loading
در حال بررسی درخواست شما
تیری هانری با رئال مادرید در موناکو قرارداد امضا کرد
تیری هانری با رئال مادرید در موناکو قرارداد امضا کرد

تیری هانری با رئال مادرید در موناکو قرارداد امضا کرد

این ۱۲۳ امین بار بود که این مهاجم اسبق فرانسوی دست به قلم شد و با رئال مادرید قرارداد امضا کرد!!!، پدر هانری می گوید آنها از رییس موناکو‌ می ترسیدند که ممکن بود جلوی انتقال آنها را به پایتخت اسپانیا بگیرد.
سانز به مارکا گفت: هانری در موناکو بازی کرده است. ما او را متقاعد کردیم که با ما قرارداد امضا کند و او نیز همین کار را کرد. وقتی ما برنامه داشتیم که او را به مادرید بیاوریم، پدرش گفت که او‌ نمی تواند به مادرید بیاید و پدر او از رییس موناکو‌ وحشت داشت.
من گفتم که مشکلات را حل میکنم، اما در آخر همیشه او پافشاری میکرد و اجازه ی خروج‌ نمیداد.

هانری به بارسلونا رقیب اصلی رئال رفت و برای سه سال برای تیم بارسلونا بازی کرد. او در سال ۱۹۹۹ از موناکو‌به یوونتوس رفت و بعد از ۷ ماه به آرسنال پیوست که ۸ سال فوق العاده را در این تیم سپری کرد.
هانری به عنوان یکی از بازیکنان آرسنال در فوریه ۲۰۰۶ توانست با آرسنال به عنوان یک تیم انگلیسی برای اولین بار رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد. او توپ را از میانه زمین به جلو برد و با دریبل هایش تک گل آرسنال را در آن بازی به ثمر رساند.

سانز رییس رئال مادرید بود در سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ و قبل ازینکه به این سمت برگزیده شود، گرداننده ی باشگاه برای ۸ سال بود.

هانری وقتی ۲۱ ساله بود موناکو را به مقصد یوونتوس ترک کرد و حتی این موقعیت را داشت به رئال مادرید بپیوندد زمانیکه رائول و فرناندو مورینتس آنجا بودند و عالی بازی میکردند و هانری میتوانست هم طراز با کیفیت آنها در رئال باشد.

هانری نقش موثری در موفقیت آرسنال در سال ۲۰۰۰ داشت و نقش بزرگی در تیم شکست ناپذیران آرسنال در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ داشت. هانری در سال ۲۰۱۲ بصورت قرضی از نیویورک ردبولز به آرسنال بازگشت و باز هم برای آرسنال شروع به بازی کرد.

هانری کارکشته که اخیرا از موناکو برکنار شد، هیچوقت با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست عنوانی بدست بیاورد، اما وقتی به بارسا در لالیگا پیوست توانست این افتخار را به کلکسیون افتخاراتش بیفزاید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : bleacherreport
بازدید: ۲,۷۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰