loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه خریدهای آرسنال به کدام سو میرود ؟!
ادامه خریدهای آرسنال به کدام سو میرود ؟!

ادامه خریدهای آرسنال به کدام سو میرود ؟!

آرسنال که در نقل و انتقالات تابستانی اش هواداران خود را تنها با به خدمت گرفتن یک بازیکن قرضی ناامید کرد،حالا باید سعی کند که خود را در تابستان رو به رو تقویت  کند و به لطف قرارداد جدید با آدیداس از تمام توان خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و کسب جام در سالهای آینده آماده کند.
در این مقاله سعی میکنم تا بار دیگر ترکیب آرسنال را موشکافی کنیم و نقاط قوت و ضعف آنرا بیان کنیم: توپچی ها امسال برند لنو را برای جانشینی پترچک به لندن آوردند و او توانسته است فصل زیبایی را برای خود در لیگ برتر رقم بزند. آرسنال نیاز به جانشینی برای هکتور بلرین در دفاع چپ دارد تا بتواند تا زمان بازگشت او به آرسنال کمک کند‌‌.مایتلند نایلز می تواند گزینه ای مناسب برای آنها در این پست باشد.این پست از مشکلات اصلی آنها در این فصل است. خط میانی و خط حمله‌ی آرسنال از نقاط قوت آنها است.در خط میانی لوکاس توریرا ، گرانیت ژاکا و متئو گوندوزی و در خط حمله الکساندر لاکازت و پیرامریک اوبامیانگ عملکرد خوبی از خود نشان داده اند. اما‌ در پست هافبک هجومی با توجه به انتقال آرون رمزی به یوونتوس و وضعیت نامشخص اوزیل که به تازگی به ترکیب بازگشته است،آرسنال نیاز به محکم کاری دارد.


اما دفاع وسط اصلی ترین مشکل امری در آرسنال است.راب هولدینگ که پیش از مصدومیت زانو عملکرد خوبی از خود نشان داده بود چند ماهی در دسترس نیست.
سوکراتیس که تابستان از دورتموند راهی آرسنال شد عملکرد ثابت و خوبی از خود نشان داده است. سن بالا و مصدومیت های اخیر نشان می دهد که آرسنال باید به دنبال جانشینی برای کاپیتان کوشیلنی نیز باشد‌. ماوراپانوس نیز از مدافعین آینده دار آرسنال خواهد بود. شکودران موستفی هم از مدافعین دیگر آرسنال است که هوادارن از عملکرد او راضی نیستند و به نظر می آید که باشگاه او را در تابستان خواهد فروخت. کولیبالی مدافع ناپولی بازیکنی است که هوادارن آرسنال تمایل دارند تا او به امارات بیاید‌ هرچند که قیمت فسخ قرارداد وی ۸۰ میلیون اعلام شده است که خارج از محدوده‌ی قیمت دلخواه آرسنال است. مدافع میانی بورنموث ، آکه نیز دیگر گزینه‌ی آرسنال است که عملکرد خوبی از خود نشان داده است.


در دفاع چپ آرسنال سئاد کولاسیناچ و ناچو مونرئال را دارد که مانند اسلحه ای به خط حمله‌ی تیم کمک می کنند. اما در صورت خروج مونرئال از آرسنال آنها باید دنبال جانشینی باشند که تاگلیافیکو گزینه‌ی اصلی آنها است. میخیتاریان و ایووبی وینگرهای آرسنال در این فصل هستند و نلسون نیز به صورت قرضی عملکرد خوبی از خود نشان داده است اما آرسنال به دنبال وینگرهای تخصصی تری است و هوادادن امیدوار بودند که باشگاه بتواند عثمان دمبله را به صورت قرضی به خدمت بگیرد که موفقیتی در آن حاصل نشد. یانیک کاراسکو و نیکولاس پپه هدف‌های اصلی باشگاه برای این پست هستند.اما نام های زیاد دیگری مانند ایوان پرسیچ و کینگزلی کومان نیز در زمستان و تابستان گذشته شنیده میشد که هیج یکی به آرسنال ملحق نشدند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football London
بازدید: ۱,۵۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰