loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه امری و توریرا پیش از بازی با رن فرانسه
مصاحبه امری و توریرا پیش از بازی با رن فرانسه

مصاحبه امری و توریرا پیش از بازی با رن فرانسه

بعد از شکست ٣-١ در فرانسه با تیمی ده نفره، حالا رویکرد امری در قبال بازی برگشت چیست؟ پاسخ او را در ادامه خواهید خواند.

کاهش محرومیت لاکازت...
امری - عصر بخیر، از اینکه می‌توانیم او را در بازی داشته باشیم خوشحالیم زیرا طبیعتا داشتن بازیکنان محروم و مصدوم دلخواه ما نیست. خبر خوبی برایمان بود.

تجربه در کامبک، و چیزی که برای بازی فردا نیاز دارید...
توریرا - مرحله قبل هم چنین وضعیتی داشتیم و می‌بایست بازی را برمی‌گرداندیم. به نظرم بازی هفته گذشته بازی متفاوتی بود تا آنکه با اخراج سوکراتیس ده نفره شدیم. به نظرم کنترل بازی را در اختیار داشتیم و گل زودهنگامی هم به ثمر رساندیم، اما کارت قرمز شرایط را تغییر داد و رن هم توانست از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد. حالا اعتمادبه‌نفس زیادی داریم که فردا عملکرد چشمگیری را به نمایش بگذاریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

حضور لاکازت...
توریرا - همه می‌دانیم که الکس لاکازت چه نقش مهمی در تیم دارد و مشخص است که داشتن بازیکنان بیشتر برایمان بهتر است زیرا اینطوری بازیکنان باکیفیت زیادی خواهیم داشت، خصوصا در میانه و بالای زمین. امیدوارم بتوانیم خطر کنیم و نتیجه‌اش را هم بگیریم. بیایید امیدوار باشیم که لاکازت برای گرفتن نتیجه دلخواه از بازی فردا کمکمان کند.

فشاری که روی تیم وجود دارد...
امری - ما انتظار زیادی از خود داریم. این موضوع مثبتی برای ماست زیرا می‌خواهیم که در بازی‌های بزرگ شرکت کنیم و در مقابل بهترین تیم‌ها محک بخوریم، در لیگ اروپا هم به مشکل خوردیم و توانستیم نتیجه بگیریم، مثل بازی مقابل باته بوریسوف. این مرحله هم همانطور است و نتیجه بدی در دور رفت عایدمان شد و فردا بازی سختی خواهیم داشت. اما انتظارمان برای ثبت بهترین عملکرد در تمرین‌ها و بازی‌ها بسیار بالاست. دلم می‌خواهد بازی‌های دشواری داشته باشیم، با نتایج دشوار یا بازیکن دشوار. فردا هم یک بازی است. باید متحد باشیم و به کمک هوادارانمان فضای فوق‌العاده‌ای در امارات ایجاد کنیم تا بهترین عملکرد کمک در نود دقیقه را به نمایش بگذاریم. باید با انگیزه فراوان و با حمایت هوادارانمان به میدان برویم، البته که باید تصمیمات هوشمندانه‌ای هم در زمین بگیریم. این دو موضوع مهمی هستند که باید در طول نود دقیقه یا شاید هم بیشتر مد نظرمان باشند. باید در عین حال که بازی را کنترل می‌کنیم برنامه‌هایمان را هم پیاده کنیم زیرا این بازی می‌تواند بازی‌های بیشتری را هم در ادامه برای ما اضافه کند.

این یکی از آخرین بازی‌های پیتر چک خواهد بود، او چه تأثیری بر روی فوتبال دنیا گذاشت؟
اونای امری - روحیه ما برای فردا مناسب است. می‌خواهیم فردا نود دقیقه طبق برنامه‌ای که داریم بازی کنیم و بهترین تصمیمات تاکتیکی را اتخاذ کنیم و با کیفیتی که داریم منسجم عمل کنیم. فقط و فقط و فقط روی بازی تمرکز داریم. فکر و ذکرمان همین بازی است.

از شکست در دور رفت شگفت‌زده شدید؟
امری - شگفت‌زده نیستم. آنها تیم خوبی هستند و موقعیت مناسبی پیدا کردند و بازیکنان باکیفیت زیادی دارند. روحیه و بازیکنان باطرواتی دارند که فوق‌العاده هجومی کار می‌کنند و انسجام دفاعی مناسبی هم دارند. آنها در دو بازی یا عملکردی عالی بتیس را شکست دادند و نشان دادند که توان کسب پیروزی مقابل ما را هم دارند، اما به تمام این احترامی که برایشان قائل هستیم فردا با حمایت هوادارانمان و فضای فوق‌العاده‌ای که ایجاد می‌کنند با تمام توان به میدان خواهیم رفت. با برنامه و ظرفیتی که داریم توانایی کامبک زدن مقابلشان را داریم.

توریرا


اولین فصلت در آرسنال...
توریرا - بله، این اولین فصل حضور من در آرسنال است. حس خیلی خوبی در اینجا دارم. البته باید بگویم که در ابتدا اندکی برایم سخت بود زیرا یک لیگ کاملاً متفاوت است. من در لیگ ایتالیا هم بوده‌ام که لیگ پرفشاری است. بااین حال، ما در آنجا یک یا نهایت دو بازی در هفته انجام می‌دادیم، اما آرسنال هر دو روز در حال انجام بازی است و این واقعا دشوار است. البته تمام افراد حاضر در باشگاه کمک بسیاری به من کردند، و با پشتکار و فداکاری توانستم پیشرفت کنم. خیلی خوشحالم که می‌توانم بگویم که در جمع بازیکنانی قرار دارم که بیشترین بازی دقایق را برای آرسنال در این فصل  انجام داده‌اند. با این وجود مهم‌ترین موضوع این است که فصل را در بهترین حالت ممکن به پایان برسانیم.

درمورد اینکه شانس اصلی صعود هستید...
امری - فکر نمی‌کنم این‌چنین باشد. من فقط می‌خواهم بهترین بازی خودمان را انجام دهیم، تمام توانمان را خرج کنیم، چه از لحاظ تیمی و چه از نظر فردی. آنها در نود دقیقه اول شکستمان دادند و می‌خواهیم که فردا نشان دهیم که اوضاع می‌تواند تغییر کند، البته با کمال احترام به حریف و اینکه می‌دانیم باید تمرکز کنیم و روی تمام موقعیت‌ها و سناریوهای مختلف در نود دقیقه کنترل داشته باشیم. راه روش ما برای بازی فردا این است.

در دسترس بودن لاکازت...
امری - ما با سیستم‌ها و بازیکنان مختلفی بازی می‌کنیم. می‌توانیم با دو مهاجم، یا تک مهاجم به میدان برویم. برای فردا تنها به یازده نفر اصلی فکر نمی‌کنم، زیرا قرار است در موقعیت‌های مختلفی قرار بگیریم و ممکن است سیستم‌ها و بازیکنان مختلفی را امتحان کنیم. می‌توانیم با لاکازت و اوبا بازی کنیم، یا فقط یکی را به میدان بفرستیم. فکر می‌کنم درصورت بروز شرایط مختلف نیاز داریم که امکانات مختلف را امتحان کنیم.

درمورد حاتم بن عرفا و نظرش درمورد صحبت‌های خود بعد از بازی دور رفت...
امری - او بازیکن بسیار خوبی و احترام زیادی برایش قائل هستیم.

نظرتان درمورد صحبت‌هایش چیست؟
امری - تمرکز من تنها بر روی بازی مقابل رن است و هر بازیکنشان کیفیت خاص خود را دارد. ما برای او و آنها احترام بسیاری قائلیم.

اهمیت کسب نُه پیروزی خانگی متوالی در لیگ برتر...
امری - بهتر است روی بازی فردا تمرکز کنیم به‌همراه هوادارانمان فضای خیلی خوبی را در طول نود دقیقه مهیا کنیم. باید در این نود دقیقه کاملا متمرکز باشیم و برای گرفتن بهترین تصمیم‌ها آماده و پرانگیزه باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰