اعمال کنیم و ادامه روند باثباتمان خیلی مهم است. باید کنار هم باشیم و با حضور تمام بازیکنان احساس قدرت بیشتری کنیم، و احتمال استفاده از بازیکنان مختلف در بازی‌های مختلف برایمان وجود دارد.

درمورد تساوی یونایتد مقابل لیورپول...
تمرکزمان روی کار خودمان است زیرا قادر به کنترل نتایج یونایتد و چلسی یا تاتنهام نیستیم، مگر آنکه مقابلشان بازی کنیم. فقط آن موقع می‌توانیم روی نتایج آنها مؤثر باشیم. مهم‌ترین چیز در بازی‌های ما این است که بازی به بازی و قدم به قدم پیش برویم و حالا هم سه امتیاز روز چهارشنبه مقابل بورنموث را می‌خواهیم. همین سه امتیاز را مقابل تاتنهام هم می‌خواهیم اما تفاوتش اینجاست که می‌توانیم غیر از خودمان، امتیاز آنها را هم تغییر دهیم. تمرکز ما کسب پیروزی در روز چهارشنبه است اینکه کدام بازیکنان از لحاظ عملکرد و ثبات و کیفیت و سازماندهی برای رسیدن به این هدف مناسب‌تر هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰