loading
در حال بررسی درخواست شما
از موناکو تا رن: فرانسوی های دردسر ساز
از موناکو تا رن: فرانسوی های دردسر ساز

از موناکو تا رن: فرانسوی های دردسر ساز

سال 2015 وقتی آرسنالی ها از تلوزیون داشتند قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را نگاه می­کردند در دل انتظار داشتند افریت قرعه های بایرن مونیخ و بارسلونا دست از سر تیم محبوبشون بردارد.

این دفعه شانس باهاشون یار بود "موناکو" از فرانسه تیمی که موقع دیدن گوی قرعه کشی، خود را در مرحله بعدی تصور میکردند زیرا باید جایی میرفتند که سرمربی وقت آن ها یعنی ارسن ونگر آغاز دوران حرفه ای خود در عرصه مربیگری را از آنجا شروع کرده بود. همه مطمعن بودند آرسن انقدر نسبت به فرانسوی ها شناخت دارد که به راحتی نسخه تیم لئناردو یاردیم پیچیده می شود.

اما طبق معمول شب های امارات اتفاقاتی که نباید بیفته افتاد! تا قبل از دقیقه 60 کوندگبیا و برباتوف کار را برای توپچی های لندن تمام کردن شبی که ژیرو از 1 متری توپ را به اوت فرستاد تا اوکسلاید چمبرلین به عنوان یار تعویضی 1 گل برای آرسنالی ها بزند و گل دقیقه 94 به کاراسکو تقدیم کند. حتی برد 2-0 در فرانسه هم کافی نبود و دوباره تیم تیم ونگر بود که باید برمیگشت خانه!

موناکو

 

حالا بعد از 4 سال این بار در یک رقابت اروپایی دیگر نیاز به معجزه جلو یک تیم فرانسوی داریم جایی که آرسنال امری باید شخصیت خود را نشان دهد. در بازی رفت در نبود کمک داور ویدیویی پاپا به راحتی دو کارته اخراج شد و ساختار دفاعی امری با 3 گلی که دریافت کرد از هم پاشید.

شاید امری تا الان هم نتونسته ترکیب مورد نظر خود را برای بازی فردا شب پیدا کند ولی چیزی که همه انتظار داریم یک ترکیب بی رحم و کاملا تهاجمی برای درهم کوبیدن رن فرانسه است. چیزی که از این تیم دیدم سرعت بالا در ضد حملات با حاتم بن عرفا بازیکنی که انگیزه های زیادی دارد تا به امری نشون بده چطور بازیکنی است. بن عرفا در بازی رفت دفاع آرسنا را کشت! چپ، راست، عمق تقریبا هرکاری که میخواست کرد شاید بهترین تاکتیک برای از کار انداختن این بازیکن به جای دفاع تک به تک دفاع منطقه ای باشد.

نایلز باید بخوبی بداند فردا مقابل چه بازیکنی قرار دارد قطعا طبق فوتبال سنتی آرسنال از دقیقه 1 حمله را آغاز خواهند کرد اما این نکته نباید فراموش شود گل خوردن آرسنال در امارات یعنی تقریبا خداحافظی با لیگ اروپا پس مهم ترین وظیفه بر عهده توریرا یا ژاکا است وقتی تیم در حالت حمله قرار میگرد با پاس های قطری یا عمقی فاصله بین دفاع و هافبک تبدیل به جولانگاه حاتم بن عرفا نباشد.

رن فرانسه

بردن رن برای آرسنال کاملا در دسترس اما به شرطی که بجای حملات احساسی تا دقیقه 94 با برنامه حمله کنیم با وجود بخشیده شدن لاکازت شاید بهتر است در نیمه اول 4-2-3-1 باشیم و در نیمه دوم در صورت عدم نتیجه مناسب اوبامیانگ به خط حمله برود و 4-3-3 بازی کنیم. باید دقت کنیم اوبامیانگ تقریبا هر 3 روز در حال بازی های پرفشار است.

امیدوار هستیم فردا شب در خط دفاعی بدون اشتباه باشیم و دو وینگر یا وینگ بک های آرسنال شب خوبی سپری کنند.

میلاد بهرام

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۱۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰