loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : لیاقت پیروزی را داشتیم
امری : لیاقت پیروزی را داشتیم

امری : لیاقت پیروزی را داشتیم



تصمیمات داوری، VAR، پنالتیِ از دست رفته و دیگر مسائل این مسابقه از موضوعات اصلی این کنفرانس مطبوعاتی بود. متن کامل آنرا در ادامه بخوانید.

راضی هستید یا مأیوس شدید؟
عصر بخیر. به بازیکنانم و تلاششان افتخار می‌کنم، امکان برد و باخت وجود داشت، همانند تساوی‌ای که بدست آوردیم. اما جدای از این مسائل، ما مثل یک تیم بازی کردیم و از لحاظ انفرادی و جمعی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های زیادی در نود دقیقه بدست آوردیم که این حس را به ما می‌دهد که لیاقت پیروزی را داشتیم.

پنالتی اوبامیانگ...
دو ماه قبل، به همه گفتم که VAR با آمدنش به داوران کمک می‌کند. از نظر من امروز داوران شخصیت مناسبی از خود نشان دادند، اما این موضوع برای اتخاذ تصمیمات مناسب در لحظات سخت در داخل محوطه کافی نیست، چه برای ما چه برای تیم حریف. به نظرم در بازی‌ای مثل امروز VAR می‌توانست به داوران کمک کند. در نود دقیقه اگر بتوانید موقعیت ایجاد کنید می‌توانید پیروز باشید. آنها هم موقعیت‌هایی داشتند که دروازه‌بان ما آنها را مهار کرد. اما به نظرم امروز با روحیه جمعی و تاکیتیی مناسبی بازی کردیم و به خوبی با شرایط بازی وفق پیدا کردیم و در انتقال توپ موفق بودیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا بعد از تساوی همچنان در محوطه جریمه آنها درحال موقعیت سازی برای گلزنی بودیم تا بتوانیم برنده باشیم. این همان روحیه‌ای است که می‌خواهیم.

کین در گل تاتنهام در آفساید قرار داشت...
بله اما امروز شخصیت داور خوب بود. اشتباهاتی مرتکب شد، درک می‌کنیم زیرا لحظات دشواری در بازی بوجود آمد. VAR می‌تواند در این لحظات کمک حال داوران باشد و به نظرم برای فوتبال انگلستان اتفاق مثبتی است.

سوکراتیس و تأثیرش در تیم...
پیشرفت او اهمیت زیادی برایمان در چنین نمایش‌هایی دارد و به نظرم امروز بازی خیلی خوبی داشت، در بازی‌های آخرمان هم با اعتمادبه‌نفس بالایی بازی کرده است، و با مهارت‌ها و ظرفیت‌هایش به ما کمک می‌کند و تجربه لازم برای پیشرفت را دارد، مثل نمایشی که از او امروز شاهد بودیم.

آیا به بداقبالی اوبامیانگ در ومبلی اعتقاد دارید؟
با او صحبت کردم. او ۳۵ دقیقه پایانی بازی به میدان آمد تا با شانس‌هایی که بدست می‌آورد در کسب پیروزی به ما کمک کند. او تأثیرش را گذاشت و یک پنالتی کسب کرد. وقتی چنین شانسی بدست می‌آورید ممکن است گل بزنید یا نزنید. این تنها یک موقعیت در نود دقیقه است. من این را اشتباه به حساب نمی‌آورم، تنها یک موقعیت است. مهمترین چیز ایجاد موقعیت و در اختیار داشتن توپ است، و وقتی پنالتی بدست بیاورید ممکن است گل بزنید یا نه. ما به خلق موقعیت نیاز داریم. درمورد لاکازت هم همینطور است. او دو موقعیت بدست آورد که موقعیت‌های خوبی بودند. این کاری است که انجام می‌دهیم و نباید زمانی که موفق به گلزنی نمی‌شویم احساس ناامیدی پیدا کنیم. می‌خواهم به همین روند ادامه دهیم و به نظرم امروز موقعیت‌های بسیاری ایجاد کردیم که امکان کسب پیروزی را به ما داد، اما امروز روز ما نبود.

نارضایتی لاکازت از تعویض؛ نمی‌شد هر دو را در زمین نگه دارید؟
آنها باید تصمیمات را بپذیرند. من به‌دنبال اتخاذ بهترین تصمیم‌ها برای تیم هستم و آنها بازی‌های دیگری پیش‌رو خواهند داشت. گاهی اوقات زمانی که با هم در زمین هستند از عملکردشان راضی نیستم، اما بسیار مصمم هستم تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنم تا بهترین عملکرد آنها را ببینیم، چه با هم در زمین باشند چه نه. برای مثال، بازی بعدی امکان حضور هردو آنها در زمین وجود ندارد زیرا لاکازت در لیگ اروپا بدلیل کارت قرمز محروم است. فقط میتوانم اوبامیانگ را بازی بدهم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰