loading
در حال بررسی درخواست شما
مارکا از پیوستن مونچی به کادر آرسنال خبر داد
مارکا از پیوستن مونچی به کادر آرسنال خبر داد

مارکا از پیوستن مونچی به کادر آرسنال خبر داد

آرسنال بر سر آنچه میخواسته به توافق رسیده و امیدوار است که با نهایی کردن قرارداد مونچی به عنوان مدیرورزشی جدید تیم بتواند به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند.

طبق گزارشات منتشر شده از مارکارو بسیاری از رسانه‌های انگلیسی، این مدیر ورزشی اسپانیایی تابستان پیش رو پس از اتمام قراردادش با آاس رم به استادیوم امارات پا خواهد گذاشت، و این بدین معناست که جذب مونچی که یکی از بهترین‌های دنیا در حوزه کاری خود است، یک پِنی هم برای آرسنال هزینه در بر نخواهد داشت.

مونچی بعد از دوران موفقی که به همراه اونای امری در سویا داشت خود را به عنوان یکی از معتبرترین مدیران ورزشی سرتاسر اروپا به دنیا معرفی کرد و موفقیت‌هایی مشابهی را نیز به همراه رم در سری آ کسب کرده است.

طبق اخبار منتشر شده، مونچی قرار است در انجام نقل و انتقالات آرسنال اختیار تام داشته باشد، چیزی که موجب خوشنودی اونای امری خواهد بود تا بتواند موفقیت‌های بدست آمده در اسپانیا را در انگلیس هم تکرار کند و از حالا برای تابستان پیش رو برنامه‌های نقل و انتقالاتی توپچی‌ها آغاز خواهند شد.

مونچی و مارک اورمارس هردو جز گزینه‌های اصلی جایگزینی اسون میسلینتات بودند، اما به نظر می‌رسد آرسنال سرانجام فرد مورد نظر خود را پیدا کرده باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Team Talk
بازدید: ۱,۹۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰