loading
در حال بررسی درخواست شما
امری شادترین مرد در امارات، بعد از شکست یونایتد
امری شادترین مرد در امارات، بعد از شکست یونایتد

امری شادترین مرد در امارات، بعد از شکست یونایتد

بعد از کسب پیروزی ٢-٠ در دیدار حساس مقابل منچستریونایتد، اونای امری خوشحال‌ترین مرد امارات بود و از حمایت هوادارن آرسنال قدردانی کرد و ذهنیت اوبامیانگ را برای رقابت در قرارگیری در جمع چهار تیم اول لیگ تحسین کرد.



بی‌نقص ترین نمایش فصل آرسنال؟
نمی‌دانم این بی‌نقص‌ترین نمایش این فصل بود یا نه... به نظرم درحال پیشرفت هستیم و در دیدارهای مختلف شخصیت خوبی داشته‌ایم، و مقابل تیم‌های مختلف و در دیدارهای خارج از خانه. ما واکنش خوبی نشان داده‌ایم و گاهی اوقات با سیستم‌ها و بازیکنان مختلفی به میدان رفته‌ایم، با این حال امروز به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم. همچنین می‌خواهم از هواداران قدردانی کنم زیرا کمک بسیاری به ما کردند و فضای خوبی برای ما در ادامه فصل و همچنین بازی روز پنجشنبه مهیا کردند.  به نظرم این موضوع خیلی مهم است. بازیکنان خیلی خوب بودند و روحیه و تعهد خیلی خوبی از خود نشان دادند.

اوبامیانگ بعد از از دست دادن پنالتی مقابل تاتنهام پشت توپ رفت...
تو باتجربه است و پنالتی‌های زیادی زده است. گاهی اوقات گل می‌زنید گاهی اوقات هم نه، اما مهمترین چیز این است که این تنها یک لحظه در طول بازی است. او شخصیت خوبی دارد و امروز هم مثل هفته گذشته این شخصیت را به نمایش گذاشت. وقتی گل نزند برای من به معنای اشتباه نیست، فقط یک لحظه در بازی نیست. دروازبان هم ممکن است توپ را مهار کند.

درمورد اولویت پنالتی زدن با بازیکنان صحبت کرده‌اید؟
ما چند بازیکن داریم که قابلیت پنالتی زدن را دارند و دوران حرفه‌ای خود تجربه بالایی داشته‌اند. اوبامیانگ باتجربه است و متخصص گلزنی. لاکازت هم همینطور. امروز به هردو آنها اطمینان کامل داشتم.


پنالتی درست بود؟
مانند هفته گذشته دشوار بود. مقابل تاتنهام و منچستریونایتد پنالتی گرفتیم و باید خوشحال باشیم.

گل گرانیت ژاکا...
به نظرم هر بازیکن توانایی‌هایی دارد و شما که نسبت به من در گذشته بازی‌های بیشتری از آرسنال دیده‌اید این توانایی‌ها را بهتر می‌شناسید. من تنها یک سال است که اینجا هستم و ژاکا توانایی بالایی در شوت‌زنی دارد و می‌تواند از نقاط مختلف زمین شوت‌زنی کند. او از فاصله زیاد هم اقدام می‌کند و ضربات خطرناکی به توپ می‌زند. او اقدام کرد و موفق به گلزنی شد اما او بیشتر هم می‌تواند از این کارها بکند مانند کاری که امروز انجام داد.

اسمایلینگ


هواداری وارد زمین شد و اسمالینگ را هل داد...
چنین چیزی را نمی‌خواستم، اما از کنترل من خارج بود. به نظرم می‌توانیم این پیروزی را با تمام هواداران جشن بگیریم و امروز خیلی به هواداران تیم که کمکمان کردند افتخار می‌کنم، اما به نظرم باید در کمال احترام این کار را انجام دهیم.

با جاش کرونکه صحبت کردید؟
نه با او صحبت نکردم اما می‌دانم که اینجاست. شاید فردا همدیگر را ببینیم.

رقابت بر سر چهار تیم بالای جدول...
وقتی از تاپ فور بیرون بودیم رویکرد مثبتی داشتیم و زمانی که وضعیت بدی داشتیم تعادل ذهنی خود را حفظ کردیم، اما ایده خود را تغییر ندادیم. باید ادامه دهیم و کار دشواری خواهد بود و نحوه بازی و رویکردمان را بازی به بازی تعیین می‌کنیم. درحال حاضر در دو رقابت هستیم، لیگ برتر و لیگ اروپا، و بازی بعدی را مقابل نیوکاسل انجام می‌دهیم که دوره فشره‌ای است. تمرکزمان درحال حاضر روی پنجشنبه است. امروز خوشحال هستیم و باید بازی امروز را تحلیل کنیم. وضعیتمان در جدول خوب است اما منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام هم همراهمان هستند. باید چند بازی دشوار را پشت سر بگذاریم و حفظ ثبات اهمیت زیادی دارد. درحال حاضر ثبات خوبی داریم و امروز این را به همه نشان دادیم. آرامش داشتیم، مصمم بودیم و به پیشرفت خود ادامه دادیم. می‌دانستیم که مانند بازی پنجشنبه یک گل با کارت قرمز چقدر می‌تواند روند بازی را تغییر دهد، پس کنترل کردن احساساتمان کار مهمی بود. باید این ثبات را در خود حفظ کنیم.

ثبت کلین شیت...
بله، ثبت کلین شیت خیلی مهم است. همچنین استفاده از سیستم‌ها و بازیکنان مختلف خیلی مهم است تا بتوانیم همین عملکرد را برای کسب پیروزی به نمایش بگذاریم. همیشه نمایشمان به این شکل نیست اما در طول نود دقیقه ترکیب مناسبی را پیدا می‌کنیم. ما درحال پیشرفت هستیم و با اعتماد‌به‌نفس بالایی ادامه می‌دهیم، اما برای هر بازی نیاز داریم که تلاش کنیم تا روند پیروزی‌هایمان را حفظ کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰