loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه اونای امری بعد از کامبک برابر رن فرانسه
مصاحبه اونای امری بعد از کامبک برابر رن فرانسه

مصاحبه اونای امری بعد از کامبک برابر رن فرانسه

درمورد پیروزی...
عصر بخیر. می‌توانیم امروز به خودمان افتخار کنیم. هفته بسیار دشواری بود، یکشنبه مقابل یونایتد و امروز هم رن، خصوصا با شکستی که دور رفت خورده بودیم. امروز بسیار منسجم بازی کردیم، و بدون توپ هم عملکرد خوبی داشتیم و از لحاظ دفاعی مستحکم بودیم. اندکی کنترل روی توپ و میدان را از دست دادیم اما آنها اکثرا بازیکنانشان در یک سوم دفاعی ما حضور داشتند و این باعث می‌شد که فضای مناسب برای نفوذ داشته باشیم و در انتقال توپ موفق باشیم. این تمام چیزی نبود که از خود برای کنترل توپ انتظار داشتیم، اما به نظرم امروز رقابت خیلی خوبی داشتیم.
 
درمورد پیر امریک اوبامیانگ و تعویض شدن لاکازت...
ما برای نود دقیقه یک برنامه در نظر داشتیم زیرا می‌دانستیم نود دقیقه یا حتی بیشتر زمان نیاز داریم، و وقتی که ٣-٠ بودیم اگر گل می‌خوردیم بازی به وقت اضافه می‌رفت. به نظرم ایووبی و میکی استحقاق حضور در بازی را از ابتدا داشتند، و وقتی که برای سی دقیقه وارد میدان شدند، کمک زیادی به ما کردند، و با مسوت و لاکازت که عملکرد خیلی خوبی داشند تعویض شدند. اثری که ده دقیقه بعد از ورودشان به زمین دیدیم خیلی خوب بود و توانستند یک گل بسازند و دو موقعیت ایجاد کنند. به نظرم ما به تمام بازیکنان نیاز داریم. امروز یازده نفر اصلی بسیار مهم بودند، همچنین بازیکنان تعویضی.
 
حالا شانس اصلی قهرمانی هستید...
در این دو بازی کارمان را سخت کردیم. برای مثال امروز اینترمیلان و سویا حذف شدند. شگفت‌آور است. هشت تیم پایانی تیم‌های بسیار مهمی هستند و کار سختی در پیش داریم. اما با همان ایده همیشگی به کارمان ادامه می‌دهیم. بازی بعدی مهمترین بازی ماست و در ادامه هم همینطور. بعد از پانزده روز، حالا باید اینجا در لیگ برتر با نیوکاسل بازی کنیم و همینطور که بازی‌های دیگری در لیگ اروپا داریم. باید برای تمام بازی‌ها آماده باشیم و این مهمترین موضوع برای ماست.
 
صعود آرسنال و چلسی در کنار چهار تیمی که در لیگ قهرمانان حضور دارند...
می‌دانستم که در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در مواقع مختلف گاهی این اتفاق برای تیم‌های اسپانیایی میفتد، گاهی انگلیسی، گاهی ایتالیایی و گاهی هم آلمانی. اما یک مرتبه است. لیگ قهرمانان بسیار مهم است اما لیگ اروپا هم پیشرفت زیادی کرده است و حالا به تمام تیم‌ها شانس حضور در لیگ قهرمانان را می‌دهد. در لیگ داخلی، مثل اینجا، شش تیم داریم که برای حضور در تاپ فور می‌جنگند. دو تیم در این جمع قرار نمی‌گیرند و لیگ اروپا این شانس را به ما می‌دهد که بتوانیم به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. همچنین اینکه یک عنوان مهم است. امروز به بازیکنان گفتم که هیجان زیادی نسبت به این جام دارم. فقط هم بخاطر این نیست که شانس حضور در لیگ قهرمانان را به ما می‌دهد، بلکه به این خاطر که یک جام مهم برای ماست و امکان قهرمانی در آن را داریم، و می‌توانیم لحظات نفس‌گیری مانند امروز را تجربه کنیم و مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنیم. اما به نظرم می‌توانیم به این رقابت هم مانند لیگ برتر نگاه کنیم و با حمایت هوادارانمان روند خوبی را ادامه دهیم و فضای مناسبی در لیگ برتر و لیگ اروپا بوجود بیاوریم. با هم و قدرتمندتر از همیشه.
 
خوشحالی بعد از گل اوبامیانگ که باعث شد اخطار بگیرد...
نظری درموردش ندارم. مهم‌ترین موضوع برای من عملکرد امروز است که توانستیم با آن به گل برسیم، پاس گل بدهیم، و این مهمترین چیز برای من است.
 
این پیروزی به شما اعتمادبه‌نفس داد...
برد مقابل منچستریونایتد اعتماد‌به‌نفس زیادی به ما داد و امروز هم با این پیروزی ماجرا همانطور شد. کامبک امروز بسیار دشوار بود اما به نظرم واکنشمان بسیار خوب بود. بازی کردن زیر فشار خیلی خوب است. بازیکنان زیر فشار است که رشد می‌کنند. و در لحظات دشوار می‌توانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. برای ما امروز و یکشنبه بازی‌های بسیار مهمی بودند و به خوبی از پس این دو بازی برآمدیم. حالا اعتمادبه‌نفس مناسبی داریم. اگر بخواهم انتظارات را از خودمان بالا ببرم، می‌خواهم که بهترین تسلط را روی توپ داشته باشیم و کنترل توپ و میدان را کاملا در اختیار بگیریم، زیرا فکر می‌کنم مقابل منچستریونایتد و امروز اندکی این تسلط را از دست دادیم.
 
ترجیح نمی‌دادید وقفه بازی‌های ملی در کنار نباشد؟
بله، اما کاری نمی‌توان کرد. البته فرصت استراحت را هم به ما می‌دهد. اما هفته آینده تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم. اردویی در دوبی خواهیم داشت و برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی خود اضافه می‌شوند و در این دو هفته خودمان را برای بازی مقابل نیوکاسل آماده می‌کنیم، و همینطور دیدار بعدی در لیگ اروپا. امکان این را داریم که ماه آینده کار بزرگی را انجام دهیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Football.London
بازدید: ۱,۰۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰