loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 4 بریستول 0 The Fa WSL
 آرسنال 4 بریستول 0 The Fa WSL

آرسنال ۴ بریستول ۰ The Fa WSL

دیشب همزمان با دیدار تیم های مردان آرسنال و رن که به صعود توپچی ها انجامید دختران آرسنال هم در سوپرلیگ بانوان به مصاف بریستول رفتند. 
 
 
مدتی بود که میدیما از فرم استاندارد خود به دور بود اما این باعث نشد که اعتماد به نفس خود را از دست دهد و در دقیقه ی 11 بازی بود که پاس خوبی را از بث مید دریافت کرد و از بین تعدادی از مدافعان بریستول  گذشت و با یک شوت دقیق به کنج راست دروازه ی حریف اولین گل آرسنال را در این دیدار به ثمر رساند. 
 
 
دختران آرسنال در نیمه ی نخست بازی روان و زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند. کیم لیتل و دنیله ون د دنک هم موقعیت های خیلی خوبی را از فاصله ی خیلی کم روی دروازه ی بریستول ایجاد کردند و پیرومنین نیز شوت زیبای جما اوانز را مهار کرد. 
 
 
در نیمه ی دوم هم یاران بریستول یک موقعیت خطرناک را از دست دادند. ابی هریسون یک ضربه ی عالی را روانه ی دروازه ی آرسنال کرد و باز هم پائولین پیرومنین حافظ دروازه ی خود بود و اجازه نداد یاران بریستول گل تساوی را به ثمر رسانند. 
 
 
در ادامه دومنیک بلادورث با یک ارسال عالی به سمت محوطه ی جریمه ی تیم مهمان توپ را به میدیما رساند و او نیز از این فرصت به خوبی استفاده کرد و ما شاهد یک گل کاملا هلندی بودیم. 
 
 
بلافاصله بعد از این گل کتی مک کیب بود که موفق شد برای سومین بار دروازه ی بریستول را در دقیقه ی 76 باز کند  و پس از این گل روی همکاری جالب اونز و میدیما گل چهارم توپچی ها هم به ثمر رسید و ویویان میدیما در این دیدار هت تریک کرد. 
 
 
در دقایق انتهایی بازی دنیله کارتر و جسیکا ساموئلسون به جای میدیما و اونز به میدان آمدند. کارتر این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و ساموئلسون نیز اواسط فصل به جمع مصدومین توپچی ها اضافه شده بود.
 
 
تنها دو دقیقه مانده به پایان بازی دنیله کارتر از فاصله ی 25 یاردی ضربه ی مهلکی را به سمت دروازه ی بریستول راهی کرد. توپ او به تیر دروازه برخورد کرد و این بازگشت خوبی برای دنیله به حساب می آید.
 
 
بازی بغدی آرسنال روز یکشنبه 24 مارس مقابل لیورپول خواهد بود. آرسنال در این دیدار میهمان است.
 
 
WSL table
جدول رده بندی سوپرلیگ بانوان 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۴۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰