loading
در حال بررسی درخواست شما
امری در کنفرانس خبری حاضر نشد از کپا حرف بزند
امری در کنفرانس خبری حاضر نشد از کپا حرف بزند

امری در کنفرانس خبری حاضر نشد از کپا حرف بزند

عصر بخیر. عملکرد برای ما مهم است. انتظار عملکردی مناسب را دارم و تمرکز ما بر روی بازی فرداست. برخی بازیکنان شنبه با فشار و انرژی زیادی بازی کردند و شاید بتوانند همین روند را در این بازی هم حفظ کنند و از بازیکنانی که بتوانند با فشار و انرژی بالا و کیفیت مناسب به میذارن بروند استفاده خواهم کرد. اما مهمتر از اینها ایجاد تعادل بین مهارت‌های فردی و ظرفیت هاست تا بتوانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

حفظ فشار در بازی‌ها...
دلیلش این نیست. تمام نود دقیقه را پرفشار بازی کردن کار آسانی نیست. باید بتوانیم در نود دقیقه تعادل ایجاد کنیم، اما حفظ فشار بسیار اهمیت دارد. وقتی که قادر به حفظ آن در نود دقیقه نیستید، باید برای ایجاد تعادل منسجم بازی کنید. از لحاظ روحی درحال پیشرفتیم و پیاممان برای فردا است: منسجم باش، با کیفیت، پرفشار و تهاجمی بازی کن. اما حفظ تمام این موارد در نود دقیقه آسان نیست. وقتی با فشار زیاد در بالای زمین پرس می‌کنید، در برخی لحظات سازماندهی خود را از دست می‌دهید و اگر بخواهید خیلی منسجم بازی کنید نمی‌توانید همیشه پرفشار پرس کنید. وقتی که سازماندهی را حفظ مکیتیذ، می‌توانید در تمام قسمت‌های زمین پرقدرت باشید، اگر حریف را پرس کنید، باید بازیکنان بصورت انفرادی به سمت توپ هجوم ببرند، و گاهی در این لحظات سازماندهی خود را از دست می‌دهید. در نود دقیقه باید هر دو این کارها را انجام داد.

درمورد اوزیل...
اولین چیز احترام به مجموعه است. بازیکنان ما با کیفیت ما مربیان بسیار خوب و مصممی دارند و می‌دانیم که احترام حرف اول را می‌زند. بعد از آن، باید بنا به کیفیت و مهارتمان در نود دقیقه تلاش کنیم. بعد از آن هم این موضوع اهمیت دارد که در اکثر موارد برای بازی در دسترس باشیم و در یازده نفر اصلی قرار بگیریم، اما روی نیمکت هم به بازیکنانی با کیفیت و با روحیه مناسب که بتوانند در نیمه دوم در صورت بروز مشکل یا مصدومیت برای دیگر بازیکنان، با استفاده از انرژی و کیفیتشان با ما کمک کنند. و یکشنبه چالش خوبی برای مسوت اوزیل بود، همانطور که قبلا صحبت کردیم، بازیکنان روی نیمکت در نیم ساعت آخر  باید به ما کمک کنند. عملکرد و روحیه خوبی نشان داد و فکر می‌کنم وقتی تمام بازیکنان این چنین باشند قوی‌تر خواهیم بود. حضور او در یک سوم تهاجمی برای ما اهمیت زیادی دارد.

جایگاه چهارم در دست شماست...
باید از لحظه لذت برد اما فقط بازی به بازی به ماجرا نگاه کرد. فردا می‌توانیم در این جایگاه بمانیم، البته اگر پیروز شویم. باید در ٣٨ بازی باثبات باشیم. فردا یکی از همین ٣٨ بازی است. این بازی خیلی مهم است زیرا سه امتیازش دیگر قابل بازگشت نیست. باید به هدف کسب سه امتیاز مقابل بورنموث بازی کنیم.

درمورد روحیه لازم برای پیروزی مقابل یونایتد...
ما در روند خود قرار داریم، هر روز در تمرینات و بازی‌ها پیشرفت کنیم و به اطلاعاتی که از هر بازی بدست می‌آوریم توجه کنیم. تمام بازیکنان می‌دانند که در لحظات مختلف چه واکنشی از خود نشان دهند. واکنش آن‌ها در لحظات دشوار خیلی مهم است. ایجاد تعادل میان بازیکنان مهم است و در نهایت بازیکنان به تیم و کاری که انجام می‌دهیم اعتماد دارند. در حال حاضر در لحظه بسیار خاصی از لیگ برتر و لیگ اروپا قرار داریم و با دنبال بهترین عملکرد فردی و تیمی هستم تا بتوانیم در رقابت‌ها باثبات باشیم. حفظ تمرکز برای حفظ ثبات در این مقطع فصل حیاتی است.

درمورد مونچی...
یکی از مسائل کاری باشگاه است. تمرکز من، بازیکنان و مربیان روی بازی هاست. باشگاه در تلاش است که بتوانیم پیشرفت کنیم و چگونه با حضور افراد مختلف می‌توانیم در حال و آینده بهتر شویم.

درمورد اهمیت سِمَت مدیر ورزشی...
گاهی اوقات در این جایگاه در تیم‌های مختلف فعالیت کرده‌ام. وقتی رسیدم با میسلینتات کار می‌کردم و همکاری خوبی داشتیم. بعد از رفتن او ممکن است همین ساختار را حفظ کنیم. مسأله‌ای است که باشگاه روی آن کار می‌کند. مسؤولیت من تمرین کردن با بازیکنان است تا بتوانیم به عملکرد مد نظرمان برسیم.

درمورد ماجرای کپا...
من نظرم خودم را دارم اما فکر می‌کنم بهتر است نظرم را برای خودم نگه دارم و نمی‌توانم آن را به شما بگویم. زیرا از تمام مسائل آنها باخبر نیستم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰