loading
در حال بررسی درخواست شما
انکونکو میتواند به همکاری مجدد با امری فکر کند
انکونکو میتواند به همکاری مجدد با امری فکر کند

انکونکو میتواند به همکاری مجدد با امری فکر کند

هافبک جوان و با استعداد ۲۱ ساله، امیدوار است که در پاریس بماند. اما در این مرحله از زمان و با شرایط موجود، هر اتفاقی امکان پذیر است.

کریستوفر انکونکو حتی دوست دارد تا بعد از قراردادش نیز در پاریس سنت ژرمن بماند، اما از آنجایی که او از اهداف آرسنال است، پذیرفته است که آینده اش را نمی تواند پیش بینی کند.

این هافبک ۲۱ ساله محصول یکی از آکادمی های معروف در لیگ یک فرانسه هست و او به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم پی اس جی در چهار فصل متوالی در این تیم بوده است، اما بطور ثابت برای این تیم بازی نکرده است.

انکونکو در تمام فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ فقط در ۲۷ بازی به میدان رفته است و ۱۸ بازی بطور کامل بازی نکرده است. او ۴ گل به ثمر رسانده، از جمله ۲ گلی که در ۲ بازی اخیر خود در لیگ یک زده است. این جوان چیزهای زیادی برای نشان دادن دارد، اما صحبت های زیادی هم در مورد او شده که به باشگاه دیگری ممکن است برود.

آرسنال در پنجره نقل و انتقالات زمستان، بخاطر اینکه امری دنبال بازیکنی بود که بتواند هم در حال حاضر و هم آینده بدرد آرسنال بخورد، به جذب انکونکو علاقه نشان داد. اما انتقالی صورت نگرفت و انکونکو در پاریس ماندنی شد.

او تا تابستان ۲۰۲۰ با پی اس جی قرارداد دارد، اما هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد به او داده نشده است.
ممکن است در این برهه ی زمانی پیشنهاد جدیدی داده شود، اما همه چیز در این مورد از دست وی خارج است.
هر چیزی در پنجره ی نقل و انتقالاتی پیش رو در مورد او، قابل تصور است. انکونکو به مجله ی مکسی فوت در مورد ماندنش در پاریس گفته است که: این تصمیم من است که در اینجا بمانم، به اهدافم و به همه چیز فکرده ام، مثل سایر بازیکنان که این کار را میکنند.
امروز من بازیکن پی اس جی هستم و تا سال ۲۰۲۰ نیز بازیکن این باشگاهم و بعد از آن باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

انکونکو در فصل اخیر خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است، درحالیکه دارد به نیمار برزیلی برای ریکاوری خود بعد از مصدومیت کمک میکند.

شاید او دوباره، بعد از ریکاوری نیمار و بازگشتش از مصدومیت، به یک بازیکن ذخیره فیکس تبدیل شود.

این ممکن است باعث شود که وی به پیشنهاد ها توجه و گوش کند، بخصوص که آرسنال میخواست، انکونکو را بصورت قرضی با بند خرید دائمی به خدمت بگیرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۴۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰