loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس امری بعد از شکست بورنموث
کنفرانس امری بعد از شکست بورنموث

کنفرانس امری بعد از شکست بورنموث

پس از بازی، اونای امری درمورد عملکرد تیم، مسوت اوزیل و هنریک میخیتاریان صحبت کرد و همچنین وضعیت کوشیلنی، کولاسیناچ و ژاکا. متن کامل کنفرانس مطبوعاتی را در ادامه بخوانید.

درمورد عملکرد تیم...
عصر بخیر، عملکرد خوبی داشتیم و به تمام بازیکنان افتخار می‌کنیم. اینجا در امارات در این مورد صحبت می‌کردیم که بازی‌های زیادی برای نمایشی مناسب مقابل هواداران و کسب سه امتیاز وجود دارد اما نتیجه بازی امروز اندکی متفاوت بود. امروز این نتیجه را رقم زدیم اما سه امتیازش با سه امتیاز روز یکشنبه هیچ تفاوتی ندارد، حالا خیلی خوشحالیم و مهم‌ترین موضوع این است که در بازی‌های مختلف با بازیکنان متفاوت به زمین می‌رویم و عملکردمان همچنان خوب پیش می‌رود و سیستم متفاوتی را هم استفاده می‌کنیم. از آنجایی که هر بازی با بازی قبلی متفاوت است نیاز داریم که بازیکنان و سیستم‌های متفاوتی را به‌کار بگیریم، و این لحظات در هفته آینده و ماه پیش رو تکرار خواهند شد.

خطراتی که بورنموث روی دروازه ایجاد کرد...
برای من، باثبات و جنگندگی است که در طول نود دقیقه اهمیت دارد، چه گل بزنیم چه نزنیم، و حریف هم همینطور است. وقتی ٢-١ شدیم، در رختکن صحبت کردیم که باید آرام باشیم، به بازی ادامه دهیم و به آنها احترام بگذاریم و در تمام لحظات بازی استفاده کنیم. وقتی در نیمه دوم گل سوم را زدیم، باثبات لازم کار را ادامه دادیم و با فشاری که به حریف آوردیم و حضور در محوطه جریمه و حفظ مالکیت توپ، بازی را به پایان رساندیم. بورنموث تیمی خوب با بازیکنان باکیفیت است، جنگنده و منسجم هستند، درست است که با نتیجه خوبی پیروز شدیم اما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم.

نمایش اوزیل و میخیتاریان...
به تلاش تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم، و بسیار مهم است که بازیکنان مصمم باشند و ارتباط خوبی بین‌شان برقرار شود، به نظرم با توپ و بدون توپ جنگنده باشیم و مانند امروز سازماندهی لازم را برقرار کنیم. به جز این ها اتحاد موجود در تیم مهم است و بازیکنان کنار هم می‌توانند به پیشرفت تیم کمک کنند.

احتمال حضور اوزیل و میکی در دربی شمال لندن...
ما با هم صحبت می‌کنیم و مهم‌ترین چیز هویت تیمی ماست، اینکه جنگنده باشیم، و چگونه این موضوع محقق می‌شود؟ اول از همه اینکه با کیفیت و مهارتی که داریم منسجم باشیم، با سیستم تیم و دیگر بازیکنان به خوبی هماهنگ شویم و همه چیز بستگی به بازی پیش‌رو دارد. بعد از آن، حفظ فشار با توپ و بدون توپ است. در بازی‌های آخرمان این کارها را به خوبی انجام دادیم. شنبه هم همینطور خواهد بود، اما با بازیکنانی که مناسب باشند. این چیزی است که می‌خواهیم و فکر می‌کنم تمام بازیکنان در این مورد موافق هستند، و می‌توانیم بازیکنان مختلف را در بازی‌های مختلف به میدان بفرستیم، اما تمام بازیکنان با همین ایده بازی می‌کنند.

کنار گذاشتن آنها از ترکیب دشوار است...
این بازی را مجددا برای آنالیز تماشا خواهم کرد و همینطور بازی تاتنهام، و بعد از آنکه استراتژی مورد نظر را انتخاب کردم درمورد ترکیب تصمیم می‌گیرم. ما به بازیکنانمان در ترکیب اصلی و روی نیمکت نیاز داریم، و انتظار تعهد کافی از سوی آنها را داریم و می‌خواهیم که کمکمان کنند. بازی بعدی شنبه است. اگر می‌توانیم عملکردی مناسب را از خود نشان دهیم از تمام بازیکنان انتظار دارم که با این تصمیم به ما کمک کنند.

درمورد کوشیلنی...
امیدوارم فقط یک ضربه باشد، تا شنبه سه روز زمان داریم و امیدوارم در دسترس باشد.

درصورت پیروزی مقابل تاتنهام به یک امتیازی آنها می‌رسید...
انگیزه مناسبی است، در این مورد صحبت کردیم و باید مثل امروز از فرصت استفاده کنیم، و سه امتیاز را بدست آوریم. بعدش می‌توانیم فرصتی مانند بازی روز شنبه داشته باشیم. با تیمی بازی داریم که وضعیتشان درحال حاضر از ما بهتر است. به نظرم بازی بسیار دشواری برای کسب پیروزی خواهد بود، اما آزمون خوب و مثبتی برای ماست.


وضعیت ژاکا و کولاسیناچ...
ژاکا مشکلی ندارد و امروز استراحت کرد. کولاسیناچ مشکلی در ماهیچه‌اش داشت و گاهی اوقات از به ما می‌گوید که چند بازی با در دقایقی نیاز به استراحت دارد. نیمه اول را به خوبی به پایان رساند، در رختکن گفت می‌تواند بازی را ادامه بدهد اما کمی درد دارد، می‌توانست در زمین بماند اما ترجیح دادم که او را از زمین خارج کنم زیرا یکشنبه هم با فشار زیادی بازی کرده بود، و امروز می‌شد او را خارج کنیم و از بازیکن دیگری استفاده کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰